loading...
هفت آسمون
admin بازدید : 57 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (2)

مسابقه ثبت و فروش فایل در درآمد برتر

 

با سلام خدمت همکاران و دوستان عزیز در سایت درآمد برتر

خوشحالیم که میتونیم در کنار شما باشیم و یک مسابقه جذاب رو برای شما عزیزان برگزار کنیم تا در کنار فعالیت و کسب درآمد از سایت درآمد برتر ، جوایز نقدی نفیسی رو هم بعنوان هدیه دریافت کرده باشید.

 

استقبال از بهار با فروش فایل در درآمد برتر

نکته ای که در خصوص این مسابقه وجود داره اینه که فقط محصولاتی که قیمتشون 10 هزار تومن یا بیشتر باشه ، شامل امتیاز خواهند بود و اولویت هم با میزان فروش محصولات هست و بهترین روش برای رسیدن به جوایز بالاتر اینه که محصولات با کیفیت تری با قیمت متناسب رو ثبت کنید تا فروش بیشتری رو برای شما به همراه داشته باشه.

در زمان ثبت محصول خودتون رو به جای خریدار بذارید و توضیحات رو بطور کامل بنویسید ، در واقع سوالاتی که توی ذهن مخاطب وجود داره رو براش شفاف کنید تا راحتتر تصمیم به خرید بگیره.

قطعا متوجه شدید که این مسابقه ویژه فروشنده های سایته ولی اگه فروشنده نیستید ، جای نگرانی نیست چون یه مژده هم برای شما داریم و به زودی مسابقه ای برای بازاریاب های سایت هم برگزار می کنیم.

 

 

زمان مسابقه:

از 20 اسفند تا 20 خرداد

مسابقه از 20 اسفند ماه 1399 شروع میشه و تا 20 خرداد ماه 1400 ادامه داره و توی این فرصت سه ماهه می تونید با فعالیت حرفه ای توی سایت درآمد برتر ، درآمد خوبی رو کسب کنید و در کنارش با کسب امتیازات بالاتر ، جوایز نقدی نفیسی رو هم بدون قرعه کشی دریافت کنید.

 

 

نحوه امتیاز گیری:

محصولاتی که قیمت آنها 10,000 تومان یا بیشتر باشند شامل امتیاز خواهند بود و محصولات کمتر از 10,000 تومان هیچ امتیازی را به همراه نخواهند داشت.

طبق این معیار برای ثبت هر محصول 1 امتیاز و برای فروش هر محصول 3 امتیاز کسب خواهید کرد. که در نهایت مجموع امتیازات کسب شده ، تعیین کننده مبلغ جایزه خواهد بود.

برای ثبت هر محصول 1 امتیاز

برای فروش هر محصول 3 امتیاز

 

 

 

جوایز اولین مسابقه درآمد برتر:

رتبه 1-  حداقل 4200 امتیاز : 660,000 تومان

رتبه 2-  حداقل 3600 امتیاز : 550,000 تومان

رتبه 3-  حداقل 3000 امتیاز : 440,000 تومان

رتبه 4-  حداقل 2400 امتیاز : 330,000 تومان

رتبه 5-  حداقل 1800 امتیاز : 220,000 تومان

رتبه 6-  حداقل 1200 امتیاز : 110,000 تومان

 

 

بدون قرعه کشی ، بدون محدودیت !

لازمه یادآوری کنم که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده وجود نداره و هر کاربری که به حداقل امتیاز تعیین شده برای هر سطح برسه ، جایزه تعیین شده برای همون سطح رو دریافت میکنه.

مبالغ جایزه توی پنل کاربری نفرات برنده اضافه میشه و هر زمان که مایل بودند ، میتونن درخواست واریز بدن و این مبلغ به حسابشون واریز خواهد شد.

 

 

 

برای این کار کافیه وارد صفحه ثبت نام بشید و عضویت خودتون رو کامل کنید و فایلهای خودتون رو توی سایت ثبت کنید و امتیاز بگیرید.

اگه قبلا توی سایت عضو شدید ، می تونید از این قسمت وارد پنل کاربری خودتون بشید:

ورود به پنل کاربری

 

admin بازدید : 226 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

7 نکته مهم برای خرید بک لینک

۷ نکته مهم برای خرید بک لینک

نمی توان منکر این شد که بک لینک یکی از اصلی ترین فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت محسوب می شود. بک لینک بسیار تاثیر گذار است و به هیچ عنوان اثر آن را گوگل نمی تواند کم کند ، چون به خودش آسیب می رساند. این بک لینک است که به پیدا کردن نتایج بهتر در موتور جستجو به گوگل کمک می کند ، گوگل بدون بک لینک خوب فقیر است. توجه داشته باشید گوگل هم یک شرکت تجاری است و بسیار دوست دارد همه چیز به نفع خودش باشد ، پس زیاد به گوگل اهمیت ندهید.

بعضی سایت ها را میتوان دید که تنها با بک لینک های خوب و بدون رعایت کردن دیگر اصول سئو در صفحه اول گوگل هستند و بسیار موفق عمل می کنند. اما همین بک لینک گرفتن ساده اصول خاص خود را دارد. شاید اگر اصول آن را رعایت نکنید بجای بهتر شدن جایگاه سایتتان ، حتی تا بلاک شدن توسط گوگل هم پیش بروید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید بک لینک می توانید با آیدی @saze20 در تلگرام در ارتباط باشید و از مشاوره همکاران ما برای خرید بهتر بک لینک استفاده نمایید. در ادامه به بررسی نکات مهم برای خرید بک لینک خواهیم پرداخت ، با سایت بک لینک ناب همراه باشید.

 

.

۷ نکته مهم برای خرید بک لینک

۱- مرتبط با موضوع و محتوای صفحه شما باشد

هدف موتورهای جستجو نمایش سایت های مرتبط با جستجوی کاربر است پس کاملا طبیعی است که در هنگام ارزشیابی بک لینک ها به مرتبط بودن آن توجه کنند چون یکی از مهم ترین فاکتورها در رتبه بندی سایت ها محسوب می شود. برای موتورهای جستجو ارتباط کلی بک لینک با محتوای شما اهمیت دارد یعنی در هنگام بررسی بک لینک علاوه بر اینکه به مرتبط بودن صفحه مورد نظر توجه دارند ، میزان ارتباط کل سایت لینک دهنده با دریافت کننده را هم بررسی می کنند.

دقت داشته باشید نباید تمامی بک لینک هایتان از سایت های غیر مرتبط دریافت کنید. سعی داشته باشید تا می توانید از سایت هایی با موضوع مرتبط بک لینک بگیرید. البته سایت های غیر مرتبط هم اگر قوی باشند از نظر بک لینک می توانند کمک زیادی به سایتتان بکنند.

.

۲- از وبسایت های معتبر لینک دریافت کنید

دریافت لینک از وب سایت های معتبر نشان دهنده اعتماد آن ها به شماست در نتیجه به افزایش میزان اعتبار سایت شما کمک قابل توجهی می کند. اشتباهی که بیشتر وبمساران مرتکب می شوند این است که در انتخاب وب سایت های معتبر فقط به ۲ فاکتور Domain Authority و Page Authority توجه می کنند درحالی که این ۲ فاکتور به راحتی قابل دستکاری هستند. وب سایت معتبر وب سایتی است که علاوه بر داشتن لینک پروفایل مناسب ، محتوای غیراسپم داشته باشد یا تولید کننده محتوا باشد.

در بعضی موارد دیده می شود که افرادی اقدام به فروش بک لینک توسط دامنه ها و وبلاگ هایی که محتوای آن حذف شده می کنند ، که این مورد برای سایت های هدف تاثیر مثبتی نخواهد داشت چون سایتی که از آن بک لینک دریافت کرده اند دارای صفحات حذف شده بوده و همین صفحات حذف شده باعث بی اعتبار شدن آن سایت نزد گوگل خواهد شد.

.

۳- لینک ها باید ترکیبی از Follow و Nofollow باشند

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در لینک سازی می توانید مرتکب شوید ، نساختن لینک های Nofollow است . لینک های نوفالو پروفایل بک لینک شما را طبیعی جلوه می دهد و به افزایش قدرت دامنه کمک بسیاری می کند. لینک های نوفالو نسبت به لینک های فالو اهمیت کمتری دارند ولی بی اهمیت نیستند. گوگل زمانی که متوجه شد محتوای اسپم برای تولید لینک درحال افزایش است این تگ را معرفی کرد و از کم بودن اهمیت آن سخن گفت تا شاید روند افزایش اسپم را متوقف کند. به فالو یا نوفالو بودن بک لینک هایتان نیز توجه کنید.حتما در کنار بک لینک های فالو ، بک لینک نوفالو نیز برای سایتتان تهیه کنید تا توسط گوگل بلاک نشوید. معمولا اگر ۲۰ درصد از بک لینک های ورودی به سایت نوفالو باشد کافی است.

در سایت بک لینک ناب در کنار بک لینک های فالو که به خریداران ارائه می شود ، بک لینک نوفالو نیز بصورت رایگان به هر خریدار ارائه می شود تا روند بک لینک سازی سایت خریدار بصورت طبیعی جلوه کند. برای مشاهده پکیج های متنوع بک لینک با تعرفه های بسیار مناسب به صفحه خرید بک لینک مراجعه نمایید.

.

۴- لینک های بین محتوا ( Contextual ) بهترین نوع لینک ها هستند

لینک های بین محتوایی یا Contextual به لینک هایی می گویند که در بین متن قرار گرفته باشند. این نوع لینک دهی در صورتی که به شکل اصولی انجام شود باعث افزایش اعتبار دو طرف لینک دهنده و گیرنده می شود. لینک دهی به منابع به موتورهای جستجو در شناسایی محتوای وبسایت شما کمک قابل توجهی می کند. در واقع وقتی شما به لینکی از سایت دیگر داخل متن اشاره می کنید به موتورهای جستجو اعلام می کنید که محتوای موجود در این صفحه با صفحه لینک شده مرتبط است. لینک های Contextual اعتبار و ارزش سایت شما را در نزد کاربر نیز بیشتر می کند زیرا با مشاهده منابع معتبر به این نتیجه می رسد که می تواند به مقاله ای که می خواند اعتماد کند.

به این گونه متن هایی که بک لینک ها را داخل خود قرار داده اند به اصطلاح رپورتاژ آگهی گفته می شود. در سایت بک لینک ناب رپورتاژ آگهی با هزینه مناسب و پکیج های متنوع ارائه می شود که می توانید پکیج مناسب خودتان را از صفحه خرید رپورتاژ انتخاب نمایید.

.

۵- به میزان رقابت کلمات توجه کنید

رقابت عامل تعیین کننده میزان نیاز شما به بک لینک است. هرچقدر میزان رقابت یک کلمه کلیدی بیشتر باشد ، کسب رتبه های بالاتر برای آن کلمه سخت تر می شود و نیاز به لینک های بیشتر و باکیفیت تری پیدا می کنید. برای تشخیص میزان رقابت کافی است ۱۰ سایتی را که در کلمه مورد نظر شما در رتبه های ۱ تا ۱۰ نتایج گوگل هستند را آنالیز کنید.

.

۶- تعداد لینک های خروجی بسیار مهم است

در تعیین میزان ارزش بک لینک ، تعداد لینک های خروجی ( External Links ) اهمیت بسیار بالایی دارد. میزان وزن و ارزش صفحه لینک دهنده ، بین تمام لینک های موجود در صفحه تقسیم می شود پس هرچقدر تعداد لینک های خروجی یک صفحه کمتر باشد ، بک لینک دریافتی از آن ارزش بیشتری دارد.

.

۷- اهمیت تنوع کلمات لینک داده شده به سایت

تمامی بک لینک های دریافتی را با یک کلمه کلیدی (anchor text) و به یک صفحه وارد نکنید. بدون شک چنین کاری فقط به سایتتان ضربه خواهد زد. از کلمات کلیدی مختلف برای بک لینک گرفتن استفاده کنید و فقط تمرکزتان را روی یک کلمه خاص نگذارید ، نه اینکه صد در صد بک لینک ها را با یک کلمه وارد سایت کنید. تمامی بک لینک ها را به صفحه اصلی وارد نکنید. سعی کنید به صفحات داخلی سایتتان هم لینک بدهید که سایتتان به صورت کلی قوی شود و قدرت ایندکس مطالبتان بالا برود.

.

 

7 نکته ضروری برای خرید بک لینک, 7 نکته مهم برای خرید بک لینک, بک لینک, بک لینک چیست, بک لینک رایگان, چند نکته مهم برای خرید بک لینک, چند نکته مهم در خرید بک لینک, خرید بک لینک, خرید بک لینک و نکات مهم و قابل توجه بک لینک, خرید پرورتاژ, خرید رپورتاژ آگهی, رپورتاژ, رپورتاژ آگهی, نکات خرید بک لینک, نکات ضروری برای خرید بک لینک, نکات مهم برای خرید بک لینک, نکات مهم در هنگام خرید بک لینک

admin بازدید : 179 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

برای کسانی که به تازگی وارد عرصه سئو شده اند موضوع بک لینک مهم است و باید برایشان از اهمیت بک لینک ها در سئو گفت. لینک دادن به دامنه برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و گرفتن بک لینک یکی از اقدامات لازم برای سئو سایت می باشد. در این مطلب درباره بک لینک گرفتن از سایت های دیگر و اهمیتشان در سئو سایت صحبت خواهیم کرد. با سایت بک لینک ناب همراه باشید.

 

بک لینک ها هنوز هم برای سئوی سایت مهم هستند.

گرفتن لینک های خوب و با کیفیت برای سایت، یکی از گزینه های مهم در لیست کارهای سئوی سایت می باشد. این لینک ها هم نباید از سایت های سطح پایین گرفته شوند بلکه باید از سایت هایی با ارزش بالا بک لینک بگیرید.

سایت moz.com معیار ارزش گذاری صفحات سایت ها را با دامین اتوریتی (DA) و پیج اتوریتی (PA) مشخص کرده و هر چقدر که پیج اتوریتی صفحه ای که به سایت شما لینک داده بیشتر باشد ، ارزش بک لینک دریافتی نیز بالاتر خواهد رفت و با کلمه یا عبارتی که به سایتتان لینک داده شده ، جایگاه مناسبتری در نتایج جستجوی گوگل کسب خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایل بک لینک گرفتن، جلب بازدید کننده به وب سایت می باشد. شما یک وب سایت ایجاد می کنید و انتظار دارید که مردم وب سایت تان را مشاهده نمایند و با آن ها ارتباط متقابل داشته باشید که با بک لینک گرفتن می توانید این کار را انجام دهید.

ساخت بک لینک با کیفیت برای سئو سایت بسیار مهم است و دلیل اهمیت آن نیز در بالا ذکر شد و برای سئو سایت باید این کار را در اولویت قرار داد.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

 

.

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

ارزش بک لینک, ارزش بک لینک در سئو, ارزش بک لینک های سایت در سئو, اهمیت بک لینک, اهمیت بک لینک در سئو, اهمیت بک لینک در نتایج جستجو, اهمیت بک لینک های سایت در سئو

admin بازدید : 168 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟

اگر در اینترنت در خصوص نکات مهم برای کسب جایگاه بهتر در گوگل جستجو کرده اید ، حتما با گزینه های بک لینک و رپورتاژ آگهی مواجه شده اید. بک لینک و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای سئوی سایت شما هستند و می توانند جایگاه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود داده و به افزایش فروش شما و کسب درآمد بیشتر برای شما کمک کنند.

گاهی ممکن است که از خودتان پرسیده باشید که “بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟ کدام بهتر است؟” در این مطلب از سایت بک لینک ناب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
خوب قبل از خرید شما باید مشخص کنید هدفتان دقیقا چیست ! آیا قصد ارائه خدماتی را دارید و میخواهید بیشتر دیده شوید و یا می خواهید در نتایج گوگل به رده های بالاتر برسید؟

.

در ادامه بصورت مختصر بک لینک و رپورتاژ آگهی را بررسی می کنیم

رپورتاژ آگهی

در این روش ، تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک هایی به سایت شما بعنوان یک مطلب در وبسایت مورد نظرتان منتشر می شود تا کاربران ضمن مطالعه آن با خدمات یا محصولات شما آشنا شوند. رپورتاژ آگهی نیز مستلزم مهارت در نوشتن و آشنایی با مفاهیم لینک بیلدینگ است پس سعی کنید قبل خرید رپورتاژ با یک متخصص سئو مشورت کنید. در صورت نیاز به راهنمایی برای نوشتن رپورتاژ آگهی ، می توانید از بخش تماس با ما درخواست مشاوره کنید و سوالات خود را بپرسید.

بک لینک

در این روش یک عبارت یک یا چند کلمه ای با لینک شما در سایت مورد نظرتان منتشر می شود و به این ترتیب به مرور زمان ، سایت شما در عبارت لینک شده جایگاه بهتری در گوگل کسب خواهد کرد.

.

بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

انتخاب بین بک لینک و رپورتاژ آگهی به استراتژی های شما بستگی دارد؛ اگر بودجه شما محدود است و نمی توانید از این دو روش در کنار هم به صورت بهینه استفاده کنید پس بهتر است روشی را انتخاب کنید که به اهداف شما نزدیک تر است.

۱- همانطور که می دانید استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از بهترین شیوه های لینک بیلدینگ است و لینک های موجود در رپورتاژ آگهی ها به عنوان بک لینک دائمی قلمداد می شود اما بک لینک در سایتهای مورد نظر از حیث زمانی محدود هستند.

۲- بک لینک در تمام صفحات سایت مورد نظر شما قرار داده می شود و هر صفحه می تواند تاثیر متفاوتی برای سایت شما داشته باشد و با توجه به تعداد صفحات سایت مورد نظر ، میزان بک لینکهای دریافتی بسیار بیشتر از بک لینک هایی است که در رپورتاژ آگهی کسب می کنید چون در رپورتاژ آگهی فقط در یک صفحه به سایت شما لینک داده می شود. این نکته به تنهایی می تواند تاثیر بسزایی در کسب نتیجه بهتر برای سایت شما داشته باشد.

۳- در رپورتاژ آگهی شما می توانید توضیحات کاملی در مورد خدمات و محصولات خود بنویسید و حتی ۵ کلمه کلیدی مختلف به صفحات مختلفی از سایت خودتان لینک بدهید و همچنین می توانید از تصاویر هم در محتوای رپورتاژ خودتان استفاده کنید. اما در بک لینک تنها یک عبارت کلیدی را می توانید در سایت مورد نظر منتشر کنید و فقط به یک صفحه از سایتتان لینک بدهید.

۴- در بک لینک براساس دوره زمانی می بایست مجددا برای تمدید تبلیغتان هزینه پرداخت کنید ولی در رپورتاژ آگهی شما فقط یک بار هزینه تبلیغ را پرداخت خواهید کرد و پس از آن نیازی به پرداخت مجدد هزینه وجود ندارد پس در صورتی که قصد هزینه ای محدود دارید رپورتاژ آگهی برای شما مناسب تر است.
۵- در بک لینک بازدهی تبلیغات شما سریعتر از رپورتاژ آگهی است و در رپورتاژ آگهی نباید انتظار بازدهی سریع را داشته باشید.

.

احتمال موفقیت در کدام یک از این دو نوع تبلیغ بالاتر است ؟

اینکه ما بخواهیم به شما بگوییم بک لینک بهتر از رپورتاژ آگهی است و یا بالعکس یک اشتباه بزرگ است ! هر کدام از این دو مورد که در این مطلب در مورد آن توضیح داده شد در سطح و اندازه خود دارای قدرت و تاثیر است. ولی برای این که یک تبلیغ موفق داشته باشید باید از کلمات مناسب و قدرتمند و همچنین کلمات کلیدی که دارای رقیب کمتری هستند استفاده نمایید.

.

جمع بندی کلی

تبلیغات هدفمند مسلما نتیجه ای فراتر از انتظار کاربران دارد اما توجه داشته باشید که شعار “تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است” تنها برای تبلیغات هدفمند و هوشمندانه صدق می کند و اگر غیر حرفه ای اقدام کنید تبلیغات انجام شده تنها هزینه اضافی بوده و بازدهی مناسبی برای شما نخواهد داشت. برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های خود و همچنین دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات ، از طریق بخش “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

با توضیحاتی که ارائه شد شما کدامیک را برای پیشرفت سایتتان انتخاب می کنید؟ بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

.

بک لینک, بک لینک و رپورتاژ آگهی, بک لینک یا رپورتاژ آگهی, تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی, تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک, خرید بک لینک, خرید رپورتاژ, خرید رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی و بک لینک, رپورتاژ آگهی یا بک لینک, مزایای بک لینک, مزایای رپورتاژ آگهی

admin بازدید : 161 سه شنبه 07 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت

رپورتاژ آگهی در سئو سایت چه تاثیری دارد؟

رپورتاژ آگهی ابزاری برای معرفی خدمات و محصولات شما به کاربران سایت های دیگر می باشد ، با این روش شما علاوه بر اینکه می توانید خدمات و محصولات خود را در این رپورتاژ ‌معرفی کنید ، می توانید چند لینک هم به سایت خود بدهید. در رپورتاژ آگهی هر لینکی که به سمت سایت شما قرار گرفته است یک نکته مثبت برای سئو سایت شما خواهد بود.

.

اهمیت لینک در رپورتاژ آگهی در سئو سایت

موتور های جستجو بخصوص گوگل اهمیت ویژه ای برای لینک های داخل رپورتاژ آگهی قائل هستند . وقتی رپورتاژ آگهی کلمات کلیدی خاصی که مد نظرتان است به سایتتان لینک می شود ، ربات های موتور جستجو این موضوع را درک می کنند که سایت شما در این کلمه کلیدی فعالیت دارد . این کلمه کلیدی در رپورتاژ آگهی می تواند اسم محصول شما یا نام خدمات شما باشد که بصورت استراتژیک در فروش شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

.

سایت های مهم و تاثیر بالای آن در سئو سایت

انتخاب سایت های برتر برای انتشار رپورتاژ آگهی هم از جمله موضوعاتی است که در سئو سایت تاثیر بالایی را دارا می باشد . در انتخاب سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی باید دقت داشته باشید که چه سایتی را برای انتشار مطلب به همراه لینکتان انتخاب می نمایید.
در رپورتاژ‌ آگهی می توانید بصورت غیر مستقیم به معرفی خدمات و محصولاتتان بپردازید و یا اینکه بصورت کاملا مستقیم محصول خود را برای فروش از طریق رپورتاژ آگهی ارائه کنید.

.

بک لینک در رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو سایت

گرفتن بک لینک برای بسیاری از کاربران و وب مستران که به دنبال داشتن رتبه در گوگل هستند یک نیاز اساسی است. هر چقدر ورودی سایت شما از گوگل بیشتر باشد ، میزان فروش و کسب درآمد شما از سایتتان افزایش پیدا می کند و برای اینکه بتوانید ورودی بیشتری از گوگل جذب کنید باید جایگاه سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید که برای این امر مهم ، به بک لینک و رپورتاژ آگهی در سایت هایی با پیج اتوریتی بالا نیاز دارید.

.

رپورتاژ‌ آگهی در سایت هایی با پیج اتوریتی بالا

داشتن لینک های با کیفیت اهمیت بسیار زیادی در گرفتن رتبه بهتر از گوگل دارد . رپورتاژ آگهی به دلیل داشتن چندین لینک دائمی از سایت هایی با پیج اتوریتی بالا ، می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش جایگاه سایت شما در گوگل داشته باشد.

.

اهمیت سئو سایت برای ارتقای کسب و کار

اصلی ترین خصوصیت سئو برای سایت ما ، هدایت بازدید کنندگان و کاربران به سمت سایتمان می باشد. مزیت آن رایگان بودن آن است. در کلیه روش های بازاریابی باید برای دیده شدن توسط عده ای مخاطب، هزینه پرداخت نمایید اما با قاطعیت می توان گفت که بازده سئو از بقیه روش های تبلیغاتی بسیار بیشتر است.

.

سئو به کمک رپورتاژ آگهی برای تبلیغات پربازده

روش های تبلیغاتی مختلف برای داشتن مشتری بیشتر و جدید، به قدری برای صاحبان صنایع و خدمات مهم است که گاهی تبلیغات پر هزینه و کم بازدهی نیز انجام می دهند: از تبلیغات تراکتی و چاپ کاتالوگ رنگی گران تا بیلبوردهای شهری و تبلیغات تلویزیونی.

با توجه به فراگیری استفاده مردم از اینترنت و سایت گوگل برای برطرف کردن نیازهای خود، حضور در اینترنت فرصت خیلی خوبی را برای فروش ایجاد کرده است. ما پیشنهاد می کنیم که اجازه دهید گوگل شما را به مشتریان معرفی کند. این کار با سئو سایت تان به کمک رپورتاژ آگهی امکان پذیر است. پس با سئو سایت، کسب و کار خود را به گوگل معرفی کنید چون مردم در مورد آنچه می خواهند در گوگل جستجو می کنند.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت

.

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو, اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت, اهمیت رپورتاژ در سئو, اهمیت رپورتاژ در سئو سایت, اهمیت سئو سایت برای ارتقای کسب و کار, اهمیت لینک در رپورتاژ آگهی در سئو سایت, بک لینک, بک لینک در رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو سایت, رپورتاژ, رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی در سئو سایت چه تاثیری دارد, رپورتاژ‌ آگهی در سایت هایی با پیج اتوریتی بالا, سئو, سئو به کمک رپورتاژ آگهی برای تبلیغات پربازده, سایت های مهم و تاثیر بالای آن در سئو سایت

admin بازدید : 45 دوشنبه 12 تیر 1396 نظرات (2)

 شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید , سایت حرفه ای , سایت حرفه ای داشته باشید

شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید

در این مطلب از سایت نیشابوریا در خصوص اینکه سایت چیست و چه کاربردهایی دارد و برای چه کسانی داشتن یک سایت لازم است و همچنین تفاوت ها و برتری سایت نسبت به وبلاگ و … توضیحاتی را بیان کرده ایم. حتما شما که این صفحه را مشاهده می کنید و این مطلب را مطالعه می کنید به داشتن یک سایت حرفه ای علاقه مند هستید ، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

.

سایت چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

یک سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. سایت امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت را به راحتی فراهم می کند. یک سایت می تواند علاوه بر معرفی صاحب سایت و ایجاد ارتباط ، امکان اطلاع رسانی به روز ، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.

داشتن سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایینی پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

.

مهمترین تفاوت های سایت و وبلاگ چیست ؟

سایت و وبلاگ دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که پس از خواندن تعریف مختصر هر کدام و بیان ویژگی های آنها بسیاری از این تفاوتها مشخص می شوند. در ادامه مهمترین تفاوت سایت و وبلاگ را بیان می کنیم:

– میزان اختیارات: در وبلاگ شما وابسته به سرویس دهنده وبلاگ خود هستید اما در سایت ، تمام بخش های سایتتان در اختیار خودتان است.

– تبلیغات ناخواسته: در وبلاگ ها بنرهای تبلیغاتی توسط سرویس دهندگان وبلاگ در صفحه شما نمایش داده می شوند و شما به اجبار باید آنها تحمل کنید در صورتیکه شما در سایت  خودتان آزادانه محتوا و تبلیغات خود را انتخاب می‌کنید.

– پیشرفت: در وبلاگ بخش زیادی از تلاش شما باعث پیشرفت سیستم وبلاگدهی می شود و وبلاگ شما به میزان تلاشی که دارید پیشرفت نمی کند.

– حفاظت از اطلاعات: شما می‌توانید از اطلاعات سایت خودتان به طور مرتب و روزانه Back up تهیه کنید ولی در وبلاگها چون شما از یک سرویس دهنده خدمات دریافت می‌کنید، امنیت شما کمتر است و با هر نوع مشکل سرویس دهنده شما ممکن است داده های خود را از دست بدهید.

نکاتی که به آن اشاره شد مهمترین تفاوتهایی بودند که بین وب سایت و وبلاگ وجود داشت، البته در کنار این تفاوتها شباهت های زیادی هم بین وب سایت و وبلاگ وجود دارد.

.

مزایای داشتن یک سایت

در این مطلب از سایت نیشابوریا بطور خلاصه در خصوص مزایای داشتن یک سایت توضیح خواهیم داد:

– کسب درآمد: تفاوتی ندارد که شما مدیر یک شرکت بزرگ هستید یا یک مغازه دارید و یا اینکه یک فرد خانه دار هستید ، با داشتن یک سایت شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را در آن تبلیغ کرده و برای خود مشتری جذب کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

– دسترسی سریع و تمام وقت: با داشتن یک سایت همیشه و در همه جا در دسترس مخاطبان خود هستید و اطلاعات و محصولات شما در همه حال در اختیار مشتریان قرار دارد و بدون تعطیلی برای شما تبلیغ می کند.

– کاهش هزینه ها: با کمترین هزینه می توانید یک نمایشگاه دائمی از خدمات و محصولات خود داشته باشید.

– بازاریابی رایگان برای شما: گوگل و سایر موتورهای جستجو مشتریان مرتبط با خدمات و محصولات شما را به سایتتان می آورند و برای این کار هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند.

– تبلیغات موثر: شما در هر زمان می توانید محتوای مطالب سایت خودتان را ویرایش کنید و یا مطالب جدیدی به سایت خودتان اضافه کنید و این کارها هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشد. در حالی که در تبلیغات دیگر (تبلیغات تلویزیونی ، بیلبورد ، تراکت ، کاتالوگ و …) برای هر ویرایش یا تبلیغ جدید باید هزینه های زیادی را بپردازید.

– ارتباط آسان با مخاطبان و مشتریان: با داشتن یک سایت به راحتی می توانید نظرات مخاطبان و مشتریان خود را در مورد خودتان بدانید و همچنین به آسانی می توانید با انتشار مطالب جدید به آنها پاسخ بدید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

.

چه کسانی باید سایت داشته باشند ؟

تمام افراد در هر شغلی که هستند می توانند برای خودشان یک سایت شخصی داشته باشند و در آن به رزومه سازی بپردازند اما برای برخی از مشاغل داشتن یک سایت لازم است و در واقع کسی که سایت نداشته باشد یک قدم بزرگ از رقبای خود عقبتر خواهد بود ، بخصوص اینکه طبق آمار میزان کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و در حال حاظر بیش از ۵۰ درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند و همین موضوع نشان می دهد که داشتن یک سایت برای عقب نماندن از رقبا امری اجتناب ناپذیر است.

پزشکان ، مهندسان ، مدیران شهری ، صاحبان کسب و کار های بزرگ و کوچک ، اساتید دانشگاه ها ، مدیران آموزشگاه ها ، ورزشکاران و … از جمله افرادی هستند که برای بروز بودن باید سایت داشته باشند و در سایت خودشان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا نامشان را در ذهن مخاطبان ثبت کرده و بدین ترتیب درآمد خود را افزایش دهند ؛ در واقع با این ارتباط می توانند مخاطبان خود را به مشتریان ثابت خود تبدیل نمایند.

همچنین بقیه افراد جامعه مانند زنان خانه دار و جوانان و نوجوانان هم می توانند برای خود یک سایت داشته باشند و از آن کسب درآمد کنند. بعنوان مثال کسی که در خیاطی یا گلدوزی و … تخصص دارد می تواند مطالب مرتبط با تخصص خود را در سایتش ثبت کند و بدین ترتیب افرادی که به خیاطی یا گلدوزی و … علاقه دارند سایت او را مشاهده کرده و سفارشات خود را به مدیر سایت اعلام می کنند. و یا حتی در صورتی که محصولی و یا خدماتی از خودشان ندارند می توانند با راه اندازی یک سایت قوی به جذب مخاطبان بپردازند و سپس محصولات دیگران را در آن تبلیغ کنند و به ازای تبلیغ درآمد کسب کنند و حتی می توانند در سایت های همکاری در فروش ثبت نام کنند و محصولات این سایتها را بفروشند و بخشی از درآمد فروش را برای خودشان کسب خواهند کرد.

بخشی از انواع کاربری سایت ها شامل این موارد می شوند: سایت شخصی ، سایت مجله اینترنتی ، سایت گردشگری ، سایت پزشکی ، سایت صنعتی ، سایت بازرگانی ، سایت خبری ، سایت فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی ، سایت تبلیغاتی ، سایت آموزشگاه ، سایت تفریحی ، سایت مراکز تجاری ، سایت ورزشی

.

هزینه های راه اندازی سایت

هزینه های راه اندازی سایت براساس نوع کاربری و میزان امکانات بسیار متفاوت بوده ، اما می توان با استفاده از نرم افزارهای سایت ساز آماده با هزینه ای بسیار پایین یک سایت حرفه ای داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که امکانات عادی برای سایت خودتان نیاز دارید حتما از نرم افزارهای سایت ساز آماده استفاده کنید. باید بدانید که طراحی اختصاصی یک سایت داینامیک (دینامیک) که امکانات اولیه را دارا باشد حداقل یک میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و جالب تر اینکه بدانید سایتی که با این هزینه بطور اختصاصی طراحی می شود ، امکاناتی بسیار کمتر از نرم افزارهای سایت ساز آماده دارند.

بعنوان مثال برای طراحی یک سایت اختصاصی با امکاناتی مثل “امکان اضافه کردن مطلب ، امکان اضافه کردن موضوع ، تماس با ما ، امکان ثبت نظر ، امکان نمایش فیلم بصورت آنلاین در سایت ، امکان پخش صدا بصورت آنلاین در سایت ، امکان اضافه کردن برگه ، امکان تعویض قالب (ظاهر) سایت ، امکان پرداخت آنلاین در سایت ، امکان نمایش تبلیغ در سایت و ….” باید هزینه ای به مراتب بیشتر بپردازید ، در حالی که تمام این امکانات را و حتی امکاناتی بیشتر از آن را می توانید با نصب یک نرم افزار سایت ساز آماده در سایتتان داشته باشید.

ما برای راه اندازی سایت با استفاده از این نرم افزار (وردپرس) هزینه ای از شما نخواهیم گرفت بلکه هزینه ای که شما پرداخت می کنید برای موارد زیر خواهد بود:

هاست با فضای ۱ گیگ برای یک سال (بطور خلاصه هاست به معنی فضایی است که محتوای سایت شما در آن قرار می گیرد و سایتتان را در معرض دید کاربران قرار می دهد)

دامنه ir (دامنه درواقع آدرس سایت شماست که از طریق آن کاربران به مطالب شما دسترسی خواهند داشت. مانند: www.neyshabooria.ir)

تنظیم یک قالب بهینه شده برای بخش ظاهری سایت

نصب پلاگین سئوی حرفه ای که در سایت های دیگر تا ۴۰۰۰۰ تومان نیز فروخته می شود.

نصب پلاگین بهینه سازی سایت و سایر پلاگین های مورد نیاز

بهینه سازی سایت شما جهت افزایش سرعت لود

ثبت سایت شما در گوگل وبمستر تولز (ابزار کمک به مدیران سایت ها برای کسب نتایج بهتر)

آموزش مدیریت سایت

راهنمایی در خصوص نحوه کار با گوگل وبمستر تولز

ارائه نکات ریز و کلیدی برای کسب نتایج بهتر

راهنمایی در خصوص نحوه دریافت سیستم پرداخت آنلاین برای سایت شما

شما برای دریافت تمام خدماتی که گفته شد فقط ۱۵۰,۰۰۰ تومان هزینه پرداخت خواهید کرد و پس از پرداخت این مبلغ صاحب یک سایت حرفه ای خواهید شد.

.

چگونگی سفارش راه اندازی سایت

برای دریافت مشاوره در خصوص سایت مورد نظرتان با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و اعلام نوع سایت مورد نیاز خود مبلغ راه اندازی را بصورت آنلاین واریز کنید و سپس مشخصات واریزی خود را به همین شماره اطلاع دهید. مبلغ پایه برای راه اندازی سایت 150,000 تومان می باشد و با توجه به امکانات اضافه ای که خواسته باشید ، مبلغ نیز افزایش خواهد داشت.

برای پرداخت آنلاین کلیک کنید !

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید برای دریافت شماره کارت جهت واریز هزینه با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید.

.

چند نمونه از سایتهای ما:

نیشابوریاhttp://neyshabooria.irبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

سازه برترhttp://saze20.irبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

جدیدترین سایتhttp://jadidtarinsite.comبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

admin بازدید : 58 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

 

نرم افزار اندروید ساختمان سازها یک برنامه حرفه ای برای ثبت آگهی های مرتبط با ساختمان می باشد که با نصب و فعال سازی این برنامه می توانید بدون هیچ هزینه ای با گوشی خود تبلیغات ساختمانی خود را در این برنامه ثبت کنید و خدمات و محصولات خود را برای مخاطبان این برنامه و همچنین مخاطبان سایت ساختمان سازها نمایش دهید.

در صورتی که در صنعت ساختمان فعال هستید می توانید با ثبت تبلیغات خود از طریق این برنامه مشتریان خود را افزایش داده و به کسب و کار خود رونق دهید. این برنامه رایگان بوده و می توانید از لینک زیر آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید و همیشه و همه جا تبلیغ خدماتتان را ثبت نمایید.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

 

منبع:

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

admin بازدید : 51 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی

 

بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

این روزها همه از اینترنت برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند و نیاز به خدمات ساختمانی و دکوراسیون یکی از نیازهای دائمی می باشد. با تبلیغات ساختمانی در سایت ساختمان سازها در دید افرادی باشید که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

در صورتی که در یکی از بخشهای زیر فعالیت دارید و قصد تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را دارید ، حتما به سایت ساختمان سازها مراجعه کنید و تبلیغات خود را بدون هیچ هزینه ای در این سایت ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید:

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی , طراحی و اجرای نورپردازی , پارتیشن و مبلمان اداری , طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی , طراحی و اجرای محوطه سازی , تجهیزات آشپزخانه ، پرده ، کرکره ، لودراپه ، کاشی و سرامیک , دیوارپوش کامپوزیت , دیوارپوش و ورق PVC , دیوارپوش سلولزی , محصولات دکوراتیو , اجرای نورگیر سقف و سایر فعالیت های مرتبط با دکوراسیون داخلی ساختمان.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

 منبع:

ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی

 

admin بازدید : 75 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

ثبت آگهی رایگان خدمات ساختمانی

آیا شما هم در بخش خدمات ساختمانی فعالیت دارید؟ آیا تا بحال به این فکر کرده اید که با این همه رقیب چطور مشتری های خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را رونق دهید؟

قطعا بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش خدمات ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی خدمات ساختمانی می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

اگر در یکی از بخشهای زیر فعالیت دارید و قصد تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را دارید ، حتما به سایت ساختمان سازها مراجعه کنید و تبلیغات خود را بدون هیچ هزینه ای در این سایت ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید:

آزمایش خاک ، جوش و بتن , طراحی و اجرای سقف , عایق کاری و ایزولاسیون , بازسازی و نوسازی ساختمان , خدمات بنایی ساختمان , سازه های پیش ساخته , پیمانکاری ساختمان , تخریب ساختمان , تیرچه , حفاری چاه , خاک برداری و گودبرداری , داربست ، داربست فلزی , لوله بازکنی ، رفع نم , سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب , سوله , فونداسیون و اسکلت , گچ کاری ساختمان , مقاوم سازی ساختمان , نقشه برداری , نماسازی ، کامپوزیت , آهنگری و جوشکاری سیار , خدمات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح , خدمات نظافت ساختمان و سایر خدمات ساختمانی.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

.

منبع:

ثبت آگهی رایگان خدمات ساختمانی

admin بازدید : 71 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

 

خرید بک لینک , خرید بک لینک ارزان , خرید بک لینک قوی

خرید بک لینک معتبر و ارزان

بک لینک (BackLink) یا همان لینک بازگشتی، به لینک یا پیوندی گفته می شود که در سایتی درج شده و کاربران با کلیک بر روی آن به سایت شما هدایت می شوند. بک لینک ها در دنیای اینترنت و سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تا جایی که تعداد بک لینک بالا از سایت های معتبر و دارای بازدید ، تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل خواهد داشت. بک لینک باعث می شود کهه گوگل سایت شما را بهتر به مشتریان معرفی کند. به تعبیری، کلمه لینک گذاری شده توسط شما، در نتایج بالاتر جستجو های انجام شده گوگل قرار می گیرد و این امر باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

.

بک لینک فالو Follow BackLink

بک لینک فالو یا لینک گذاری مستقیم به آن دسته از لینک هایی گفته می شود که هنگام قرار گرفتن در کد های سایت، تگ “Follow” نیز کنار آنها ذکر شده باشد. بک لینک فالو باعث می شود تا موتور های جستجو هنگام مراجعه به سایتی که دارای بک لینک هستند، آن لینک را دنبال کرده و به آن سایت ارزش دهند. باید توجه داشت که لینکی که دارای تگ Follow نباشد، به صورت پیش فرض فالو در نظر گرفته می شود فقط باید دقت داشت که عبارت NoFollow هنگام لینک گذاری استفاده نگردد چرا که این کار ارزش لینک گذاری را کاهش داده و صرفا جهت معرفی سایت در سایت های دیگر مورد استفاده می گردد و از نظر موتور های جستجو ارزش چندانی ندارد. خیلی ها به دنبال بک لینک رایگان هستند که ما به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

.

فرق بین بک لینک فالو با نو فالو

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم بک لینک فالو بیشتر برای تاثیر گذاری در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد اما بک لینک نوفالو اغلب تنها برای تبلیغات متنی استفاده می گردد. پس هنگامی که خود شما نیز در سایت خود لینک گذاری می کنید باید توجه کنید که لینک ها فالو باشند یا نو فالو، اگر توجه داشته باشید سایتهایی که خدمات فروش بک لینک ارائه می دهند، قیمت بک لینک نوفالو را ارزان تر از بک لینک فالو ارائه می کنند که این امر درجه اهمیت شما برای لینک گذاری یا لینک بیلدینگ را مشخص می کند.

.

خرید بک لینک

اگر چه گوگل بارها اعلام کرده است فروش و خرید بک لینک کار صحیحی نیست اما دنیای رقابت و جذب مشتریان بیشتر برای مراکز تجاری باعث شده تا افراد و شرکت های زیادی به سمت خرید بک لینک ارزان پیش روی داشته باشند. خرید بک لینک باعث معرفی و فروش بیشتر محصولات شما در دنیای اینترنت می شود چرا که مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خود یا مطلب خاص، از گوگل و سایر موتور های جستجو استفاده می کنند. امروزه خرید بک لینک ارزان به یکی از راهکارهایی تبدیل شده است که طی آن وب سایت شما در نتایج گوگل رتبه بالاتری کسب می کند.

.

لیست سایتهایی که لینک شما در آن قرار خواهد گرفت:

ردیف عنوان آدرس DA PA
۱ مهندسی عمران و معماری saze20.ir ۲۵ ۳۳
۲ انجمن سازه برتر forum.saze20.ir ۲۵ ۳۴
۳ آموزش تری دی مکس و فتوشاپ shop20.saze20.ir ۲۵ ۳۱
۴ پروژه دانشجویی معماری و عمران file.saze20.ir ۲۵ ۲۸
۵ پروژه عمران ، پروژه معماری projeomran.ir ۹ ۱۸
۶ فروشگاه فایل دانشجویی fileforooshi.ir ۱۶ ۱
۷ ساختمان سازها ، نیازمندی های ساختمان sakhtemansazha.com ۱۲ ۲۶
۸ جدیدترین مطالب اینترنت jadidtarinsite.com ۸ ۱
۹ آرشیو مطالب اینترنتی webarchiver.ir ۱۰ ۱
۱۰ نیشابوریا ، سایت مردم نیشابور neyshabooria.ir ۱۰ ۲۳
۱۱ کرک دانلود ، لذت دانلود رایگان crackdownload.ir ۹ ۲۰
۱۲ خورشید پارس sunpersia.ir ۷ ۱
۱۳ دانلود پاورپوینت معماری ghafoori.samenblog.com ۴۷ ۳۷
۱۴ دانلود پروژه معماری saze20.persianblog.ir ۵۵ ۳۰
۱۵ دانلود پروژه عمران و ساختمان leloooli.blogfa.com ۶۷ ۳۱
۱۶ دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان amuozeshcomputer.blogfa.com ۶۷ ۳۰
۱۷ دانلود پروژه مهندسی عمران saeidnikbakht.blogfa.com ۶۷ ۳۰
۱۸ جدیدترین مطالب ایران و جهان jadidtarinsite.rozblog.com ۶۱ ۳۰

.

قیمت ها:

.

A- قیمت ثبت لینک شما در تمام سایتهای بالا:

ثبت لینک سایت شما برای ۱ ماه: ۶۰,۰۰۰ تومان – سفارش دهید!

ثبت لینک سایت شما برای ۳ ماه: ۱۴۰,۰۰۰ تومان – سفارش دهید!

ثبت لینک سایت شما برای ۶ ماه: ۲۴۰,۰۰۰ تومان – سفارش دهید!

.

B- قیمت ثبت لینک شما در هر کدام از سایتها:

آدرس قیمت ۱ ماهه قیمت ۳ ماهه قیمت ۶ ماهه
saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
forum.saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
shop20.saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
file.saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
projeomran.ir ۵,۰۰۰ ۱۲,۰۰۰ ۲۱۶۰۰
fileforooshi.ir ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
sakhtemansazha.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
jadidtarinsite.com ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
webarchiver.ir ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
neyshabooria.ir ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
crackdownload.ir ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
sunpersia.ir ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
ghafoori.samenblog.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
saze20.persianblog.ir ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
leloooli.blogfa.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
amuozeshcomputer.blogfa.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
saeidnikbakht.blogfa.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
jadidtarinsite.rozblog.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰

برای سفارش بک لینک تکی با ایمیل saze20.ir@gmail.com و یا آیدی تلگرام @saze20 در ارتباط باشید.

.

منبع:

خرید بک لینک معتبر و ارزان

معرفی سایت های برتر

 

 

admin بازدید : 51 چهارشنبه 31 خرداد 1396 نظرات (0)

تبلیغات ساختمانی رایگان در سایت ساختمان سازها

ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.

بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

سایت ساختمان سازها چه امکاناتی به شما خواهد داد؟

امکاناتی که در سایت ساختمان سازها بدون هیچ هزینه ای به شما ارائه خواهد شد:

- ارائه یک صفحه اختصاصی برای نمایش دادن پروفایل و تمام آگهی های شما به کاربران

- امکان ثبت آگهی رایگان

- ارائه یک صفحه اختصاصی و بهینه شده برای گوگل ، برای هر آگهی همراه با لینک به پروفایل شما

- امکان ثبت چندین تصویر برای هر آگهی و نمایش تصاویر بصورت اسلایدر حرفه ای

- امکان ثبت محل (دفتر ، فروشگاه ، کارگاه و ...) شما بر روی نقشه و نمایش آن به کاربران در صفحه آگهی

- امکان ثبت لینک سایت شما و نمایش آن در صفحه آگهی شما

- امکان پرینت آگهی شما توسط مخاطبان (افرادی که آگهی شما را مشاهده می کنند)

- امکان افزودن آگهی شما به لیست علاقه مندی مخاطبان

- امکان به اشتراک گذاری آگهی شما در شبکه های اجتماعی (فیسبوک ، تلگرام ، گوگل پلاس ، توییتر و لینکدین)

- امکان تماس با شما در صفحه آگهی شما جهت ثبت سفارش و یا درخواست اطلاعات و ... توسط کاربران

- نمایش سایر آگهی های شما در زیر صفحه آگهی شما

- لینک مستقیم به سایت شما در صفحه پروفایل

با ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها ، تبلیغات خود را به تعداد زیادی از مخاطبان خود و کسانی که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند نمایش خواهید داد و شاهد افزایش تعداد مشتریان خود خواهید بود.
 
 
ثبت آگهی ساختمانی

 

منبع:

 

تبلیغات ساختمانی رایگان در سایت ساختمان سازها

admin بازدید : 63 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

معرفی سایت های برتر , معرفی وبلاگ های برتر , سایت های برتر

معرفی سایت های برتر

با سلام خدمت کاربران عزیز

در این مطلب بصورت مختر به معرفی سایت های برتر وابسته به سازه برتر و فایل ناب پرداخته ایم. همچنین اعتبار دامنه و اعتبار صفحه اصلی این سایت ها و وبلاگها را که متعلق به خرداد ۹۶ می باشد را برای مشاهده قرار داده ایم.

به مرور زمان مطالب کاملتری برای معرفی جزییات هر سایت و وبلاگ را در بخش معرفی سایت های برتر در این سایت ثبت خواهیم کرد. امیدواریم رفته رفته اعتبار این سایت ها  و وبلاگها افزایش پیدا کرده و باعث پیشرفت کل مجموعه شود.

 

 

ردیف عنوان آدرس DA PA
۱ مهندسی عمران و معماری saze20.ir ۲۵ ۳۳
۲ انجمن سازه برتر forum.saze20.ir ۲۵ ۳۴
۳ آموزش تری دی مکس و فتوشاپ shop20.saze20.ir ۲۵ ۳۱
۴ پروژه دانشجویی معماری و عمران file.saze20.ir ۲۵ ۲۸
۵ فروشگاه فایل filenab.com ۳۸ ۳۸
۶ آموزش کسب درآمد از اینترنت blog.filenab.com ۳۸ ۱
۷ انجمن وبمستری فایل ناب forum.filenab.com ۳۸ ۱
۸ آپلودسنتر فایل ناب up.filenab.com ۳۸ ۱
۹ فروشگاه برترین فایل bartarin.filenab.com ۳۸ ۱
۱۰ فروشگاه پاورپوینت powerpoint.filenab.com ۳۸ ۱
۱۱ تازه های معماری و عمران ghafoori3d.ir ۱ ۱
۱۲ پروژه عمران ، پروژه معماری projeomran.ir ۹ ۱۸
۱۳ فروشگاه فایل دانشجویی fileforooshi.ir ۱۶ ۱
۱۴ ساختمان سازها ، نیازمندی های ساختمان sakhtemansazha.com ۱۲ ۲۶
۱۵ جدیدترین مطالب اینترنت jadidtarinsite.com ۸ ۱
۱۶ آرشیو مطالب اینترنتی webarchiver.ir ۱۰ ۱
۱۷ نیشابوریا ، سایت مردم نیشابور neyshabooria.ir ۱۰ ۲۳
۱۸ کرک دانلود ، لذت دانلود رایگان crackdownload.ir ۹ ۲۰
۱۹ خورشید پارس sunpersia.ir ۷ ۱
۲۰ دانلود پاورپوینت معماری ghafoori.samenblog.com ۴۷ ۳۷
۲۱ پاورپوینت معماری ghafoori.loxblog.com ۵۴ ۱
۲۲ پروژه معماری saze20.blogfa.com ۶۳ ۱
۲۳ دانلود پروژه معماری saze20.persianblog.ir ۵۵ ۳۰
۲۴ دانلود پاورپوینت عمران و ساختمان saze20.mihanblog.com ۵۶ ۱
۲۵ پاورپوینت عمران و ساختمان saze20.blogsky.com ۶۰ ۱
۲۶ پروژه عمران و ساختمان saze20.rozblog.com ۶۱ ۱
۲۷ دانلود پروژه عمران و ساختمان leloooli.blogfa.com ۶۷ ۳۱
۲۸ دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان amuozeshcomputer.blogfa.com ۶۷ ۳۰
۲۹ پاورپوینت مهندسی ساختمان razajanhadis.blogfa.com ۶۷ ۱
۳۰ پروژه مهندسی ساختمان ta-mat.blogfa.com ۶۷ ۱
۳۱ دانلود پروژه مهندسی ساختمان payamnikfard.blogfa.com ۶۷ ۱
۳۲ پروژه مهندسی عمران ermiya483.blogfa.com ۶۷ ۱
۳۳ دانلود پروژه مهندسی عمران saeidnikbakht.blogfa.com ۶۷ ۳۰
۳۴ نیازمندی های ساختمان niazsakhteman.rozblog.com ۶۱ ۱
۳۵ تازه ترین مطالب tazetarinha.rozblog.com ۶۱ ۱
۳۶ جدیدترین مطالب ایران و جهان jadidtarinsite.rozblog.com ۶۱ ۳۰
۳۷ ناب ترین پروژه های دانشجویی projenab.rozblog.com ۶۱ ۱
۳۸ پروژه های ناب دانشجویی projenab20.rozblog.com ۶۱ ۱
۳۹ ایستگاه فایل دانشجویی istgahefile.rozblog.com ۶۱ ۱
۴۰ دانلود پروژه و فایل های علمی proje.fileforooshi.ir ۱۶ ۱
۴۱ فایل دانشجویی daneshfile.abtinblog.com ۲۳ ۱
۴۲ دانلود پروژه های ناب nabproje.abtinblog.com ۲۳ ۱
۴۳ دانلود مبانی نظری mabani20.rozblog.com ۶۱ ۱
۴۴ دانلود نرم افزار اندروید shikna.rozblog.com ۶۱ ۱
۴۵ دانلود پایان نامه payanname6040.rozblog.com ۶۱ ۱
۴۶ برترین پروژه های دانشجویی nabproje.blogsky.com ۶۰ ۱
۴۷ دانلود مقاله های ناب دانشجویی maghalenab.rozblog.com ۶۱ ۳۱
۴۸ دانلود پروژه های ناب دانشجویی nabproje.rozblog.com ۶۱ ۱
۴۹ دانلود مقاله و فایل های دانشجویی maghalefile.rozblog.com ۶۱ ۱
۵۰ دانلود مقاله های ناب maghalenab.abtinblog.com ۲۳ ۱
۵۱ فایل های ناب دانشجویی nabfile.abtinblog.com ۲۳ ۱
۵۲ پروژه های دانشجویی projehirani2.abtinblog.com ۲۳ ۱
۵۳ دانلود پروژه های دانشجویی projehirani3.abtinblog.com ۲۳ ۱
۵۴ دانلود مقاله و پروژه دانشجویی ۲۰۲۰maghala20.rozblog.com ۲۳ ۱
۵۵ دانلود مقاله و پروژه maghale2020.rozblog.com ۲۳ ۱
۵۶ دانلود تحقیق و پروژه tahghaigh.rozblog.com ۲۳ ۱
۵۷ دانلود مقاله و تحقیق ۲۰maghale20.rozblog.com ۲۳ ۱

 

منبع:

معرفی سایت های برتر

 

معرفی سایت های برتر , معرفی وبلاگ های برتر , سایت های برتر , وبلاگ های برتر , معرفی سایت , معرفی وبلاگ , سایت های ویژه , وبلاگ های ویژه , معرفی سایت های ویژه , معرفی وبلاگ های ویژه ,

s201311 بازدید : 110 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر و فعال و حذف ایمیلهای تکراری

نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر و فعال و حذف ایمیلهای تکراریدسته: افزایش بازدید و رتبه سایت 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 2948 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر و فعال و حذف ایمیلهای تکراری لیست حاوی ایمیل آدرس ها را میتوانید از سایت های مختلف اینترنتی پیدا کنید و یا آن را با مبلغ ناچیزی خریداری نمایید ولی آیا همه این آدرس ها معتبر هستند؟ پاسخ منفی است بسیاری از آدرس ایمیل ها بعد از مدتی و به دلیل عدم مراجعه صاحب آن، غیر فعال میشوند برخی نیز اصلا وجود خارجی ندا

 

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر و فعال و حذف ایمیلهای تکراری

 

نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر و فعال و حذف ایمیلهای تکراری

لیست حاوی ایمیل آدرس ها را میتوانید از سایت های مختلف اینترنتی پیدا کنید. و یا آن را با مبلغ ناچیزی خریداری نمایید. ولی آیا همه این آدرس ها معتبر هستند؟

پاسخ منفی است. بسیاری از آدرس ایمیل ها بعد از مدتی و به دلیل عدم مراجعه صاحب آن، غیر فعال میشوند. برخی نیز اصلا وجود خارجی ندارند و فقط برای بزرگ شدن لیست در آن قرار گرفته اند.

به همین دلیل، در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند ایمیل های معتبر را از میان لیست ایمیل ها که به آن میدهید پیدا کند. 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ایمیل های تکراری که در لیست وجود دارند را پیدا کرده و آنها را حذف کنید. 

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر و فعال و حذف ایمیلهای تکراری , نرم افزار شناسایی ایمیل های فعال و غیر فعال نرم افزار شناسایی ایمل فعال نرم افزار حذف ایمیل تکراری ایمیلهای تبلیغاتی ایمیل انبوه بانک ایمیل 20 ملیون ایمیل معتبر بیست ملیون ایمیل فعال ایرانی ایمیل فعال 1395 ایمیل فعال 1394 ایمیل فعال 1393 بانک ایمیل اصناف بانک ایمیل کارخانجات بانک جیمیل بانک ایمیل یاهو پروژه پژوهش مقاله جزوه تحق

s201311 بازدید : 88 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

بانک شماره های معتبر تلگرامی با بیش از یک میلیون شماره اعتبار سنجی شده

بانک شماره های معتبر تلگرامی با بیش از یک میلیون شماره اعتبار سنجی شدهدسته: افزایش بازدید و رتبه سایت 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 3727 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

بازاریابی و افزایش فروش با درصد موفقیت یک میلیون درصد با بانک شماره های معتبر تلگرامی با بیش از یک میلیون شماره اعتبار سنجی شده

 

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

بانک شماره های معتبر تلگرامی با بیش از یک میلیون شماره اعتبار سنجی شده

 

همین حالا بازار محصولتو هرجور که دوست داری بدست بگیر با تهیه این بانک شماره های تلگرامی معتبر و فعال که صددرصد صحت سنجی شده بازار فروشتو میلیونی رقم بزن این بانک تلگرامی طی چندماه اخیر بروزرسانی و تکمیل و تهیه شده تنها با استفاده ازش متوجه موفقیت بازاریابیت خواهی شد تاجایی که حتما پس از تست عدم نیازتو به بازار یابها به مراتب احسای میکنی بازم میگم تنها باید تیراندازیتو بدون هدف گیری دقیق با این بانگ با ارزش شروع کنی که ببینی تعداد شکار تجاریتو اگه نیاز به پرش داری بسم الله این گوی و اینم میدون بقیش باشماست تا که معجزه و جادوی شبکه اجتماعی محبوب تلگرام رو ببینی و تجربه کنی...

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : بانک شماره های معتبر تلگرامی با بیش از یک میلیون شماره اعتبار سنجی شده , بازاریابی سریع با تلگرام بانک شماره تلگرام بانک تلگرام بانک شماره های معتبر تلگرام بازاریابی رایگان افزایش فروش افزایش مشتری بهترین برترین بازاریابی برترین شبکه بازاریابی و تبلیغ سریعترین تبلیغ و بازاریابی فروش فوری با تلگرام فروش سریع با تلطرام پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود جزوه د

s201311 بازدید : 88 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیت

نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیتدسته: افزایش بازدید و رتبه سایت 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 40094 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیت تعداد شماره به بینهایت شماره همزمان ارسال مینماید

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیت


 نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیت تعداد شماره به بینهایت شماره همزمان ارسال مینماید

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیت , نرم افزار ارسال انبوه تلگرام نرم افزار ارسال تبلیغات تلگرام نرم افزار ارسال تلگرام با سریال دائمی و بدون محدودیت بازاریابی سریع با تلگرام بانک شماره تلگرام بانک تلگرام بانک شماره های معتبر تلگرام بازاریابی رایگان افزایش فروش افزایش مشتری بهترین برترین بازاریابی برترین شبکه بازاریابی و تبلیغ سریعترین تبلیغ و بازاریابی فروش فوری با تلگ

s201311 بازدید : 46 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار ارسال انبوه یا گروهی ایمیل

نرم افزار ارسال انبوه یا گروهی  ایمیلدسته: افزایش بازدید و رتبه سایت 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 9935 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه یا گروهی به همراه فیلم آموزشی با توجه به اینکه ماه ها به دنبال نرم افزاری بودیم تا در ارسال ایمیل با کیفیت بالا بهره ببریم پس از تحقیق و آزمایش بر روی نرم افزارهای فراوان که بیشتر این نرم افزارها هزینه پرداخت ماهیانه و سالیانه داشتند از میان نرم افزارهای رایگان نرم افزاری را یافتیم

 

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

نرم افزار ارسال انبوه یا گروهی  ایمیل

 

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه یا گروهی به همراه فیلم آموزشی

با توجه به اینکه ماهها به دنبال نرم افزاری بودیم تا در ارسال ایمیل با کیفیت بالا بهره ببریم .

پس از تحقیق و آزمایش بر روی نرم افزارهای فراوان که بیشتر این نرم افزارها هزینه پرداخت ماهیانه و سالیانه داشتند از میان نرم افزارهای رایگان نرم افزاری را یافتیم که دارای کیفیت و سرعت بالایی در ارسال ایمیل بود و با توجه به اینکه این نرم افزار رایگان بود . ما فقط هزینه جستجو و آزمایش تست این نرم افزار را از شما دریافت میکنیم .

 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ارسال نامه و ایمیل های شخصی  و یا ارسال گروهی ایمیل به کاربران و مشتریان می باشد .شما به راحتی می توانید لیست ایمیل های خود را از طریق پایگاه های داده ، فایل txt به این نرم افزار وارد کنید که این نرم افزار به طور هوشمند ایمیل ها را شناسایی نموده و لیست خواهد نمود. سپس فقط کافیست ارسال کننده، موضوع و متن ایمیل خود را تعیین کنید و پس از انجام تنظیمات ارسال ایمیل، دکمه ارسال را بزنید.

این نرم افزار از قابلیت SMTP برخوردار است و به راحتی می توانید از طریق یک سرور SMTP ایمیل های خود را با سرعت و اطمینان بالایی در اینترنت به کاربران خود ارسال نمایید.

قابلیت ضمیمه کردن فایل، ارسال سریع ایمیل های شخصی، شناسایی هوشمند ایمیل ها و لیست کردن سریع آنها، تمپلیت های فوق العاده زیبا، امکان شخصی سازی هر ایمیل، ارسال ایمیل با استفاده از پروتکل SSL برای ارسال سریع، امکان استفاده از سرور SMTP برای ارسال سریع و مطمئن ایمیل ها، نصب و کاربردی بسیار آسان از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزار ارسال انبوه یا گروهی ایمیل , نرم افزار ارسال ایمیل انبوه یا گروهی ارسال ایمیل گروهی SMTP جیمیلایمیلهای تبلیغاتی ایمیل انبوه بانک ایمیل 20 ملیون ایمیل معتبر بیست ملیون ایمیل فعال ایرانی ایمیل فعال 1395 ایمیل فعال 1394 ایمیل فعال 1393 بانک ایمیل اصناف بانک ایمیل کارخانجات بانک جیمیل بانک ایمیل یاهو پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش د

s201311 بازدید : 30 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

بیست ملیون ایمیل

بیست ملیون ایمیلدسته: افزایش بازدید و رتبه سایت 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 37190 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یكی از بهترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات در سطح شبكه جهانی اینترنت است در این روش شركتها قادر خواهند بود محصولات و خدمات خود را با كمترین هزینه به هزاران و حتی ملیونها نفر در سرتاسر جهان معرفی نمایند ، همچنین با توجه به نوع خدمات و محصولات می توان قشر خاصی از كاربران را برای معرفی محصولات انتخاب نمود و این خود دلیلی است

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یكی از بهترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات در سطح شبكه جهانی اینترنت است. در این روش شركتها قادر خواهند بود محصولات و خدمات خود را با كمترین هزینه به هزاران و حتی ملیونها نفر در سرتاسر جهان معرفی نمایند. ، همچنین با توجه به نوع خدمات و محصولات می توان قشر خاصی از كاربران را برای معرفی محصولات انتخاب نمود و این خود دلیلی است بر هدفمند بودن این شیوه تبلیغاتی .

بانک ایمیل :

آرشیو بانک ایمیل ایرانی و خارجی طبقه بندی شده و اکتیو

بانک ایمیل فروشگاه ها ، شرکت های خصوصی ،  مشاغل ،  اصناف ، بر اساس شهر و استان ، گوگل GMAIL ،  سایت یاهو YAHOO ،  سایت های تجاری و.. INFO ، کاربران فیس بوک و SUTTON MAIL و ...

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : بیست ملیون ایمیل , ایمیلهای تبلیغاتی ایمیل انبوه بانک ایمیل 20 ملیون ایمیل معتبر بیست ملیون ایمیل فعال ایرانی ایمیل فعال 1395 ایمیل فعال 1394 ایمیل فعال 1393 بانک ایمیل اصناف بانک ایمیل کارخانجات بانک جیمیل بانک ایمیل یاهو

s201311 بازدید : 58 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

فرم قرارداد بنگاهی اجاره و رهن مسکن به صورت دقیق با فورمت ورد در دو صفحه

فرم قرارداد بنگاهی اجاره و رهن مسکن به صورت دقیق با فورمت ورد در دو صفحهدسته: فرم و مستندات 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 8 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 2 

فرم قرار داد بنگاهی رهن و اجاره مسکن با فورمت ورد در دو صفحه و قابل تنظیم در یک صفحه

 

قیمت فایل فقط 1,000 تومان

خرید

فرمت فایل ورد می باشد

قسمتی از متن قرار داد

بسمعه تعالی

اجاره نامه

ماده 1 : طرفین قرارداد

1-1- موجر / موجرین ................................ فرزند ...................... شناسنامه ............. صادره از ................ كد ملی .........................

متولد ............... ساكن ..................................................................................تلفن.............................................................

با وكالت / قیمومیت / ولایت / وصایت .................... فرزند ................ شناسنامه .............. متولد ............... به موجب .............................

2-1- مستاجر / مستاجرین ................................... فرزند .............. شناسنامه ................... صادره از .......... كد ملی ..........................

متولد ................ ساكن .....................................................................................تلفن.........................................................

با وكالت / قیمومیت / ولایت / وصایت .......................... فرزند ................... شناسنامه ............ متولد .......... به موجب ............................

ماده 2 : موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره

عبارتست از تملیك منافع .................... دانگ / دستگاه / یك باب .................. واقع در .........................................................................

دارای پلاك ثبتی شماره .................. فرعی از ......................... اصلی بخش ............................ به مساحت .................... متر مربع دارای سند

مالكیت بشماره سریال ..................... بنام ............................ مشتمل بر .................... اتاق خواب با حق استفاده از برق / آب / گاز بصورت اختصاصی / اشتراكی / آبگرمكن / اركاندیشن / كولر / پاركینگ به شماره .......... و انباری به متراژ................ متر مربع تلفن / دایر / غیر دایر به شماره .................................... و سایر لوازم و منصوبات و مشاعات مربوطه كه جهت استفاده مستاجر هنگام تحویل مورد اجاره به شرح...

قیمت فایل فقط 1,000 تومان

خرید

برچسب ها : فرم قرارداد بنگاهی اجاره و رهن مسکن به صورت دقیق با فورمت ورد در دو صفحه , فرم قرارد اجاره رهن و اجاره مسکن قرارد بنگاهی اجاره مسکن

s201311 بازدید : 80 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش با افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی

پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش با افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانیدسته: فرم و مستندات 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 37 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش با افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش با افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش با افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی , پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل موفقیت مدیریت دانش با افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی

s201311 بازدید : 74 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

نمونه قالب و تم پاورپوینت فوق العاده حرفه ای و زیبا برای ارائه پایان نامه

نمونه قالب و تم پاورپوینت فوق العاده حرفه ای و زیبا برای ارائه پایان نامهدسته: فرم و مستندات 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 1697 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 30 

تم ها و قالب های حرفه ای و مدرن پاورپوینت بسیار منحصربفرد برای ارائه پایان نامه های کلیه مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد دکترا

 

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

نمونه قالب و تم پاورپوینت فوق العاده حرفه ای و زیبا برای ارائه پایان نامه

 

مجموعه این تم ها و قالب های حرفه ای و زیبای پاورپوینت برای ارائه پایان نامه، پروژه و تحقیق و ارائه سایر مستندات و پروژه های مدرن و حرفه ای در قالب PowerPoint
این قالب های ارائه شده به نحوی منحصربفرد طراحی شده است که علاوه بر زیبایی فوق العاده ظاهری کاملا پویا بوده و بسته به نیاز و سلیقه شما براحتی قابل تغییر میباشند از این جهت بسیار مناسب برای انواع ارائه حرفه ای پایان نامه، پروژه و تحقیق برای کلیه مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می باشد. در طراحی این قالب سعی نموده ایم برای سهولت در دسترسی به موضوعات مورد ارائه منو باری با تعبیه دکمه های متنوع و مورد نیاز در فرم اصلی قرار داده ایم و لینک به دکمه ها بگونه ایست که با کلیک بر عنوان مشخص به اسلاید مربوطه هدایت میشویم همچنین با تعریف نمودن دو کلید Home و Exit برای برنامه می توان با کلیک کردن روی آنها به ترتیب به اسلاید اول هدایت شده و از حالت Slid Show خارج شد. همچنین از ویژگی های شاخص و منحصربفرد این قالب ها این است که با هدایت شدن از یک اسلاید به اسلاید بعدی، متناسب با موضوع مورد ارائه در هر لحظه رنگ تب آن موضوع تغییر کرده و از بقیه تب ها متمایز خواهد بود به نحوی که حاضرین متوجه خواهند شد شما درباره چه موضوعی صحبت می کنید. ویا اینکه با حرکت بین صفحات و از یک عنوان به عنوان دیگر تب های پایین فعال شده و حاضرین متوجه خواهند شد که به عنوان مثال مقدمه پایان یافته و شما در حال ارائه ادبیات موضوع هستید.

قیمت فایل فقط 5,900 تومان

خرید

برچسب ها : نمونه قالب و تم پاورپوینت فوق العاده حرفه ای و زیبا برای ارائه پایان نامه , powerpoint تم قالب آماده حرفه ای زیبا پاورپوینت حرفه ای کارشناسی ارشد دکترا لیسانس فوق لیسانس دکتری Phd ارائه ارایه مقالهپایان نامه تحقیق اسلاید مدرن قالب و تم حرفه ای آماده دانلود رایگان ارایه مطالب پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود جزوه دانلود تحقیق

s201311 بازدید : 62 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

مقاله در مورد بازیگری

مقاله در مورد بازیگریدسته: موسیقی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 44 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 64 

بازیگری قدمتی به خلقت انسان دارد از زمان خلق بشریت بازیگری به عنوان حسی غریزی (حس تقلید انسان از پیرامون خود ) همراه با وی بوده است

 

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

مقدمه:
بازیگری قدمتی به خلقت انسان دارد . از زمان خلق بشریت بازیگری به عنوان حسی غریزی (حس تقلید انسان از پیرامون خود ) همراه با وی بوده است .
صورت ابتدایی بازیگری اجرای مراسمات مذهبی و آئین ها و رسومات مقدس بوده كه به مرور به صورت یك هنر شناخته می شود و اینك می توان از آن به عنوان یك علم یاد كرد.
افرادی چون كنستانتین استانیسلاوسكی ، لی استراسبرگ ، استلاآدلر ، میر هولد ، پیتر بروك ، دیوید مامت ، گرتوفسكی، برتولت برشت و… به طور جدّی به پژوهش ، مطالعه و تجربه بازیگری پرداختند و موفق به ارائه بازیگری آكادمیك شدند.
مطالب این پایان نامه بعد از چهار سال تحصیل در رشته بازیگری در دانشكده هنرهای زیبا گرداوری شده و از آنجا كه بازیگری رئالیستی رابستری برای ایفای انواع سبكهای بازیگری می دانیم، سعی كرده ام این سبك بازی را در چهار مرحلة اصلی به علاقمندان این فن ارائه دهم.
لازم به ذكر است كه در این پایان نامه شرحی بر مكتب رئالیسم ضروری می نمود، لذا قبل از پرداختن به چهار مرحله، بخشی با عنوان «رئالیسم چیست؟» در ابتدای پایان نامه گنجانده شده است تا خواننده با شناخت مكتب رئالیسم به درك بهتری از مفاهیم پایان نامه برسد.
بعد از آشنایی با مكتب رئالیسم كه در ابتدا آن را می خوانیم طی چهار مرحله – كه در پایان نامه هر مرحله بنام یك گام معرفی شده – بازیگری رئالیستی بصورت گام به گام تشریح می گردد.
ضرورت به كار بردن عنوان «گام» توسط نگارنده به این خاطر است كه خواننده با دقت هر چه بیشتر همچون راه رفتن ، گام به گام با مفاهیم پایان نامه آشنا شود. در واقع تا گام اول برداشته نشود گام دومی در كار نیست.
در گام اول به «آشنایی با نقش خواندن نمایشنامه » پرداخته می شود. در این قسمت ضرورت خواندن نمایشنامه در شرایطی ایده آل به بازیگر توصیه می‌گردد و در واقع به عنوان گام اول بازیگر جهت آشنایی با نقش محسوب می‌گردد.
بعد از گام اول بازیگر آماده برداشتن گام دوم یعنی « تجزیه و تحلیل نمایشنامه» می‌شود. در این قسمت شیوه تجزیه و تحلیل نمایشنامه به عنوان دومین مرحله جهت رسیدن به نقش شرح داده می شود.
گام سوم بازیگر «ساخت شرایط برونی» نقش می‌باشد. مرحله ای كه بازیگر تا آن را پشت سر نگذارد نمی تواند به گام چهارم یعنی «ایجاد شرایط درونی» برسد. در این مرحله بازیگر با سپری كردن سه مرحله كلیدی به مرحله آخر رسیده و با ایجاد و ساخت شرایط درونی نقش آماده ایفای نقش می‌گردد.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله در مورد بازیگری , پایان نامه بازیگری

s201311 بازدید : 26 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

موسیقی و تاثیر آن بر جوانان

موسیقی و تاثیر آن بر جواناندسته: موسیقی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 21 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 28 

موسیقی یكی از هدفهای زیباست كه از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حركت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است

 

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

موسیقی و تاثیر آن بر جوانان

 

موسیقی یكی از هدفهای زیباست كه از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حركت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.

موسیقی زبانی است كه انسان به یاری آن می تواند كما بیش آنچه رادر ضمیر مكنون و مكتوم خویش دارد به میان آورد.

از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است كه یك موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه كه نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مكنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سركوب شدة اجتماعی را باز آفریند.

اینك بی مناسبت نیست اندكی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود.

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : موسیقی و تاثیر آن بر جوانان , پژوهش مقاله تحقیق پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود تحقیق دانلود پروژه پایان نامه موسیقی و تاثیر آن بر جوانان پژوهش موسیقی و تاثیر آن بر جوانان مقاله موسیقی و تاثیر آن بر جوانان تحقیق موسیقی و تاثیر آن بر جوانان پروژه موسیقی و تاثیر آن بر جوانان

s201311 بازدید : 90 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

آیا موسیقی آرام بخش می تواند در تمرکز دانشجویان تأثیر گذار باشد

آیا موسیقی آرام بخش می تواند در تمرکز دانشجویان تأثیر گذار باشددسته: موسیقی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 154 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 239 

در پژوهش حاضر که به بررسی رابطه بین موسیقی و دقت در دانشجویان دختر دوره کارشناسی دانشگاه تهران مرکز رشته روان شناسی شهر تهران در سال تحصیلی 1387 پرداخته شد فایل با فرمت ورد و تنظیم شده در239 صفحه قابل ویرایش می باشد

 

قیمت فایل فقط 16,900 تومان

خرید

آیا موسیقی آرام بخش می تواند در تمرکز دانشجویان تأثیر گذار باشد

 

چکیده

در پژوهش حاضر که به بررسی رابطه بین موسیقی و دقت در دانشجویان دختر دوره کارشناسی دانشگاه تهران مرکز رشته روان شناسی شهر تهران در سال تحصیلی 1387 پرداخته شد  ، جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانشجویان دختر مقطع کارشناسی روان شناسی دانشگاه تهران مرکزی در سال تحصیلی 88 – 1387 می باشد که از این گروه تعداد 50 نفر بعنوان نمونه آماری با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده اند که برای 25 نفر از این گروه موسیقی اجرا شده و برای 25 نفر اجرا نشده است و روش تحقیق در پژوهش حاضر از نوع شبه آزمایشی است .

ابزار مورد استفاده آزمون تولوز پیه رون می باشد که با استفاده از روشهای آماری به بررسی داده ها پرداخته ، در نهایت نتایج ذیل استخراج شده است :

بین دو گروه آزمودنی آزمایش و گواه از نظر میزان دقت تفاوت معناداری وجود ندارد بنابراین می توان نتیجه گرفت شنیدن موسیقی آرام بخش بدلیل عدم کنترل عوامل مزاحم و .......... نتوانسته بر افزایش دقت آزمودنی تأثیر داشته باشد .

 

فهرست مطالب

 

چکیده   ۱

فصل اول   ۲

مقدمه   ۳

موسیقی   ۴

بیان مسئله   ۷

اهمیت و ضرورت پژوهش   ۱۹

هدف تحقیق   ۱۹

سؤال پژوهش   ۲۰

فرضیه پژوهش   ۲۰

تعاریف مفهومی :   ۲۰

۱ – موسیقی :   ۲۰

۲ – دقت و تمرکز :   ۲۰

تعاریف عملیاتی   ۲۱

موسیقی :   ۲۱

۲ – دقت :   ۲۱

فصل دوم   ۲۲

پیشینه تحقیق   ۲۲

هنر درمانی   ۲۳

تعریف هنر   ۲۴

مقدمه   ۲۴

تعریف کنونی هنر درمانی   ۲۵

بیانیه ارسالی انجمن هنر درمانی آمریکا ( AATA )   ۲۷

هنر درمانی به عنوان یک تخصص   ۲۷

تاریخچه :   ۲۹

سرآغازها   ۳۱

وضعیت موجود   ۳۴

جایگاه تئوری در هنر درمانی   ۳۶

روش شناسی در هنر درمانی   ۴۱

تعریف موسیقی درمانی :   ۴۴

موسیقی درمانی چیست ؟   ۴۷

موسیقی درمانگر کیست ؟   ۴۹

بیشترین کاربرد موسیقی درمانی چیست ؟   ۵۰

چه نوع پژوهشهایی وجود دارد ؟   ۵۱

اهداف موسیقی درمانی   ۵۳

فهم موسیقی   ۵۵

پژوهشهایی در زمینة تأثیر موسیقی درمانی   ۵۶

موسیقی درمانی برای همه   ۵۷

اصول موسیقی   ۵۷

مقدمه   ۶۰

بیان مسئله   ۶۲

اهمیت و ضرورت تحقیق:   ۶۴

سوالات تحقیق :   ۶۶

ابزار تحقیق :   ۶۶

مقدمه   ۶۷

فالگیری چیست؟   ۶۸

سوابق نظری   ۷۱

سوابق تجربی   ۷۷

مقدمه   ۷۷

انواع فال :   ۷۸

دلایل و عواملی که باعث گرایش به فال می شود؟   ۸۰

فالگیر کیست؟   ۸۲

زنان مشتریان اصلی فالگیری :   ۸۴

پیامدهای گسترش پدیدۀ فالگیری   ۸۶

فصل سوم   ۸۸

تعریف تحقیق و انواع روشهای تحقیق   ۸۹

روش تحقیق:   ۸۹

نمونه گیری و روش نمونه گیری:   ۹۰

روش جمع آوری:   ۹۰

فصل چهارم   ۹۰

مقدمه   ۹۱

فصل پنجم   ۱۱۶

بحث و نتیجه گیری   ۱۱۶

بیان مشکلات تحقیق   ۱۲۰

آمادگی   ۱۲۷

شنیدن موسیقی   ۱۲۸

جمع آوری و جذب انرژی   ۱۲۹

تغییر جلسه های شفا بخشی   ۱۳۰

ابزار اصلی موسیقی درمانی   ۱۳۱

ابزار شماره ۱ موسیقی   ۱۳۱

سبکهای موسیقی وریتم   ۱۳۱

ابزار شماره ۲ موسیقی   ۱۳۲

درمان از طریق تن و آلات موسیقی   ۱۳۲

ابزار شماره ۳ موسیقی   ۱۳۴

درمانهای صوتی   ۱۳۴

زبان عملیات عالی مغز   ۱۳۵

تأثیر علمی لالائی ها   ۱۳۷

پیدایش صوت و تأثیرات موسیقی موزارت   ۱۳۸

هوش تجسمی   ۱۴۰

تجدید حیات صوتی   ۱۴۱

بالا بردن سرعت یادگیری   ۱۴۷

گوش دادن به موسیقی   ۱۴۸

الف -شنیدن اصوات ( آناتومی صدا ، شنیدن ، گوش کردن )   ۱۴۹

ب – هیأت صوت   ۱۵۰

دیدن صوت   ۱۵۱

هنر شنیدن   ۱۵۱

گوش راست وگوش چپ   ۱۵۲

گوش و حالت بدن   ۱۵۳

دو چنگ هماهنگ   ۱۵۴

صدا درمانی   ۱۵۴

داستانهای شفابخش معجزه آسا   ۱۵۵

اختلال کمبود توجه   ۱۵۶

بیماری آلزایمر ( فراموشی )   ۱۶۱

تاریخ موسیقی درمانی   ۱۶۴

چکیده ای از تاریخ موسیقی درمانی   ۱۶۴

طبقه بندی عاطفی تم های موسیقی   ۱۶۹

تم های آرام بخش   ۱۷۴

موسیقی درمانی در تاریخ ادبیات ایران   ۱۷۷

عوامل تعیین کننده انتخاب محرک   ۱۸۲

همبسته های فیزیولوژیایی توجه   ۱۸۳

تقسیم بندی دقت   ۱۸۴

الف – متمرکز :   ۱۸۴

ب – پراکنده :   ۱۸۵

شرایط دقت   ۱۸۵

اقسام دقت   ۱۸۷

عوامل مؤثر بر دقت   ۱۹۰

الف – عوامل خارجی :   ۱۹۰

ب – عوامل روانی :   ۱۹۳

ابزار سنجش دقت   ۱۹۴

فصل سوم   ۱۹۵

روش اجرای تحقیق   ۱۹۵

جامعه   ۱۹۶

نمونه و روش نمونه گیری   ۱۹۶

روش پژوهش   ۱۹۶

ابزار و وسایل اندازه گیری   ۱۹۶

روش انجام آزمون   ۱۹۷

روش نمره گذاری آزمون   ۱۹۸

روشهای آماری   ۱۹۸

آمار توصیفی :   ۱۹۸

آمار استنباطی :   ۱۹۸

مقدمه   ۱۹۸

بیان مسئله   ۲۰۰

اهداف تحقیق:   ۲۰۲

اهمیت و ضرورت تحقیق:   ۲۰۳

تعاریف مفاهیم و متغیرها:   ۲۰۴

سوالات تحقیق :   ۲۰۵

مقدمه   ۲۰۶

فالگیری چیست؟   ۲۰۷

فالگیری به مثابه آگاهی کاذب در خلاء آگاهی :   ۲۰۹

فصل چهارم   ۲۱۱

تجزیه و تحلیل داده ها   ۲۱۱

مقدمه   ۲۱۲

بیان مسئله   ۲۱۷

اهداف تحقیق:   ۲۱۸

اهمیت و ضرورت تحقیق:   ۲۱۹

تعاریف مفاهیم و متغیرها:   ۲۲۰

سوالات تحقیق :   ۲۲۱

ابزار تحقیق :   ۲۲۱

سوابق تجربی   ۲۲۲

تعاریف مفاهیم و متغیرها:   ۲۲۳

سوالات تحقیق :   ۲۲۴

ابزار تحقیق :   ۲۲۵

فصل پنجم   ۲۴۰

نتیجه گیری و بیان پیشنهادات و محدودیت ها   ۲۴۰

موسیقی درمانی   ۲۴۱

موسیقی   ۲۴۱

جامعه آماری   ۲۴۲

ابزارسنجش   ۲۴۲

نتایج تحقیق   ۲۴۳

نظر پژوهشگر   ۲۴۴

محدودیت ها   ۲۴۴

پیشنهادات   ۲۴۵

منابع   ۲۴۶

ضمائم   ۲۴۸

هنر درمانی

رنگ ها بینی به جــز ایــن رنـــگ ها       گوهران بینی بــــه جــــای سنگ ها

گر هر چه بلکــه دریــــایــــی شوی       آفتــاب چــــرخ پیمائــــی شـــویی

نقش اگر غمگیـــن نـــــگاری بر ورق      او نــــدارد از غـــم و شادی سبــق

صورتـش غمگیــن و او فـــارغ از آن       صورتش خندان و او زان بـی نشان

وین غم و شـادی که اندر دل خفیست       پیش آن شادی و غم جز نقش نیست

نقش بـــا نقـــاش چــته اسگالد دگـر        چون سگالش اولین بخشیــد و نظـر

روز اول نقش باشد پیش نقاش و قلم        عاجز و بسته چو کودک در شکــــم

                                                                  « دفتر اول مثنوی مولانا »

برای مواجهه شدن با سوالات بی شمار این جهان درهایی از رنج های بی شمارش راهی جز رشد هوشیارانه ای برای پیمودن نیست . این هوشیاری ، آن نوع هوشیاری است که از خلال رویا شدن حس زیبا شناسی و ادراک آن حاصل می شود و تداوم می یابد . ( کنگره هنر درمانی ، ۱۳۸۵ )

این هوشیاری روح شناخت زیبائی های این جهان را در زبان موسیقی ، زبان رقص ( ریتم حرکت) و زبان شعر که به بیانی مهربان ترین و شاید عاشقانه ترین پیام های خلقت می باشند ، بازشناسی می کند و آنها را بعنوان فرزندان هنر به قالب هویت می کشاند و پیام آنها را به زبان رنگ – شکل – طراحی – نقاشی و نور و ………. تفسیر نموده و با نهادو درون انسان و هستی پیوند می دهد و معنا می کند ( کنگره هنر درمانی ، ۱۳۸۵ )

هنر این چشمه زاینده که آب حیات از آن می جوشد ، دارای ارزش جاودانگی و بخشیدن حیات ابدی است . هر کس بخواهد حیات جاودانه بیابد باید در آن وارد شود و شستشو کند . تمام کائنات و عالم خلقت غرق در دریای هنرند و با صدا و رقص و حرکت ، سجود خود را در برابر سازندة خود بجا آورده و نماز می گذارند . ( کنگره هنر درمانی ، ۱۳۸۵ )

جملـــــه هستــی در ایـن افلاک پیر        در سماعند هم چو من در ذات خویش

تعریف هنر

مقدمه

هنر ، مفهوم وسیع و پر راز و رمزی دارد . جنبه ای از تعریف هنر ، آسمانی و ذهنی است مانند احساسات و افکار خوب داشتن ، عاشق بودن ، مهر ورزیدن به زیبائی ها ، لذت بردن از خدمت به دیگران ، نوع دوستی و بخشیدن دیگران و …………

اما جنبه ای از آن نیز عینی و قابل لمس است . مانند یک انجام خوب ؛ مثلاً مهارت در ساختن چیزی ، خلاقیت یافتن در امری ، شعر خوبی نوشتن ، صدای دلنوازی داشتن ، نگاه زیبا کردن ، حرکت لطیف کردن ، خوب راه رفتن ، دلنشین بودن و توانائی در برقراری ارتباط ، اما مهم تر آن که از طریق زبان هنر می توان دیگران را درک کرد ؛ البته دامنه هنر بسیار گسترده و شامل انواع فعالیتهای تخصصی می باشد که افراد می توانند از طریق آن با جهان رابطه برقرار سازند . ( کنگره هنر درمانی ، ۱۳۸۵ )

تعریف کنونی هنر درمانی

هنر دارای ارزش تشخیص و شفا بخشی چند جانبه می باشد که بسیار جالب توجه است . اگر هنر در این قالب به کار رود ، هنر درمانی خوانده می شود و ابزاری می گردد که می توان با استفاده از آن انسان ها را از مشکلاتشان نجات داد . مسلماً کسانی که دارای مشکلات سازشی هستند می توانند با تصویر سازی ذهنی و پیاده کردن آن به حل مسائل خود نائل آیند . این امر قاعدتاً با کمک یک هنر درمانگر قابل و حرفه ای زودتر به هدف می رسد. هنر درمانگر توانا و ورزیده برای رسیدن به هدف در اجرای طرح های درمانی ، باید قادر به درک ماهیت مشکل فرد مبتلا به بیماری باشد و بتواند با فضای روانی بیمار ارتباط برقرار کند و فرصت های درونی او را بشناسد تا موفق شود . طبعاً در این گونه درمان ها شیوه کار دارای نقش اساسی است . به عنوان مثال می توان از هنر نقاشی یا سایر اشکال هنر درمانی همچون موسیقی  ، آواز ، فنون روان نمایشی ، کاردرمانی و ………. بحث به میان آورد . کیفیت درمان در هر یک از این عوامل تابع حساسیت درمانگر و ماهیت مشکل مراجع / بیمار خواهد بود .

هنر درمانی همچون یک نظام معین به سرعت در طی ۳۰ سال گذشته رشد کرده است . فینک ، گلدمن ، لویک ( ۱۹۶۷ ) ، هنر درمانی را این گونه تعریف می کنند : ” هنر درمانی عبارت است از نظامی است که عناصر درمانی را با منابع ثبت نشده خلاقیت و احساس در بیمار پیوند می دهد ” . منظور از منابع ثبت نشده خلاقیت ، فعالیت های مربوط به ایجاد کردن و ساختن است که می توان آنها را جایگزین علائم روان نژندی نمود ، بدین صورت که با تقویت دفاع های موفقیت آمیز بیمار او را به حالت قبل از بیماریش سوق داد . این امر باعث ایجاد ارتباط مشخص بیمار با درمانگر می شود . در این مورد انجمن هنر درمانی آمریکا بیان می کند که هنر درمانی موقعیتی را برای بیان غیر کلامی و برقراری تماس فراهم می سازد ، یعنی کاربرد اصول درمان برآن است که فرآیند خلاق می تواند به معنای سازگاری با تعارضات هیجانی و پرورش خودآگاهی و رشد فردی تلقی شود .

هنر درمانی به عنوان ابزاری برای روان درمانی ، در واقع تلاشی سازمان یافته جهت کمک به فرد است تا ارتباط سازگارانه بهتری بین درون خود و جهان بیرون ، پیدا کند . ( همان منبع )

بیانیه ارسالی انجمن هنر درمانی آمریکا ( AATA )

انجمن هنر درمانی آمریکا سازمانی شکل یافته از فعالیت های تخصصی است و بر این باور است که در فرآیند خلاقیت ، پدیدة هنر متولد می گردد . هنری که خود شفادهنده و تعالی بخش زندگی است . هدف این انجمن فراهم آوردن زمینه ای است که بتواند به طرفداران خود و تمام مردم در زمینه هنر درمانی اعطاء صلاحیت کند و از این طریق خدمتی را ارائه دهد (همان منبع).

نوع فایل: word

سایز : 154 KB 

تعداد صفحه:239 

قیمت فایل فقط 16,900 تومان

خرید

برچسب ها : آیا موسیقی آرام بخش می تواند در تمرکز دانشجویان تأثیر گذار باشد , موسیقی آرام بخش موسیقی تمرکز دانشجویان تمرکز هنر درمانی موسیقی درمانی فهم موسیقی تحقیق پایان نامه پروژه پژوهش دانلود پژوهشدانلود تحقیق دانلود جزوه دانلود مقاله دانلود پایان نامه دانلود پروژه

s201311 بازدید : 43 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

داروهای طبیعی

\"داروهایدسته: برنامه نویسی اندروید 
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 1121 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 270 

ازآنجاكه طب گیاهی درهمه كشورهاموردتوجه قرارگرفته ودركشورماهم ازدیربازمركزتهیه داروهای گیاهی بوده است،لذاگروه مادراینجاسعی كرده جهت اطلاع شمادوستان عزیز،خواص بسیاری ازنعمت های الهی راكه از25منبع معتبرجمع آوری شده رابرای شماارایه بده به امیدانكه بادانستن این خواص گامی كوچك برای تغییردرمان ازداروهای شیمیایی به داروهای طبیعی وگیاهی برداشته باشیماین كت

 

قیمت فایل فقط 2,500 تومان

\"خرید\"

این كتاب اندرویدی برای اندروید2.2به بالا قابل اجراست.

فهرست مطالب:

مزاج بدن خودرابدانید(مزاج،با8گام مزاج بدن خودرابدانید)

آب(فوایدنوشیدن آب،تاثیرآب بركرم خوردگی دندان،فوایدنوشیدن آب درناشتاو...)

عرقیات گیاهی(آویشن،بابونه،نعناع،گلاب،اسطوخودوس،كاسنی،رازیانه و...)

میوه ها(كیوی،گلابی،موز،توت فرنگی،چغاله بادام،زردآلو،انار،انگور،به و...)

چای ودمنوش ها(دمنوش رزماری،چای رازیانه،چای ترش زرشك،دمنوش گل گاوزبان وبهارنارنج،دمنوش به سیب نعناع،دمنوش انار،دمنوش های مناسب برای سرماخوردگی و....)

ادویه جات(زنجبیل،رازیانه،هل،دارچین،میخك،دارچین،زعفران،زردچوبه ونمك و...)

عسل درمانی(عسل تقلبی،استانداردهای عسل،راه های تشخیص عسل طبیعی،فواید زایدعسل و...)

آجیل ها(بادام درختی،توت خشك،مویز،انجیرخشك،سویا،سنجد،نخود،گردو،پسته و...)

سبزیجات،غلات وحبوبات(شوید،نعناع،كلم بروكلی،بادمجان،باقلا،ریحان،كندر،جوانه گندم،لوبیا و....)

احادیث(بیش از100حدیث گرانقدرازایمه اطهار(ع) درباره خواص گیاهان ومیوه هاوسبزیجات)

نكات كوتاه سلامتی(100نكته كوتاه برای سلامتی بیشتر)

نكات كامل درمانی(ویتامینهای مورد نیازبدن،ویتامینهای لازم برای افزایش قدمو،درموردپوست خانم ها،8روش طبیعی درمان گلودرد،موادغذایی مفیدبرای لاغری،غذاهای مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن و...)

ماسك های خانگی(ماسك مو:انواع ماسك موبرای موهای آسیب دیده و...  ماسك صورت:ماسك های روشن كننده پوست،ماسك های ضدچروك،ماسك برای رفع كك ومك،سوالات رایج درباره ماسك صورت و....)

شماباداشتن این كتاب باخواص آب وعسل و41عرق گیاهی و36 میوه وبیش از30چای ودمنوش و15ادویه وبیش از40نوع سیزیجات وغلات وجبوبات وبسیاری ازاحادیث ونكات كوتاه وكامل درمانی وبسیاری ازماسك های صورت وموراخواهیددانست به امیدجلب رضایت شماعزیزان

مانیزخالی ازاشكال نیستیم وبه دلیل تایپ دستی ممكن است دچارمشكلاتی نیزباشیم خواهشمندیم بااعلام نظراتتان مارایاری كنید همچنین میتوانیدازطریق ایمیل هم بامادرارتباط باسد پاسخگویتان خواهیم بودمنتظر هرگونه انتقاد،پیشنهاد ویانظرات شمابزرگواران هستیم.

ارتباط باشما افتخاربزرگی است برای ما

قیمت فایل فقط 2,500 تومان

\"خرید\"

برچسب ها : داروهای طبیعی , داروهای طبیعی اندروید طب سنتی برنامه

admin4 بازدید : 55 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

19 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند

 

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 19 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی در تهران دعوت کرد.

 

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  تنها تغییر در اردوی تیم ملی دعوت از رشید مظاهری گلر ذوب آهن به عنوان دروازه‌بان چهارم است. همچنین  وحید امیری و علیرضا بیرانوند با وجود مصدومیت جزو دعوت‌شدگان به تیم ملی هستند. دعوت مجدد از کمال کامیابی‌نیا نیز از نکات مهم فهرست اولیه تیم ملی برای انجام بازی‌های تدارکاتی و سفر به مالزی است.


بازیکنان دعوت شده شامل این نفرات هستند:


دروازه بان‌ها:
علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و رشید مظاهری


مدافعان: سید جلال حسینی، عزت الله پورقاز، رامین رضاییان، وریا غفوری، محمد انصاری، سعید آقایی


بازیکنان میانی:
آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، احسان حاج صفی، سروش رفیعی، داریوش شجاعیان


مهاجمان:
مهدی طارمی، مهدی ترابی و وحید امیری

 

* از پرسپولیس 7 بازیکن در تیم ملی حضور دارند.


* سهم استقلال از فهرست اخیر تیم ملی 2 بازیکن است.


* از 19 بازیکن دعوت شده 4 دروازه‌بان در اردو حضوردارند که یکی از آنها در نهایت خط می‌خورد.


* تنها یک مهاجم متخصص به اردوی تیم ملی دعوت شده است.


* 3 هافبک دفاعی در فهرست جدید کی‌روش حضور دارند.


* دو مدافع راست، دو مدافع چپ و دو دفاع وسط در آخرین اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.


* سعید آقایی جوان‌ترین چهره دعوت شده به تیم ملی است.


* آندرانیک تیموریان مسن‌ترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی است.


* با وجود اینکه علیرضا بیرانوند مصدوم شده اما باز هم در جمع نفرات دعوت شده حضور دارد.

 


* نکته جالب این است که علیرضا حقیقی اولین اسم در بین ملی‌پوشان است که شاید نشان‌دهنده این نکته است که شماره یک تیم ملی کماکان برتن اوست و او این شانس را دارد که دوباره موقعیت قبلی را از بیرانوند پس بگیرد.


*  تراکتورسازی با  3 بازیکن بعد از پرسپولیس بیشترین فراوانی بازیکن را در فهرست اخیر تیم ملی دارد.


*  سایپا، ماشین‌سازی، سپاهان، استقلال خوزستان، ذوب آهن و گسترش فولاد هر کدام یکی از سهمیه‌های تیم ملی را تصاحب کرده‌اند.


* علیرضا حقیقی تنها بازیکن بدون باشگاه تیم ملی است.

 

 

admin4 بازدید : 29 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

واکنش استقلال به جدایی کاوه رضایی

 

مهاجم آبی پوشان برای حضور در لیست تیم ملی قصد دارد تا فوتبال خود را در جایی به جز ایران ادامه دهد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از انتشار لیست تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی، خبر حضور مهاجم پیشین تیم ملی و حال حاضر استقلال در حالی منتشر شد که این بازیکن با وجود درخشش نسبی در ترکیب آبی پوشان جایی در لیست سرمربی تیم ملی نداشت.


 مدیر برنامه های کاوه رضایی از پیشنهاد یک تیم چینی به این بازیکن خبر داده و در این باره می گوید: بندی در قرارداد کاوه رضایی وجود دارد که او می تواند با پرداخت نیمی از قرارداد خود به باشگاه استقلال که حداقل 250 هزار دلار است از این تیم جدا شود. اکنون نیز او از یک تیم تازه لیگ یکی شده چین این پیشنهاد را دارد و قصد دارد برای پیشرفت خود و حضور در تیم ملی راهی این کشور شود.


با این صحبتهای ابراهیمی بود که خبر جدایی رضایی از استقلال بعد از دیدار با مس کرمان مطرح شد. خبری که با واکنش استقلالی ها رو به رو شد.


پندارتوفیقی دبیر هیات مدیره استقلال در واکنش به این خبر اما موضع دیگری دارد. او در با تایید وجود این بند در قرارداد کاوه رضایی گفت: این بند در قرارداد کاوه رضایی وجود دارد اما این بازیکن تا نیم فصل نمی تواند استقلال را ترک کند و بازی با مس کرمان آخرین بازی او نیست. همچنین هنوز این پیشنهاد رسمیت نیافته است و باید در آینده درباره آن صحبت کنیم.


رضایی که با توجه به رابطه خوب منصوریان و کی روش در فصل نقل و انتقالات ترجیح داد تا راهی استقلال شود، با گذشت یک سوم فصل  دیگر جایی در تیم کی روش ندارد تا حالا خبر خروج او از استقلال به شکلی ناگهانی منتشر شود.


 رضایی که با حضور در لیگ چین ، می خواهد خود را در ابتدای مسیری قرار دهد که سجاد شهباززاده پیمود. شهباززاده برای حضور در فهرست تیم ملی و پیشرفت ترجیح داد راهی لیگ ترکیه شود و حالا با دردسری دست و پنجه نرم می کند که از رویاهای او فاصله زیادی دارد.

 

admin4 بازدید : 41 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

السد مهمان پرسپولیس؛ الجیش میزبان استقلال

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 اعلام کرد تا سرخابی های پایتخت کار خود را برای حضور در مرحله گروهی از پلی آف استارت بزنند.

 

 

به گزارش "ورزش سه" به نقل از 11 نیوز، با قطعی شدن سهمیه ۲+۲ ایران در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن به صورت مستقیم در مرحله گروهی این بازی ها حضور خواهند داشت اما پرسپولیس و استقلال برای حضور در این مرحله باید از مراحل پلی آف و مقدماتی عبور کنند.مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در میانه آذر ماه قرعه کشی و در اوایل اسفند آغاز خواهد شد اما دیدار های مقدماتی و پلی آف که از بهمن ماه آغاز خواهند شد قرعه کشی نخواهد داشت و تیم ها بر اساس رتبه ای که فوتبال کشورشان در رنکینگ فنی ماه نوامبر AFC کسب کرده اند حریفان خود را خواهند شناخت.


مرحله اول مقدماتی


بر اساس ارزیابی های صورت گرفته پیش بینی می شود در مرحله اول مقدماتی که پنجم بهمن ماه استارت می خورد شش تیم حاضر در رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت. در این مرحله تیم های A،B وC به ترتیب میزبان تیم های D،E و F خواهند بود که سه تیم پیروز راهی مرحله دوم مقدماتی خواهند شد.


مرحله دوم مقدماتی


مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان در تاریخ ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد و استقلال به عنوان نماینده کشورمان در این مرحله حضور خواهد داشت. استقلال با توجه به صدرنشینی ایران در رنکینگ در بین کشور های این مرحله (ایران، قطر، ازبکستان، عراق و سه نماینده صعود کرده از مرحله اول مقدماتی) در رنک نخست مرحله دوم مقدماتی قرار دارد و در این مرحله میزبان ضعیف ترین تیم راه یافته از مرحله اول مقدماتی خواهد بود. بر اساس جدول زیر در مرحله دوم مقدماتی تیم های A،B وC با سه تیم راه یافته از مرحله اول مقدماتی دیدار خواهند کرد و تیم های D و E در مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت.به این ترتیب اگر در مرحله اول مقدماتی هر سه تیم A،B وC موفق به شکست دادن حریفان نه چندان قدرتمند خود (سه تیم آخر مرحله اول مقدماتی) شوند تیم "الوحده اردن" حریف استقلال در مرحله دوم پلی آف خواهد بود و اگر هر یک از تیم های دیگر پیروز شوند همان تیم مهمان استقلال در مرحله دوم پلی آف خواهد شد که مسلماً تیم دردسرسازی برای آبی پوشان نخواهد بود.


پلی آف


چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان (الوحده، الفتح، پرسپولیس و الجیش) در تاریخ ۱۹ بهمن ماه میزبان تیم های راه یافته از مرحله دوم مقدماتی خواهند بود و تیم های پیروز راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ خواهند شد. در مرحله پلی آف استقلال ایران در صورت صعود از مرحله دوم مقدماتی به عنوان تیم رنک نخست این مرحله مهمان تیم رنک آخر پلی آف یعنی الجیش قطر خواهد بود و پرسپولیس به عنوان تیم رنک سوم پلی آف (با توجه به حضور ایران پشت سر امارات و عربستان در رنکینگ فنی ماه نوامبر AFC  با تیم رنک دوم مرحله دوم مقدماتی السد قطر (در صورت صعود السد که کاملاً محتمل به نظر می رسد) روبرو خواهد شد.به این ترتیب استقلال در صورت صعود به پلی آف ۱۹ بهمن مهمان الجیش قطر در دوحه می شود و پرسپولیس در همین مرحله و در همین روز در صورت صعود السد از مرحله دوم مقدماتی میزبان این تیم قطری در تهران خواهد بود که رویارویی مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی با شاگردان برانکو می تواند جذابیت های خاصی رقم بزند.

 

 

 

 

admin4 بازدید : 33 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

سوشا مکانی به تیم ملی برگشت

 

با اعلام باشگاه میوندالن نروژ، سوشا مکانی بار دیگر به تیم ملی فوتبال دعوت شده است؛ اتفاقی که می تواند حاشیه های زیادی را به همراه داشته باشد.

 

 

به گزارش "ورزش‌ سه"، لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال که در لیگ برتر شاغل هستند، روز گذشته اعلام شد و حالا خیلی ها در انتظار هستند تا اسامی بازیکنان لژیونر برای دیدار با سوریه اعلام شود. در این باره عجیب ترین اتفاق به دعوت از سوشا مکانی به تیم ملی فوتبال برمی گردد. سوشا مکانی که سال گذشته به دلیل برخی حواشی از تیم ملی دور و سپس از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 3 ماهه از حضور در لیگ برتر ایران مواجه شد، با اعلام سایت باشگاه میوندالن نروژ به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.


کی‌روش در گذشته نیز اعتقادش به سوشا مکانی را نشان داده بود و حالا که شرایط برای این دروازه بان در لیگ نروژ آرام شده و از سوی دیگر او در بازی های گذشته تیمش هم عملکرد خوبی داشته، بار دیگر از او دعوت کرده تا در اردوی مالزی کنار ملی پوشان باشد.


درخشش مکانی در لیگ دسته دوم نروژ همراه تیم میوندالن به حدی است که او در 12 بازی برای تیمش به میدان رفته و 6 بار کلین شیت(بسته نگه داشتن دروازه) در کارنامه داشته است. ضمن اینکه همراه این تیم به پلی آف لیگ اوبوس صعود کرد.


سایت باشگاه میوندالن در این باره اعلام کرده نامه دعوت از مکانی به اردوی تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال به نروژ رسیده و این دروازه بان قبل از بازی با سوریه در اردوی مالزی باید به جمع شاگردان کی روش بپیوندد.


دعوت از سوشا مکانی در شرایطی صورت گرفته که علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی مصدوم شده و نمی تواند مقابل سوریه به میدان برود. از سوی دیگر علیرضا حقیقی، محمدرضا اخباری و رشید مظاهری 3 دروازه بانی هستند که از سوی کی روش به اردوی تهران دعوت شده اند و امروز و فردا باید خود را به کادرفنی معرفی کنند.

 

admin4 بازدید : 53 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

رضاییان: پیشنهاد پورحیدری رنگین‌تر از پرسپولیس بود

 

رامین رضائیان می گوید نیمکت تیم پرسپولیس را دوست ندارد اما به نشستن روی این نیمکت افتخار می کند به این خاطر که بازیکنان بزرگی در گذشته روی این نیمکت نشسته بودند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان که به همراه مهدی رحمتی و وحید امیری در برنامه سرخ آبی شرکت کرده بود حرف های جالبی بر زبان آورد.


رامین در ابتدای این مصاحبه وقتی با توصیف پاس گل هایش در بازی با کره جنوبی و هم چنین صنعت نفت مواجه شد، گفت: «خوشحالم که تیم ملی در بازی با کره جنوبی ارایه گر بازی خوبی بود. کره ای که خیلی ادعا دارد و همیشه یکی از حریف های قدر ایران بوده است. اینجا باید دست کادر فنی تیم ملی به خصوص کی روش را بفشاریم که یک تیم خوب و جوان ساخته است. پاس گل دادن وظیفه من است. خوشحالم که تاثیر کوچکی در پیروزی ایران در بازی با کره ایفا کردم. البته فراموش نکنیم تیم یک بازیکن نیست. 11 بازیکن است. همه زحمت می کشند. از هواداران تیم پرسپولیس هم تشکر می کنم که در بازی با صنعت نفت به من لطف داشتند.»


امیر علی نبویان - مجری برنامه از رامین رضائیان پرسید از ابتدا پرسپولیسی بودی یا نه اتفاق سبب حضورت در این تیم شد؟ مدافع پرسپولیس به این سوال این چنین پاسخ داد:« رسم بر این شده پرسپولیسی ها می گویند من از بچگی پرسپولیسی بودم. استقلالی هم همین طور. من از گفتن این جمله ها بیزارم. دوست ندارم تظاهر کنم.علاقه بوده که پرسپولیسی شدم. به خاطر پدرم هم بود. پدرم پرسپولیس را خیلی دوست دارد. در دوره ای که من فوتبال را به خوبی شناختم و درک کردم بازی علی کریمی خیلی مورد توجه بود و او را دوست داشتم و دارم. اسطوره ها هم حتما در دوره کودکی برای ما خاطره سازی کردند. علی پروین. علی دایی. کریم باقری و...اما همان طور که گفتم شرایط سنی من به گونه ای بوده که پرسپولیس را با علی کریمی بیشتر دوست داشتم.»


رامین رضائیان در این نشست فلاش بکی هم به ماجرای ترکیه زد و گفت:« قبلا هم گفتم و باز تکرار می کنم. اگر من از پرسپولیس رفتم نه به خاطر پول بوده و نه اینکه دل هواداران را بشکنم. من رفتم تیم ترکیه ای که خوب بازی کنم و از آنجا به تیم های خوب اروپایی بروم. اینکه پله های ترقی را یکی یکی طی کنم. اما آدم هایی که دور و برم بودند و بهم حرف زدند حرف های درستی نبود و ذهن من را پر کرده بودند. من نباید به آن حرف ها گوش می دادم. در نهایت وقتی پیام ها را در فضای مجازی دیدم تصمیم گرفتم تصمیم خود را تغییر دهم. خیلی سخت بود. بازگشت من به تهران به سختی صورت گرفت چون باشگاه و سرمربی اجازه نمی دادند اما خوشحالم که در نهایت تصمیم درستی گرفتم. اصلا و ابدا فکر نمی کردم هواداران با جدایی ام از پرسپولیس این طور واکنش نشان دهند و این قدر من را دوست داشته باشند. دست تک تک هواداران تیم را می بوسم.»


مدافع تیم پرسپولیس از نیمکت نشینی اش هم حرف زد:«هر کس بگوید نیمکت را دوست دارم یک دروغگوی بزرگ است. من نیمکت پرسپولیس را دوست ندارم اما به نیمکت نشینی در این تیم افتخار می کنم. چرا که این نیمکت پیش تر جای بازیکنان بزرگ بود. من بارها گفتم و الان هم تکرار می کنم این سختی را تحمل خواهم کرد. به خاطر پرسپولیس. اما شک ندارم بعد از سختی گشایشی است. هر قدر هم روی نیمکت بنشینم بازم صبر می کنم. دوست دارم با فوتبال حرف بزنم نه شعار. مهم این نیست که چند دقیقه بازی کنم. مهم این است که تاثیر گذار باشم. دوست دارم پیشرفت کنم. آخرین نفر از سر تمرین می روم. همه این ها به این خاطر است که خوب فوتبال کنم و دل هواداران شاد شود.»


رامین رضاییان برای سلامتی منصور خان هم دعا کرد و گفت: «هنوز مکالمه ای که منصورخان با من داشته در گوشم است. او با من صحبت کرد و خواست که استقلالی شوم. پیشنهادی که وی به من داده بود رنگین تر از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس بود. اما همان جا از منصورخان خواستم اجازه دهد که پرسپولیسی شوم چرا که من به پرسپولیس علاقمند بودم . به ایشان گفتم اجازه بدهید به حرف دلم گوش دهم... هنوز این مکالمه در ذهنم است که چقدر خوب برخورد کرد.»

 

 

admin بازدید : 33 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

 

ضرورت رابطه صمیمی والدین و نوجوانان

ضرورت رابطه صمیمی والدین و نوجوانان

ضرورت رابطه صمیمی والدین و نوجوانان 

نوجوانان در دوران حساسی قرار دارند که وجود یک شخص برای کمک به آن ها ضروری است و چه کسی بهتر از پدر و مادر که به وی کمک کنند. در دوران نوجوانی نیاز به ارتباط والدین و فرزندان بیشتر به چشم می آید و ضروری تر است. معمولا در این دوران در ظاهر نوجوان از والدین دور می شود

 

و به سوی دوستان هم سن و سال سوق داده می شود.همچنین گاهی رفتارهای نسنجیده و پرخاشگرانه ای را از خود بروز می دهند و اینجاست که والدین از خود می پرسند «کجای کار را اشتباه کرده ایم؟»ارتباط تبادل نظر کلامی با نوجوانان به نظر سهل و ساده می رسد، اما متاسفانه گاه همه کوششی

 

که والدین برای این ارتباط به کار می برند، منحصر به پند و اندرزدادن آنان و انتظار ژس العمل های مطلوب است. حقیقت این است هیچ گونه تضمینی وجود ندارد که نوجوانان همیشه به حرف های ما با دقت گوش دهند. حتی می توان گفت هیچ تضمینی وجود ندارد که نوجوانمان همیشه حرف ما را بشنود.

 

وادار کردن آنان به این که به حرف های ما گوش دهند، مستلزم همان اندازه مهارت است که ما به عنوان بزرگسال در گوش دادن آنچه آنان برای گفتن دارند، به کار بریم.

 

به جای پرچانگی، عمل کنید 

بیشتر والدین سعی در صحبت کردن، تشویق کردن، توضیح دادن و نزدیک شدن به آنها دارند، اما روان شناسی به والدین این چنین نصیحت می کند که «به جای پرچانگی، عمل کنید.»پیام های والدین به فرزندان باید کوتاه، مشخص و مستقیم باشد. از زمان های کوتاه برای صحبت کردن با نوجوانتان استفاده کنید،

 

از آنها پرسش هایی که پاسخ یک کلمه نداشته باشد، بپرسید. مثلا بپرسید «امروز در مدرسه چه کرده اید؟» آنان را تشویق به صحبت کردن کنید. بعضی از نوجوانان کم حرف ترند و حوصله صحبت ندارند. سعی کنید آنها را نیز به سر شوق آورید تا حرف بزنند. مطمئن باشید اگر مهارت های موثر کلامی را با نوجوانتان بدانید، والدینی موثر و موفق به حساب می آیید.

 

جر و بحث را حذف کنید

در این دوران بهتر است والدین درباره موضوعات بحث نکنند، زیرا جر و بحث اختلاف و نزاع میان فرزندان و والدین را تشدید می کند، البته به این معنا نیست که نوجوانمان را آزاد بگذاریم و اجازه دهیم هر کاری که می خواهد انجام دهد. در واقع این مساله که تا چه اندازه استقلال طلبی در دوران نوجوانی می تواند سبب درگیری و نزاع شود،

 

به میزان نافرمانی و سرکشی فرزندان بستگی ندارد بلکه به عملکرد والدین و چگونگی اداره کردن این حس و آزادی طلبی از سوی والدین وابسته است.پدر و مادری که دائم فرزند خود را کنترل می کنند و اجازه رشد حس استقلال و آزادی را در او نمی دهند، در واقع نوجوانی پرخاشگر و عصبانی را پرورش می دهند.

 

یکی از بهترین راه های موثر برای جلوگیری یا کاهش جنگ و جدل در خانواده این است که برای نوجوانمان روشن کنیم چه انتظاراتی از آنان داریم. والدین باید خواسته های خود را برای فرزندشان مطرح و او را با ساختارها و قوانین منسجم خود آشنا کنند.

 

شوخی و خنده را فراموش نکنید 

شوخی و خنده سبب سلامت روحی  روانی و در واقع باعث مهار ناامیدی، استرس و عصبانیت می شود. شوخی و بذله گویی همچنین باعث سلامت جسمانی شده، آرامش را افزایش داده و استرس و فشار روحی را کاهش می دهد.

 

پژوهش ها نشان داده است افراد خشن، عصبی  و غیرشوخ بیشتر از دیگران در معرض بیماری های جسمانی هستند و از زندگی خود نیز لذت کمتری می برند. البته توجه به این نکته نیز ضروری است خندیدن در مورد یک جوک، داستان  یا حتی اشتباهات خودمان تجربه ای مفید و سلامت بخش است،

 

اما شوخی هایی که سبب شرمندگی، مسخره کردن و خجالت دادن کسی شود، نه تنها خنده دار نیست بلکه مضر و مخرب نیز است.شوخی باید حال و هوای خوبی را به لحاظ روحی روانی در افراد ایجاد کند، نه این که سبب ناراحتی شان شود.

 

همنشین جذابی باشید 

باید دانست که نوجوانان حوصله ساعت ها حرف و حدیث را با طول و تفصیل و مخلفات اضافه را ندارند، بنابراین از ابتدا کاری کنید که حرف زدن با شما برای او جذاب باشد. رسیدن به این مرحله هم زیاد سخت نیست؛ کافی است به جای یک خط در میان پیام اخلاقی دادن، فقط مثل یک دوست در کنارش باشید.

 

هنگام گفتگو با یک نوجوان، خلاصه حرف بزنید و اجازه بدهید در کنار شما احساس امنیت داشته باشد؛ یعنی اطمینان داشته باشید بابت اشتباهاتش سرزنش یا تنبیه سختی نخواهد شد، ضمن اینکه اگر دوست دارید بین صحبت هایتان در موردی به او آگاهی بدهید

 

فقط در مورد خوبی ها و بدی های هر عادت و رفتاری حرف بزنید و نتیجه گیری را به عهده خودش بگذارید. نکته مهم آن است که هر چه می توانید مثبت تر صحبت کنید.

ضرورت رابطه صمیمی والدین و نوجوانان

مسئولیت انجام تکالیف درسی نوجوان را به خود او واگذار کنید‎

 

راهبردهای عملی رفتار با نوجوان

– به نوجوان فرصت بدهید تا خودش به تنهایی مهارت های تازه ای را فرا بگیرد. برای ابراز شخصیت نوجوانان به آن ها مسئولیت هایی در حد توانایی شان واگذار کنید، با سپردن مسئولیت های جزئی، نوجوانان را برای زندگی اجتماعی و قبول مسئولیت های بزرگ آماده کنید. به آن ها اجازه بدهید نظرات و عقایدشان را بیان کنند و هر کجا لازم است دست به انتخاب بزنند.

 

– آن ها را با نتایج طبیعی و منطقی اعمالشان مواجه سازید؛ این روش مسئولیت رفتار نوجوان را به عهده خودش می گذارد و به او فرصت می دهد از حوادث اجتماعی و طبیعی درس بگیرد.

 

– مسئولیت انجام تکالیف درسی نوجوان را به خود او واگذار کنید. حق انتخاب نوجوان را در انتخاب های مختلف محفوظ نگه دارید تا خودش انتخاب کند و مسئولیت انتخاب های مختلف را برعهده بگیرد.

 

 

– نوجوان را در شرایطی قرار دهید که بتواند تصمیم بگیرد. او را از نگرش های دیگران آگاه سازید زیرا انتخاب های وی از نیازها، حقوق و مسئولیت های دیگران متاثر است. برای افزایش مسئولیت پذیری، باید بازخورد مناسب را درباره اثربخش بودن پاسخ های مناسب به او بدهید.

 

– انتظارات خود را از فرزندتان مشخص و آن ها را به شیوه ای بیان کنید که نوجوان به خوبی درک کند. پیامدهای ناشی از رعایت نکردن محدودیت ها را به نوجوانان بیان کنید.

 

– به هنگام ناتمام ماندن کارهای نوجوانان از سرزنش کردن آن ها پرهیز کنید. از تصمیم گیری به جای او، خودداری کنید.

 

– اعطای پاداش، وقتی که بخشی از کارش را با موفقیت انجام داد را فراموش نکنید. به عهد و وعده ای که به نوجوان می دهید وفا کنید.

 

– به شیوه صحیح و منطقی به او محبت کنید. بین فرزندان خود تبعیض روا مدارید و بین آن ها به عدالت رفتار کنید. در عمل و گفتار الگوی مناسبی برای فرزندان خود باشید. توانایی ها و استعدادهای نوجوان را به خود او بشناسانید و وی را برای شکوفایی استعدادهایش تشویق و ترغیب کنید. به سوالات آنان به شیوه ای منطقی پاسخ دهید. درباره مسائل مختلف امور خانواده با او مشورت کنید.

 

به طور کلی افراد در سنین مختلف و در شرایط اجتماعی مختلف با هم تفاوت های زیادی دارند که هنر ما در زندگی فهم این تفاوت ها و یافتن راه حل هایی برای این قبیل مسائل است، باید بدانیم اگر نوجوان محبت و علاقه و اشتیاق را در خانه و خانواده بدست نیاورد به دنبالش در جای دیگری خواهد رفت

 

که تضمینی برای حفظ سلامت روحی وی وجود ندارد و ممکن است آسیب های جبران ناپذیری ببیند. نکاتی که در بالا آمده است گوشه ای از کارهایی است که باید بدان توجه کنیم تا بتوانیم با نوجوانمان تعامل بهتری داشته باشیم.

admin بازدید : 41 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

 

خدمت سربازی پسران در دوران کنونی

خدمت سربازی پسران در دوران کنونی

خدمت سربازی پسران در دوران کنونی 

از دیر باز خدمت سربازی را دوره ای برای ساخته شدن پسر و مرد شدن وی تلقی می کردند و به همین خاطر همیشه پسران جلوی سربازی سر تسلیم فرود آورده اند. حتما در خصوص دو طیف موافقان و مخالفان دوره خدمت سربازی شنیده ایم. برخی با اصطلاحات و الفاظ مرد شدن، مستقل شدن،

 

روی پای خود ایستان، مسئولیت پذیری و نظم و انضباط و کمک به تامین امنیت و آمادگی نظامی و … خدمت سربازی را به عنوان یک ضرورت و مقطعی از زندگی پذیرفته اند.در مقابل بسیاری بر به بطالت گذشتن و عدم بهره گیری از توان و تخصص به ویژه تحصیلکرده ها و راندمان پایین در دو سال از عمر جوانی از شکل کنونی سربازی گلایه و شکوائیه دارند.

 

سابق بر این زمزمه هایی مبنی بر کاهش خدمت سربازی، تغییر در نوع خدمت سربازی و … شنیده می شده اما هر بار با اظهارات مسئولان نظام وظیفه، معلوم می شده که سربازی در شکل و شمایل فعلی اش تداوم خواهد داشت تا این که اخبار تغییر در نوع سربازی در چند سال اخیر جدی تر از قبل مطرح شده

 

و اتفاقا بحث های کارشناسی و راهکارهای عملیاتی هم از سوی مخالفان سپری شدن سربازی به شکل کنونی ارائه شده است.

خدمت سربازی پسران در دوران کنونیساختار جمعیتی و تعداد مشمولان

واقعیت این است که ساختار جمعیتی بر تعداد مشمولان سربازی تاثیر دارد. یعنی تعداد میزان باروری، تعداد ازدواج ها و میزان جوانی جمعیت در یک مقاطعی روی جمعیت مشمولان سربازی تاثیرگذار است. همان گونه که متولدین سال های اولیه دهه 60 در دهه 80 جزو مشمولان سربازی می شدند

 

و ما با بالا بودن اعزام سربازان مواجه بودیم و نظام وظیفه با تاخیر در اعزام به نوعی حجم بالای متقاضیان را مدیریت می کرد و بازار معافی بگیرها داغ بود. در اوایل دهه 90 با حذف و اصلاحاتی در خصوص کفالت و معافیت های پزشکی تعداد مشمولان را در حد متعادل نگاه می داشتند.

 

اگر محاسبات جمعیتی کشور را به خوبی رصد کنیم می بینیم به دلیل میزان ازدواج بالا و جوانی معیت، تعداد مشمولان تا ده های آینده کاهش نخواهد یافت. طبق آمارها میزان موالید ما در سال 1390 به حدود یک میلیون و 100 هزار رسیده بود که این رقم در سال 1394 به یک میلیون و 570 هزار نفر رسید.

 

معنی دیگرش این است که متولدین سال 1394 در بین سال های 1412 تا 1426 در سنین 18 تا 32 سال و به نوعی در سن سربازی هستند. اگر این تحلیل جمعیتی را که واقعی است، بپذیریم آنگاه می بینیم که حداقل تا دو سه دهه آینده مسئله ای در خصوص تعداد سربازان نخواهیم داشت.

 

جای نگرانی برای کاهش تعداد مشمولان نظام وظیفه نیست

در سال های اخیر مسئولان نظام وظیفه در خصوص کاهش تعداد سربازان ابراز نگرانی کرده اند و شاید به همین دلیل بود که از سال 1390 در خصوص کفالت و معافیت های پزشکی تصمیماتی مبنی بر حذف و اصلاحات گرفته شد. همچنین یکی از مسئولان نظام وظیفه در سال 1392 در اظهارنظری گفته بود

 

که باید تعداد مشمولان در سال آینده، احتمال غیبت افراد و … بررسی و سپس بر اساس آن درباره طول مدت سربازی تصمیم بگیریم.در جای دیگر عنوان شده بود که در حال حاضر با توجه به کاهش میزان موالید و گرایش مشمولان به ادامه تحصیل قصد داریم در خصوص میزبان امریه ها بازنگری کنیم.

 

اگر حضور سربازان در برخی دستگاه ها اثرگذاری خوبی نداشته باشد، اختصاص سرباز به عنوان امریه به آن دستگاه را متوقف می کنیم.واقعیت این است که اولین زمزمه های کمبود سرباز و کاهش تعداد سربازان همزمان با اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی به گوش رسید. قانونی که آبان ماه سال 90 در مجلس شورای اسلامی تصویب و بر اساس آن 36 ماده از قانون سابق اصلاح و 30 ماده هم الحاقی شد.

 

همزمان با اجرای این قانون، برخی از معافیت ها حذف و شرایط تعدادی از آنها هم سخت تر شد. در آن زمان بود که همزمان با اعلام کاهش نرخ موالید، زمزمه هایی مبنی بر کاهش سربازان شنیده شد؛ موضوعی که هیچ گاه از سوی مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح نه رد و نه تایید شد.

 

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده سالانه نزدیک به 400 هزار نفر در کشور به خدمت وظیفه عمومی اعزام می شوند و نزدیک به 10 درصد جمعیت نیروهای اعزام شده هم تا قبل از تغییر قانون معافیت پزشکی و کفالت دریافت می کردند.

 

در همین حال سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفته بود: «شایعه کم شدن مدت خدمت وظیفه به علت کاهش موالید ذکور که به سن سربازی رسیده اند، صحت ندارد و اکنون شاهد کاهش موالید ذکور هستیم. اگر روزی با کمبود سرباز مواجه شویم مدت خدمت وظیفه

 

بر اساس قانون 24 ماهه اجرا می شود. در همین حال دانشجویانی که از سال 83 برای تحصیل به خارج از کشور رفته اند، در صورت بازگشت به کشور ممنوع الخروج شده و باید سربازی بروند. در حال حاضر هم با کمبود موالید پسر روبرو هستیم.»

 

هر چند ممکن است در مقاطع کوتاه مدت به دلیل ادامه تحصیل جمعیت مشمولان سربازی به صورت مقطعی کاهش یابد اما همان طور که واقعیت های جمعیتی نشان می دهد به همان دلایل ساختاری و جمعیتی کشور حداقل تا دو ، سه دهه آینده مسئله ای در خصوص کاهش مشمولان نظام وظیفه نداریم.
خدمت سربازی پسران در دوران کنونیموافقان چه می گویند

عموما موافقان دوره سربازی به دو بعد امنیتی و اجتماعی تاکید می کنند در سطح کلان عامل بازدارنده و نوعی آمادگی نظامی آحاد جامعه را مطرح می کنند. بر اساس این در شیوه فعلی آموزش های نظامی فرا گرفته شده و جوانان از گذرگاه مردانگی عبور کرده، نظم و انضباط را می آموزند.

 

در دوران جنگ هم نیروی آماده به خدمت مردمی در دسترس است. در بعد اجتماعی سربازی گلوگاه و تونل اجباری برای همه مردان کشور تلقی شده که جوانان باید از آن عبور کنند و به معنای واقعی مرد شوند.اگر نگاهی به نقطه نظرات مسئولان نظام وظیفه یا تجربه های زیسته برخی از سربازان بیندازیم.،

 

می توان ابعاد مثبت سربازی را در تقویت مسئولیت اجتماعی، کسب مردانگی و گذار به بزرگسالی، آبدیده شدن، تکمیل شدن فرآیند جامعه پذیری از طریق گروه های دوستی، نظم و انضباط کاری، آشنایی با تجربه های زندگی دیگران و مستقل شدن، شکل گیری نوعی رقابت سالم برای بروز توانایی ها و تلاش برای تثبیت جایگاه خود،

 

آماده شدن برای بر عهده گرفتن مسئولیت های جدید، آمادگی برای ازدواج مناسب تر و شغل یابی و جربزه پیدا کردن جستجو کرد.به هر حال هر چند به سربازی در شکل کنونی اش انتقاداتی وارد است اما هستند کسانی که چنین رویه ای می پسندند با این که سعی می کنند از مزیت های سربازی بهره بگیرند و معایبش را کاهش دهند.

 

تغییر مداوم در نوع معافیت ها و اصلاح سربازی

بنا بر ضرورت های سازمان نظام وظیفه و تعداد مشمولان همواره در سال های مختلف تغییرات در نوع معافیت ها و خرید سربازی و کفالت بسیار بوده و در این تغییرات و نوسان ها عده ای با خوش شانسی از خدمت سربازی به نوعی معاف شده اند و در مقابل عده ای به سربازی اعزام شده اند.

 

در نیمه دوم دهه 70 بود که بخشی از جوانان متمول با خرید سربازی معاف شدند و به نوعی اجحاف شد در حق دیگر جوانانی که تمکن مالی نداشتند یا در یک مقاطع کوتاهی، رتبه های برتر کنکور سراسری و کنکور کارشناسی ارشد معافت می شدند (معافیت های نخبگی و تحصیلی) و بلافاصله در سال بعد این نوع معافی ها کمتر و محدودتر می شد.

 

در اصلاح قانونی خدمت وظیفه عمومی سال 1390 بسیاری از معافیت های پزشکی و چند برادری برای مشمولین سال های 90 به بعد برداشته شد. این در حالی است که بسیاری در دوره سال های 1390-1385 از همین معافیت ها استفاده کرده و معاف شدند.

 

یا موضوع مهم سربازی فوتبالیست ها و معافیت سربازی در جوانان به ویژه تهرانی ها از دیگر نکاتی است که به نوعی بی عدالتی در اعزام و سربازی محسوب می شود.طبق گفته مسئولان نظام وظیفه، تنها 40 درصد مشمولان تهرانی به خدمت نظام وظیفه رفته و با بررسی سربازان مرزی متوجه می شویم

 

که اکثرا شهرستانی و از اقشار ضعیف هستند. به عبارت دیگر رویه فعلی بعضا ناعادلانه و با خلأهای قانونی نسبتا بالا عمل می کند. هر جا فرصت های شغلی بیشتر باشد، میزان مشمولان غایب هم بیشتر می شود و به همین دلیل است که تهران بیشترین مشمول غایب و تعداد بالای معافیت های پزشکی را دارد

 

و هر چه به مناطق دوردست می رویم تعداد مشمولان غایب کمتر می شود. بنابراین نباید محدودیت ها را طوری کاهش دهیم که برای عده ای هزینه سربازی نرفتن کمتر شود و این گونه تلقی شود که پایتخت نشینان کمتر به سربازی می روند یا معافیت بیشتری می گیرند.

خدمت سربازی پسران در دوران کنونیعدم بهره وری و استفاده نکردن از ظرفیت های سربازان

بدون شک مهم ترین انتقادات در خصوص سربازی در شکل فعلی عدم بهره برداری مناسب از ظرفیت ها و تخصص به ویژه تحصیلکرده ها و نبود برنامه آموزشی و تخصصی جهت ممانعت از به هدر رفتن وقت باشد. واقعیت ها هم به نوعی این را نشان می د هد که ما نتوانسته ایم در این مقطع دو ساله سربازی از نیروی سربازی به نحو شایسته استفاده ببریم

 

که جوانان احساس بیهودگی و به بطالت گذشتن وقت و انرژی شان را نکنند.به جز سربازان امریه و گروه های پزشکی تقریبا بسیاری از فعالیت سربازان در محیط های نظامی ارتباطی با رشته های تحصیلی شان ندارد یا این که ساختار نظام وظیفه قادر به استفاده از آنها نیست و به نوعی برنامه ریزی و تعریف نشده است.

 

شاید اگر مطالعه ای در خصوص نوع فعالیت و گذران وقت سربازان در محیط های پادگان ها صورت گیرد، مشخص بکند که این حدود 600-400 هزار سرباز نظام وظیفه در دوره دو ساله از عمر خود چه راندمان و بهره ای از زندگی، فعالیت و آموزش و … می برند.

 

در این صورت می توان ارزیابی واقع بینانه تری داشت و نه در دام منتقدان سفت و سخت افتاد و نه خوشبینانه به قضیه نگاه کرد. با این حال آنچه که تقریبا قطعی است این است که سربازی به شکل فعلی آن کارکردهای سابق را ندارد و راه حل به جای حذف، اصلاح و بازنگری است.

 

توجیه اقتصادی سربازی

شاید یکی از دلایل و توجیهات برای سربازی بحث استفاده از نیروی سربازان در بخش هایی از نظام وظیفه و ارتش و نیروی انتظامی است که بعد اقتصادی دارد. به طوری که اگر جمعیت 600-400 هزار نفری سربازان کاهش یابد برخی از امور در حوزه به ویژه انتظامی و پلیس و راهنمایی و رانندگی و مرزبانی،

 

نگهبانی و … مختل می شود. در واقع وجود نیروی سرباز با حقوق کم توجیه اقتصادی دارد و به جای استفاده از نیروهای کادری با حقوق بالا می توان همان امور را از طریق سربازان وظیفه انجام داد.در سالیان گذشته بخشی از نیازهای نیروهای مسلح از قبال خدمات نسبتا رایگان سربازان برطرف شده؛

 

به نحوی که اگر قرار باشد، برای کارهایی از قبیل تایپ نامه های اداری، حمل و نقل کارکنان، نظافت، نگهبانی، راهنمایی و رانندگی، مرزبانی و … نیروی مستقل استخدام کنند، نیاز به منابع مالی بسیار گسترده ای است. هر چند این هم منطقی است که به جای اعزام سالی 500 هزار سرباز که در جای خود هزینه هایی هم دارد، می توان این هزینه ها را در به کارگیری 100 هزار نیرو با حقوق توزیع کرد.

 

به جای 500 هزار سرباز که 20 درصد آنها نیازهای نیروهای مسلح را تامین می کنند و برای مابقی برنامه خاصی نیست، بیاییم 100 هزار نیرو استخدام و به کار گماریم. به نظر بسیاری باید برای این کار از سربازان حرفه ای استفاده شود؛ بدین معنی که افراد داوطلب به مدت چند سال رسما در اختیار نیروهای مسلح باشند و در قبال آن حقوق دریافت کنند

admin بازدید : 79 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

 

برخورد مناسب با شکست ها در زندگی

برخورد مناسب با شکست ها در زندگی

برخورد مناسب با شکست ها در زندگی 

بسیاری از اوقات پیش می آید که ما شکست را در زندگی تجربه می کنیم. همه انسان ها شکست می خورند اما اتفاقات بعد از شکست متفاوت است. هر آدم موفقی هم اعتراف می‌کند که شکست اتفاق می‌افتد و همه ما سهمی‌ از آن داشته و داریم. اما از هر شکست دو درس ارزشمند می‌گیریم؛ اول اینکه شکست ما حداقل یک دلیل دارد و دوم، ما می‌توانیم از آن عبور کنیم…

 

اصلا چرا شکست می‌خوریم؟ و چگونه باید آن را اصلاح کنیم؟ 

براساس کتاب «شما می‌توانید پیروز شوید»، نوشته شیو کرا، شکست‌ها اغلب به هفت دلیل اتفاق می‌افتند و هریک از آن‌ها درس ارزشمندی به ما داده و به ما نشان می‌دهند که چگونه از افتادن در همان تله قبلی اجتناب کنیم.

 

شایع‌ترین علل بروز مشکلات ناشی از شکست و راه‌حل آن‌ها عبارتند از:

نداشتن پشتکار: بیشتر افراد فقط به این خاطر شکست می‌خورند که دست‌ازکار می‌کشند، نه به این دلیل که استعداد ندارند؛ پس دو کلمه پشتکار و مقاومت را به یاد داشته باشید و در کاری که لازم است انجام شود، پشتکار داشته باشید و دربرابر کاری که نباید انجام شود، مقاومت کنید.

 

سعی کنید دیدگاه‌های تازه را امتحان کنید. داشتن پشتکار مهم است اما تکرار کارهای گذشته به این امید که این‌بار موفق می‌شوید، شما را به هدفتان نزدیک‌تر نمی‌کند. به تلاش‌های ناموفق گذشته‌تان نگاهی بیندازید و مشخص کنید چه چیزی باید تغییر کند. خودتان را تطبیق داده و درطول مسیر، اصلاحات را انجام دهید و از تجارب خود به‌عنوان راهنما بهره بگیرید.

 

نداشتن اعتقاد راسخ: افرادی که اعتقاد راسخ ندارند هم راه می‌افتند، اما بدون اینکه اطمینان و شهامت داشته باشند. درواقع آن‌ها اطاعت می‌کنند تا مورد تایید دیگران قرار بگیرند، حتی اگر خودشان بدانند کاری که انجام می‌دهند، غلط است؛ پس لازم است مشخص کنید چه چیزی برایتان اهمیت دارد.

 

اگر چیزی وجود دارد که می‌ارزد برای آن تلاش کنید و آن را به‌نحواحسن انجام دهید، بگذارید علاقه‌تان خودنمایی کند؛ حتی اگر در کارهای پیش‌پاافتاده باشد. همکاری و شراکت در موفقیت اشکالی ندارد، به شرط اینکه هرگز ارزش‌های خود را زیر سوال نبرید.

 

بهانه‌تراشی: ممکن است آدم‌های برنده تجزیه‌وتحلیل کنند، اما هرگز توجیه نمی‌کنند و برعکس، آدم‌های بازنده مرتبا دلیل می‌آورند و کتابی پر از بهانه‌های مختلف دارند که به شما ‌می‌گوید چرا موفق نشده‌اند. نگرشتان را عوض کنید و تصور نکنید هر تلاش ناموفقی به‌منزله یک شکست است.

 

کمتر کسی وجود دارد که در همان اولین تلاش به موفقیت دست پیدا کند. بیشتر ما با تلاش مستمر به هدف‌های خود دست پیدا می‌کنیم؛ پس لازم است تمام تلاشتان را بکنید تا بفهمید چه اتفاقی افتاده است و چرا.برخورد مناسب با شکست ها در زندگی

هر آدم موفقی هم اعتراف می‌کند که شکست اتفاق می‌افتد

 

نادیده‌گرفتن اشتباهات گذشته: بعضی از مردم زندگی می‌کنند و یاد می‌گیرند و عده‌ای دیگر فقط زندگی می‌کنند. شکست معلم شماست به شرط اینکه دیدگاه درستی داشته باشید. انسان‌های عاقل از اشتباهات خود درس می‌گیرند. تجربه اسمی ‌است که آن‌ها به خطاهای خود می‌دهند.

 

مشکل را بهتر تعریف کنید. موقعیت را تجزیه‌وتحلیل کنید و ببینید می‌خواهید به چه چیزی برسید، استراتژی شما چیست و چرا کارساز نبوده است. درضمن بهتر است ببینید آیا با نگرش مثبت به مشکل نگاه کرده‌اید؟ اگر به پول نیاز داشته باشید، گزینه‌های بیشتر از افزایش درآمد دارید. می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. به این فکر کنید که واقعا سعی دارید چه‌کار کنید.

 

فقدان نظم و انضباط: هرکسی به موفقیتی دست یافته، بدون نظم و انضباط نبوده است. انضباط نیازمند کنترل فردی، گذشت، دوری از حواس‌پرتی‌ها، وسوسه‌ها و درواقع متمرکزماندن است. کمال‌گرا نباشید و به‌جای آن، نگرش ایده‌آلی از شکل و حس موفقیت داشته باشید. موفقیت ممکن است انگیزه‌بخش باشد،

 

اما لزوما واقع‌گرایانه نیست. موفقیت در هر هدفی مشکلات شما را برطرف نمی‌کند. درباره هرآنچه به هدف‌های شما تحقق می‌بخشد صریح باشید و درگیر جزئیات سطحی نشوید.

 

عزت‌نفس پایین: فقدان عزت‌نفس به معنای احترام‌نگذاشتن و ارزش‌قائل‌نشدن برای خود است. افرادی که عزت‌نفس اندکی دارند پیوسته تلاش می‌کنند به‌جای خلق شخصیتی که دوست دارند باشند، خودشان را پیدا کنند. روی خودتان برچسب نزنید. شاید شکست خورده باشید، اما تا زمانی‌که دست از تلاش برنداشته‌اید

 

فرد شکست‌خورده‌ای نیستید. خودتان را کسی بدانید که همچنان برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کند و بهتر است بتوانید شکیبایی و پشتکارتان را برای یک مسافت طولانی حفظ کنید.

 

نگرش قضاوقدر: این نگرش، افراد را از پذیرفتن مسئولیت جایگاهی که در زندگی دارند منع می‌کند. آن‌ها موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به شانس نسبت می‌دهند. آن‌ها صرف‌نظر از تلاش‌هایی که کرده‌اند، خودشان را به دست تقدیر می‌سپارند و معتقدند هر اتفاقی قرار باشد بیفتد بالاخره می‌افتد.

 

هر روز به آینه نگاه کنید و با خودتان بگویید: «من مسئولم». شاید تمام مراحل زندگی تحت کنترل شما نباشد، اما شما بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید روی زندگی‌تان تسلط دارید و خودتان مسئول شادی و موفقیتتان هستید. نگرش شما تعیین‌کننده میزان اوج‌گرفتن شماست و تنها شما می‌توانید پستی‌های زندگی‌تان را به بلندی تبدیل کنید.

admin بازدید : 37 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

 

توصیه های کاربردی هنگام خرید گوشت

توصیه های کاربردی هنگام خرید گوشت

توصیه های کاربردی هنگام خرید گوشت 

اگر برای خرید گوشت بیرون می روید بهتر است مطلب زیر را حتما مطالعه کنید تا همیشه بتوانید بهترین و سالم ترین گوشت را خریداری کنید. گوشت گوسفند یکی از بهترین نوع گوشت است که در تمامی غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا به بررسی قسمتهای مختلف گوشت گوسفند می پردازیم تا بتوانیم بهترین برشها را از قصابی خریداری کنیم.

 

گوشت گوسفند سالم و مناسب را با این نکته ها بخرید

هیچ کسی لذت خوردن گوشت گوسفندی که خوب پخته شده باشد را نمی تواند انکار کند. فیله یا دنده کباب نسبتاً گران است. می توانید گاهی با درست کردن آنها دلی از عزا در آورید. پیدا کردن برشهای ارزان قیمت بدان معناست که همیشه می توانید از گوشت گوسفند لذت ببرید. با قصاب خود آشنا شوید آنها خیلی بهتر از گوشتهای بسته بندی شده آماده در سوپر مارکتها به شما کمک خواهند کرد.

 

شانه گوسفند

این قسمت در حقیقت نیمه پائینی تنه گوسفند است. این برش بزرگ جایگزین ارزان قیمتی برای ران است. می توان این قسمت را به همراه سبزیجات معطر و سیر کباب کرد. گوشت را می توان روی برشهای سیب زمینی قرار داد بدین ترتیب سیب زمینی های شما به همراه عصاره گوشت پخته خواهند شد. یا می توانید آن را به تکه های کوچک خرد کرده داخل خورش بپزید.

 

گردن و سینه گوسفند

این قسمت از گردن گوسفند ارزان تر است و بیشتر به سمت میانه بدن گوسفند قرار دارد. این برشها برای خرد کردن داخل خورشها بسیار مناسبند. قسمت میانی گردن به صورت فیله یا تکه ای وجود دارد. به دنبال گوشتی بگردید که همه قسمتهای آن یکرنگ است و لایه ای از چربی روی آن را پوشانده است.

 

دمبالچه گوسفند

یک برش آبدار از پشت بدن گوسفند. می توان قسمتهای استیکی را به همراه یا بدون استخوان در فر یا روی منقل کباب یا در ماهیتابه سرخ کرد.

 

سینه گوسفند

این برش از قسمت زیر شکم گوسفند بریده می شود. این قسمت را به آرامی بپزید تا چربی آن جدا شود. ممکن است دنده ها و استخوان ها به آن متصل باشند. می توان زمانیکه گوشت پخته شد آنها را جدا کرد یا می توان گوشت را بدون استخوان و رول شده خریداری کرد که و درون آن را با سبزیجات پر کرد. از قصاب خود بخواهید که پوست روی گوشت را جداکند تا لایه چربی روی پوست نیز برداشته شود.

 

admin بازدید : 105 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

پالتوی خز؛ محبوب زمستانی خانم‌ها

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394

مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,پوشاک,جواهرات,خانه,صنعت,پوشاک زنانه , پالتو زنانه , پالتو خز زنانه , پالتو , زنانه , خز , پالتو خز مصنوعی

 آکاایران به نقل از مدآنلاین : با فرا رسیدن فصل سرما فقط یک لباس گرم می‌تواند شما را دلگرم کند. برای این کارهیچ چیز بهتر از یک پالتوی خز مصنوعی نیست، به‌ویژه اینکه پالتوی خز در هفته‌های مد و لباس امسال واقعا تولدی دوباره داشته است و به لباس محبوب این روز خانم‌ها تبدیل شده است. لباس‌های خز تنوع بالایی دارد. در این فصل جلیقه‌های خز، خزهای رنگی و طرح‌دار بسیار طرفدار پیدا کرده است. در اینجا پرطرفدارترین خزهای مصنوعی را به شما نشان می‌دهیم. 

 
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394

 

,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,مد و زیبایی 2015 ، تازه های دنیای مد 1394

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10346
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 761
  • بازدید ماه : 12,950
  • بازدید سال : 72,584
  • بازدید کلی : 1,461,581