loading...
هفت آسمون
admin بازدید : 79 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل , فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

همه ما این روزا بخشی از وقت خودمون رو به گشت و گذار توی اینترنت و به اصطلاح وبگردی میگذرونیم. این روزا دسترسی به اینترنت خیلی راحت شده و خیلی ها با گوشی خودشون به اینترنت متصل میشن و در کل اینترنت بخشی از زندگیشون شده.

 

کسب درآمد از اینترنت

از چند سال پیش که با اینترنت آشنا شدم در کنار وب گردی های روزانه متوجه شدم که میشه توی اینترنت هم کسب درآمد کرد و در کنار گشت و گذار توی اینترنت این امکان وجود داره که بتونی پولی از اینترنت در بیاری. توی این چند سال روش های مختلفی رو تست کردم و با آزمایش و خطا پیش رفتم، از ثبت نام و فعالیت تو سایتهای کلیکی گرفته تا فروش کالای دست دو و آکبند. اما یکی از روش های جذاب و جالبی که دو سه سال پیش باهاش آشنا شدم فروش فایل بود. اگه داری این مطلب رو میخونی معنیش اینه که تو هم به کسب درامد اینترنتی اهمیت میدی، بنظرم خیلی خوبه که توام فروش فایل رو تجربه کنی. تا آخر این مطلب با من همراه باش تا جزییات بیشتری در زمینه فروش فایل توی اینترنت رو توضیح بدم.

 

فروش فایل

همونطور که قبلا گفتم الان خیلی ها برای رفع نیازهای خودشون از اینترنت استفاده می کنن ، بعنوان مثال وقتی نیاز به اطلاعاتی داری یا وقتی برای یکی از درسها نیاز به تحقیق و پروژه داری خیلی زود توی اینترنت موضوع مورد نظرتو جستجو میکنی و فایل و اطلاعاتی که بهش نیاز داری رو پیدا میکنی. حتما شما هم توی این تحقیق های اینترنتی به فایل هایی برخورد کردی که برای اینکه بتونی دانلودش کنی باید اول یه مبلغی رو بصورت اینترنتی پرداخت کنی و بعد از پرداخت آنلاین بهت اجازه میدن که فایل مورد نظرتو دانلود کنی.
خب شاید تا اینجای کار نکته خاصی رو حس نکرده باشی اما میدونی که خودت هم میتونی یکی از این فروشنده های فایل باشی و برای خودت یه کسب و کار اینترنتی راه بندازی؟ نگران سرمایه نباش ، برای شروع این کسب و کار نیازی به سرمایه گذاری نیست و بدون هیچ هزینه ای می تونی کار خودت رو شروع کنی و درآمد کسب کنی.

 

ساخت فروشگاه فایل بدون سرمایه !

بله. بدون هیچ هزینه ای می تونی فروشگاه فایل خودت رو ایجاد کنی! کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و بعدش یه فروشگاه فایل برای خودت ایجاد کنی و شروع به کار کنی و فایل های خودت رو توی فروشگاهت ثبت کنی و درآمد کسب کنی.
طبیعیه که یه سری سوالات جواب داده بشه سوالاتی مثل اینکه چرا فروشگاه رایگان میدن؟ چی بهشون میرسه؟ و … خب قطعا راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش قوی نیاز به سرمایه داره ولی توی سایت فایل ناب شما بدون هیچ هزینه ای فروشگاه خودتون رو میسازی و شروع به کسب درآمد اینترنتی میکنی و زمانی که فایلی رو فروختی اونوقت بخشی از درآمد حاصل از این فروش به سایت میرسه و این یعنی تضمین میده که تا زمانی که شما از سایت فایل ناب درآمد نداشتی هیچ هزینه ای رو همن پرداخت نمیکنی. کارمزد سایت فقط ۲۰% از هر فروشه و بقیه پول به حساب کاربر واریز میشه.

 

بازاریابی فایل و کسب درآمد اینترنتی

اگه فایلی برای فروش نداری بازم می تونی از سایت فایل ناب درآمد اینترنتی کسب کنی. کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و فروشگاه خودتو ایجاد کنی ، فقط تو قسمت ایجاد فروشگاه باید گزینه ای که مربوط به نمایش همه فایل ها هست رو انتخاب کنی ؛ اینجوری تمام فایل هایی که بقیه توی این سایت ثبت کردن توی فروشگاهت نمایش داده میشه و کافیه تو این محصولات رو تبلیغ کنی و به ازای هر فروش پورسانت بگیری.

تبلیغ این محصولات هم کار سختی نیست و نیاز به هزینه نداره ، فقط باید یه وبلاگ بسازی و توضیحات هر محصول رو توی وبلاگت مثل یک مطلب ثبت کنی.

 

حرف آخر

حالا اگه بعد از خوندن این توضیحات دوست داری که توام کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی کافیه قدم اول رو برداری و توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی.

برای ثبت نام در فایل ناب کلیک کن!

موفق باشی

راستی منتظر مطالب بعدی من باش و به وبلاگم سر بزن. توی مطالب بعدی جزییات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام ، آموزش ساخت فروشگاه ، آموزش ثبت محصول ، تکنیک های افزایش فروش و … ارائه خواهم کرد. ضمنا وبلاگمو به دوستات معرفی کن تا اونا هم با نحوه کسب درآمد از اینترنت آشنا بشن و بخاطر معرفی این کار رفاقتتون هم بیشتر بشه.

 

منبع:

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

admin بازدید : 115 پنجشنبه 18 آذر 1395 نظرات (0)

پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید(فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید

پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و  انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید(فصل چهارم کتاب سیستمهای خریددسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 417 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 23

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی با عنوان شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید در حجم 23 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

عنوان: پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و  انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید(فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 23 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)

کتاب "سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با عنوان "شناخت ، ارزیابی و  انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید" می باشد  که در حجم 23 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

شناخت منابع عرضه كالا در مدیریت خرید

اقدامات مربوط به شناسایی ، ارزیابی و انتخاب عرضه كنندگان

تصمیم گیری در خصوص خرید ، اجاره یا ساخت كالاهای مورد نظر در مدیریت خرید

موسسات و شركتهای دولتی

خریدهای دولتی

خریدهای شركتهای تعاونی

مناقصه

انواع مناقصه

مزایده

انواع روش های مزایده

نكات مهم در معاملات دولتی با نگرش صحیح به قوانین و مقررات

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید(فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید , دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری , پاورپوینت شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید , نلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی با شناخت ، ارزیابی و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكا

admin بازدید : 80 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت

بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمتدسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 350 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت)

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب می‌شود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگی‌هایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش می‌کنند را نمی‌توان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست داده‌هایی جمع‌آوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیت‌ها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت‌سازی در خصوص بازار اتخاذ كنند. امید است این مقاله كمك به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده كند.

فهرست مطالب

پیشگفتار 4

كلیدواژه 4

مقدمه 4

بیان مسئله 5

پیشینه تحقیق 5

اصول اساسی بازاریابی داخلی 7

عناصر بازاریابی داخلی 7

۱ - امنیت شغلی 7

۲ - آموزشهای متنوع و گسترده: 8

۳ - ارائه پاداشهای سخاوتمندانه 8

۴ - تسهیم اطلاعات: 8

۵ - توانمندسازی كاركنان: 8

۶ - كاهش فاصله طبقاتی در میان كاركنان: 8

گامهای بازاریابی داخلی 9

بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی 9

۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی 10

۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری 12

۷- اولویت‌های مشتریان خارجی 15

۸- اولویت‌های مشتریان داخلی23 17

پیشنهادات نهایی مدیریتی 20

مطالعه موردی یك شركت در ایران 22

1- تاریخچه شرکت 22

اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت 22

2-1) نحوه توسعه فیزیکی 23

3-1) تنوع محصولات 23

4-1) توسعه جغرافیایی: 26

5-1) تحول ایجادی در بازار 27

6-1) توسعه نیروی انسانی 27

2- وضع موجود شرکت 28

1-1)    موقعیت مکانی شرکت 28

2-2) ارزش‌های بنیادین شرکت 28

ماموریت: 28

بینش: 28

3-2) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت 28

4-2) فرآیندهای کلان شرکت 29

5-2) ساختار شرکت 29

6-2) اداره شرکت 30

7-2) نیروی انسانی 30

8-2) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید) 30

9-2) تأمین و تدارکات 31

10-2) بازار و رقابت: رقبای مهم 31

11-2) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) 31

12-2) مالی 32

13-2) فناوری اطلاعات 32

14-2) تحقیق و توسعه 32

15-2) حراست 32

16-2) شرکت پخش 33

3- چالش‌ها و برنامه‌های شرکت 33

چالش‌ها: 33

نتیجه‌گیری 36

مراجع 37

پی‌نوشت‌ها 37

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت , بررسی سطح تقاضا برای كالا , كیفیت , رقابت , تعیین قیمت , بازاریابی , بازار , كالا , كیفیت , رضایت , رقابت

admin بازدید : 70 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی رفتار كارآفرینانه منابع انسانی در سازمان میراث فرهنگی

بررسی رفتار كارآفرینانه منابع انسانی در سازمان میراث فرهنگیدسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 513 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 113

هدف این تحقیق بررسی رفتار كارآفرینانه منابع انسانی در سازمان میراث فرهنگی می­باشد ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺮاﺳﺎس ﻫﺪف، از ﻧﻮع ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ﺑﻮده و از ﻧﻈﺮ روش اﺟﺮا از ﻧﻮع ﭘﮋوﻫﺶ­ﻫﺎی ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ از ﺷﺎﺧﻪی ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ اﺳﺖ

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

هدف این تحقیق بررسی رفتار كارآفرینانه منابع انسانی در سازمان میراث فرهنگی  می­باشد. ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺮاﺳﺎس ﻫﺪف، از ﻧﻮع ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی ﺑﻮده و از ﻧﻈﺮ روش اﺟﺮا از ﻧﻮع ﭘﮋوﻫﺶ­ﻫﺎی ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ از ﺷﺎﺧﻪی ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ اﺳﺖ.

در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ در ﺧﺼﻮص ﺟﻤﻊآوری اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﯿﺎتﭘﮋوﻫﺶ، ﺑﻪﻃﻮر ﻋﻤﺪه از روش ﻣﯿﺪاﻧﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ و ﺟﻬﺖ ﺟﻤﻊآوری اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪادﺑﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ از روش ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪای (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﺘﺎبﻫﺎ، ﻣﻘﺎﻻت، ﻣﺠﻼت، ﻃﺮحﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺸﯽ و ﺑﺎﻧﮏﻫﺎیاﻃﻼﻋﺎﺗﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ) اﺳﺘﻔﺎده ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.

در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری " كلیه كاركنان سازمان میراث فرهنگی  " می باشند.

با توجه به جدول مورگان که منطبق با فرمول کوکران است حجم نمونه برابر 60 منظور گردیده است.

اﺑﺰارﮔﺮدآوری اﻃﻼﻋﺎت، ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. در ﺑﺨﺶ آﻣﺎر اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﯽ از ﻧﺮم اﻓﺰار 20 SPSSﺟﻬﺖ آزﻣﻮنﻫﺎی آﻣﺎری اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ.

نتایج فرضیات:

بین آینده نگری و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی رابطه معناداری وجود دارد.

بین مشارکت و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی رابطه معناداری وجود دارد.

بین انگیزه های فردی و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی رابطه معناداری وجود دارد.

بین حمایت و امید رفتار و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی رابطه معناداری وجود دارد.

فصل اول

كلیات پژوهش

1-1- مقدمه. 2

1-2- بیان مسئله. 2

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 4

1-4- اهداف تحقیق. 5

1-4-1- هدف اصلی.. 5

1-4-2- اهداف فرعی.. 5

1-5- فرضیات تحقییق. 5

1-6- سوالات تحقیق. 5

1-7- قلمرو تحقیق. 6

1-7-1- قلمرو موضوعی.. 6

1-7-2- قلمرو مكانی.. 6

1-7-3- قلمرو زمانی.. 6

1-8- تعریف لغات و اصطلاحات.. 6

فصل دوم

ادبیات پژوهش

بخش اول : مبانی نظری تحقیق. 9

1-2- مقدمه. 9

2-2- واژه كارآفرین.. 9

2-3- تفاوت کارآفرین با مدیر. 10

2-4- کارآفرینان چه کارهایی می کنند؟. 10

2-5- كارآفرین كیست؟. 11

2-6- تاریخچه كارآفرینی.. 12

2-7- تعاریف کارآفرینی.. 13

2-8- ویژگی های مشترک تعاریف کارآفرینی.. 14

2-9- کارآفرینی چیست؟. 15

2-10- نکات مورد توجه در تعریف کارآفرینی.. 16

2-11- ویژگیهای عمده كارآفرینان: 16

2-12- جمع بندی ویژگی های افراد کارآفرین.. 17

2-12-1- ویژگی های روانشناختی: 17

2-12-2- ویژگیهای فردی كارآفرینان: 18

2-12-3- ویژگیهای جامعه شناختی ( اجتماعی) 20

2-13- مهارتهای عمومی کسب و کار. 21

2-14- مهارتهای مدیریتی.. 21

2-15- كارآفرینی پایه های شكل گیری اقتصاد نوین: 22

2-16- كارآفرینی و رشد اقتصادی: 22

2-17- كارآفرینی و اشتغال: 23

2-18- كارآفرینی و رشد فن آوری: 23

2-19- علل تشویق برای کارآفرینی.. 23

2-20- نقش و اهمیت كارآفرینی: 24

2-21- وظایف كارآفرین: 25

2-22- موانع كارآفرینی: 26

2-23- انواع کارآفرینی.. 27

2-24- کارآفرینی سازمانی.. 28

2-25- فرآیند کارآفرینی سازمانی.. 28

2-26-  تفاوت کارآفرینی فردی و کارآفرینی سازمانی.. 30

2-27- مدیر به عنوان کارآفرین.. 31

2-28- عوامل موثر بر کارآفرینی در سازمان. 31

2-29- فرهنگ سازمانی و فرهنگ کارآفرینانه. 32

2-30- تاثیر متقابل فرهنگ و کارآفرینی.. 32

2-31- ویژگی های سازمان های کارآفرین.. 33

2-32- گام های موثر در مسیر كار آفرین نمودن سازمان: 34

2-33- مدل تعاملی کارآفرینی سازمانی.. 35

2-34- کارآفرینان  سازمانی.. 35

2-35- ویژگیهای کارآفرینان سازمانی.. 36

2-36- انگیزه های کارآفرینی.. 36

2-37- انواع کارآفرینی سازمانی.. 37

2-38- ابعاد کارآفرینی سازمانی.. 37

2-39- عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی.. 38

2-40- مراحل کارآفرینی در سازمان. 38

2-41- انواع مدلهای کارآفرینی درسازمان. 39

2-41-1- خصوصیات حمایتی مدیریت... 40

2-41-2- موانع و محدویت های  کارآفرینی در سازمان. 40

2-41-3- کارآفرینی درسازمانهای ایران و تأثیرآن بر روند توسعه اقتصاد. 41

2-42- خلاقیت و کار آفرینی.. 42

2-43-  عوامل مؤثر در توسعه و رشد کارآفرینی.. 44

2-43-1- نقش خانواده و اجتماع در پرورش روحیه كارآفرینی: 44

2-43-2- نقش عوامل فرهنگی در توسعه و رشد كارآفرینی: 44

2-44-اهمیت و جایگاه آموزش كارآفرینی: 44

2-45- اهداف آموزش كارآفرینی: 45

2-46- سابقه كارآفرینی در دانشگاههای كشور: 46

2-47-  استفاده از کارآفرینی در آموزش و پیشنهادهای سمینار. 48

2-47-1- نقش آموزش در ایجاد و توسعه کارآفرینی.. 48

2-48-  ویژگی های سازمان های کارآفرین.. 54

2-49- گام های موثر در مسیر كار آفرین نمودن سازمان: 55

2-50- مدل تعاملی کارآفرینی سازمانی.. 56

بخش دوم: تحقیقات پیشین.. 58

2-51- پیشینه پژوهش... 58

2-52- نتیجه گیری و پیشنهادات.. 59

2-53- نتیجه گیری.. 61

فصل سوم

روش تحقیق

ﻣﻘﺪﻣﻪ. 66

3-1- روش پژوهش... 66

3-2- روشهای گردآوری اطلاعات.. 67

3-3- جامعه آماری و نمونه آماری.. 67

3-4 - اﺑﺰار ﮔﺮدآوری دادهﻫﺎ 69

‫‫3-4-1- رواﯾﯽ ( اﻋﺘﺒﺎر ) : 69

3-4-2- ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ(اعتماد): 70

3-5- روشﻫﺎی آﻣﺎری ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده 70

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه. 72

4-2- تحلیل توصیفی.. 72

4-2-1- سن: 72

4-2-2- جنسیت: 73

4-2-3- تحصیلات: 74

4-2-4- جایگاه شغلی: 75

4-3- آمار استنباطی.. 81

فصل پنجم

پیشنهادات ،‌محدودیت ها و نتایج تحقیق

5-1- مقدمه. 84

5-2-خلاصه و نتیجه گیری.. 84

5-3- نتایج فرضیات.. 85

5-3-1- فرضیه اول: 85

5-3-2- فرضیه دوم: 85

5-3-3- فرضیه سوم: 86

5-3-4- فرضیه چهارم. 86

5-4- راهکارها 86

5-5- محدودیت های تحقیق. 87

5-6- پیشنهادات.. 87

5-7- پیشنهاد به محققان آتی.. 87

منابع: 89

پرسشنامه. 92

فهرست جداول

جدول 4-1: توزیع فراوانی سن.. 72

جدول 4-2: توزیع فراوانی جنسیت... 73

جدول 4-3: توزیع فراوانی تحصیلات.. 74

جدول 4-4: توزیع فراوانی جایگاه سازمانی.. 75

جدول 4-5: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 76

جدول 4-6: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 76

جدول 4-7: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 77

جدول 4-8: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 77

جدول 4-9: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 78

جدول 4-10: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 78

جدول 4-11: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 79

جدول 4-12: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 79

جدول 4-13: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 80

جدول 4-14: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 80

جدول 4-15: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 81

جدول 4-16: رابطه آینده نگری و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی.. 81

جدول 4-17: رابطه مشارکت و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی.. 82

جدول 4-18: رابطه انگیزه فردی و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی.. 82

جدول 4-19:رابطه حمایت و رفتارکارآفرینانه منابع انسانی.. 82

نمودارها

نمودار4-1: توزیع فراوانی سن.. 72

نمودار 4-2: توزیع فراوانی جنسیت... 73

نمودار 4-3: توزیع فراوانی تحصیلات.. 74

نمودار 4-4: توزیع فراوانی جایگاه سازمانی.. 75

نمودار 4-5: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 76

نمودار 4-6: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 76

نمودار 4-7: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 77

نمودار 4-8: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 77

نمودار 4-9: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 78

نمودار 4-10: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 78

نمودار 4-11: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 79

نمودار 4-12: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 79

نمودار 4-13: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 80

نمودار 4-14: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 80

نمودار 4-15: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 81

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی رفتار كارآفرینانه منابع انسانی در سازمان میراث فرهنگی , رفتار كارآفرینانه , منابع انسانی , سازمان میراث فرهنگی , میراث فرهنگی , سازمان , كار آفرینی , كارآفرینی سازمانی

admin بازدید : 82 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

گردشگری و توسعه پایدار

گردشگری و توسعه پایداردسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 539 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

توریسم و گردشگری گسترده ترین صنعت خدماتی است كه یقینا در آینده با سرعتی بیش از گذشته و امروز گسترش پیدا خواهد كرد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

توریسم و گردشگری گسترده ترین صنعت خدماتی است كه یقینا در آینده با سرعتی بیش از گذشته و امروز گسترش پیدا خواهد كرد(كی، چاك ،‌وای، 1382) از مزایای این صنعت پر درآمد و پر ارزش می توان به این اشاره كرد كه منبع مهمی برای شكوفایی اقتصاد كشور های در حال توسعه و برقرار كننده توازن مالی در اقتصاد بین الملل كشور های فقیر و غنی است و زندگی اجتماعی را با ایجاد مشاغل گوناگون و ارتقای سطح درآمJد طبقات وسیعی از مJردم كشور هJای گردشگر پJرست و گJردشگرپذیر تغییر می دهد.(محلاتی ، 1380)

جهانگردی یا توریسم به معنی حركت كوتاه مدت و موقت مردم است به قصد بیرون رفتن از محل یا مكانی كه به‌طور عادی و دائم در آن زندگی و كار می‌‌كند.سازمان توسعه و همكاری اقتصادی[1] جهانگرد را شخصی می‌‌داند كه خارج از محل اقامت همیشگی خود حداقل برای بیست و چهار ساعت در گردش و سیاحت باشد. سازمان جهانی جهانگردی نیز، جهانگرد یا توریست را این‌طور تعریف می‌‌كند: جهانگرد شخصی است كه بیش از بیست و چهار ساعت به قصدی غیر از كار، در جایی خارج از محل اصلی زندگی همیشگی خود به‌سر برد. در سال‌‌های اخیر توسعه گردشگری به‌ویژه گردشگری طبیعی (اكوتوریسم) به عنوان یكی از مهم‌ترین منابع درآمد در تجارت جهانی و مؤلفه عمده در بهبود اقتصادی مناطق و كشورها مطرح شده و شتاب مضاعفی یافته است. به‌نحوی كه درآمدهای حاصل از این صنعت رشدی سریع‌‌تر از درآمدهای حاصل از تولید، فروش و صادرات انواع كالاها و خدمات در برخی از كشورهای گردشگرپذیر داشته است. صنعت گردشگری موجب گسترش انواع خدمات، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه زیرساخت‌ها در اقصی نقاط جهان، شهرها و روستاها می‌شود كه در نهایت توسعه انسانی را به همراه می‌آورد.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

تاریخچه گردشگری در جهان

تاریخچه گردشگری درایران

تعاریف گردشگری و گردشگر

اجزا و عناصر صنعت گردشگری

مدیریت و برنامه ریزی صنعت گردشگری

رابطه صنعت توریسم و فناوری اطلاعات

صنعت گردشگری و توسعه پایدار

بررسی تطبیقی درآمدهای حاصل از توریسم در ایران و چند كشور منتخب جهان

راهبردهای گردشگری در قانون تشكیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

راهبردهای گردشگری و میراث فرهنگی در سند مطالعات آمایش سرزمین

راهبردهای سازماندهی فضایی در سند مطالعه آمایش سرزمین

آینده صنعت گردشگری

راهکارهای نهایی جهت توسعه پایدار صنعت گردشگری

نتیجه گیری

منابع

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : گردشگری و توسعه پایدار , گردشگری , توسعه پایدار , صنعت گردشگری , گردشگر

admin بازدید : 31 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی صنعت توریسم

بررسی تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی صنعت توریسمدسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 493 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 121

پایان نامه کارشناسیرشته ی مدیریتگرایش جهانگردی همراه با پرسشنامه و کار آماری

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

گردشگری و اقتصاد گردشگری در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اقتصاد تجاری جهان می باشد.افزون بر این بسیاری از برنامه ریزان و سیاستگذاران توسعه نیز از این صنعت گردشگری به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار یاد می کنند.تأثیر گردشگری بیشتر به طور زیادی از تأثیر مطالعه شده بر روی جامعه میزبان متمرکز است که اکثر نویسندگان تأثیر گردشگری را بین تأثیرات اجتماعی- اقتصادی یا اجتماعی- فرهنگی تشخیص داده اند.

هدف کلی این تحقیق بررسی تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی صنعت توریسم یا گردشگری می باشد.برای رسیدن به این هدف از روش اسنادی و پیمایشی استفاده شده است.لازم به ذکر است که در این پژوهش پس از تهیه کلیات تحقیق و همچنین ادبیات گردشگری ، جهت بررسی موضوع تحقیق پرسشنامه طراحی شده و پس از تکمیل پرسشنامه ها برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Excel و Spssاستفاده شد. آزمون فرضیات از طریق تحلیل توصیفی وآزمون پیرسون[1] انجام شد و مشخص گردید که بین پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد و نگرش آنها در مورد تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ورود گردشگران رابطه معناداری وجود دارد .

فهرست مطالب

تقدیر و تشکر الف

تقدیم ب

چکیده ج

فهرست مطالب د

فهرست جداول ح

فهرست شکل ها ح

فهرست نمودارها ط

فصل اوّل:کلیات تحقیق... 2

1-1 مقدمه. 2

1-2 طرح مسئله. 2

1-3 تاریخچه مطالعاتی.. 2

1-3-1 تحقیقات داخلی.. 2

1-3-2 تحقیقات خارجی.. 2

1-4 فرضیات تحقیق.. 2

1-5 مدل مفهومی.. 2

1-6 بیان اهمیت و ضرورت تحقیق.. 2

1-7 اهداف تحقیق.. 2

1-7-1 هدف کلی.. 2

1-7-2 هدف جزئی.. 2

1-8 چارچوب نظریه تحقیق.. 2

1-9 حدود مطالعاتی.. 2

1-9-1 قلمرو مکانی.. 2

1-9-2 قلمرو زمانی.. 2

1-10 واژه ها و اصطلاحات تحقیق.. 2

1-10-1 گردشگری.. 2

1-10-2 پایگاه. 2

1-10-3 پایگاه اجتماعی.. 2

1-10-4 پایگاه اقتصادی.. 2

1-10-5 فرهنگ..... 2

1-10-6 اقتصاد. 2

1-10-7 گردشگر. 2

فصل دوّم:مروری بر ادبیات تحقیق... 2

2-1 مقدمه. 2

2-2 تعاریف گردشگری.. 2

2-3 اصول گردشگری.. 2

2-4 اصطلاحات فنی گردشگری.. 2

2-5 سیستم گردشگری.. 2

2-6 انواع گردشگری.. 2

2-6-1 گردشگری روستایی.. 2

2-6-1-1 انواع گردشگری روستایی.. 2

2-6-1-1-1 گردشگری کشاورزی.. 2

2-6-1-1-2 گردشگری سبز. 2

2-6-1-1-3 گردشگری غذایی.. 2

2-6-1-1-4 طبیعت گردی.. 2

2-6-1-1-5 گردشگری ماجراجویانه. 2

2-6-1-1-6 گردشگری به منظور دیدار از دوستان و آشنایان.. 2

2-6-1-1-7 گردشگری با انگیزه های خاص.... 2

2-6-1-1-8 سایر فعالیت ها و فرهنگ سنتی روستایی.. 2

2-6-2 اکوتوریسم (بوم گردی). 2

2-6-3 گردشگری فرهنگی.. 2

2-6-4 گردشگری میراث فرهنگی.. 2

2-6-5 گردشگری درمانی (سلامت). 2

2-6-6 گردشگری فرهنگی و آموزشی.. 2

2-6-7 گردشگری عصر نو. 2

2-6-8 گردشگری تجاری.. 2

2-6-9 گردشگری معیشتی.. 2

2-6-10 گردشگری نوستالژیک..... 2

2-6-11 گردشگری معنویت گرا2

2-7 اشکال مختلفتوریست... 2

2-8 گردشگری پایدار. 2

2-9 سازمان های گردشگری.. 2

2-10 وظایف سازمان های گردشگری.. 2

2-11 نظریه های جامعه شناختی توریسم.. 2

2-12 گردشگری از دیدگاه اجتماعی.. 2

2-12-1 تا ثیرات اجتماعی-فرهنگی.. 2

2-12-1-1 تأثیرات مثبت اجتماعی - فرهنگی.. 2

2-12-1-2 تأثیرات منفی اجتماعی- فرهنگی.. 2

2-12-1-2-1 اثرنمایشی.. 2

2-12-1-2-2 فرهنگ پذیری.. 2

2-12-1-2-3 كالایی شدن فرهنگ..... 2

2-13 گردشگری از دیدگاه اقتصادی.. 2

2-14 عوامل مؤثر در درجه اثرگذاری بر رشد اقتصادی کشور میزبان.. 2

2-15 اثرات اقتصادی گردشگری.. 2

2-15-1 آثار در آمدی.. 2

2-15-2 آثار اشتغال زایی.. 2

2-16 گردشگری از دیدگاه اسلام. 2

2-17 گردشگری از دیدگاه فرهنگی.. 2

2-17-1 ارزیابی اثرات فرهنگی گردشگری.. 2

2-17-2 فرهنگ ایرانی و عناصر سازنده آن.. 2

2-18 بازاریابی و تبلیغات... 2

2-18-1 بازاریابی مستقیم.. 2

2-18-2 شیوه ‌های بازاریابی مستقیم.. 2

2-19 آمیخته بازاریابی.. 2

2-19-1 آمیخته بازاریابی خدمات... 2

2-20 رفتار خرید مصرف‌كننده. 2

2-20-1 گرایش خریدار. 2

2-20-2 خدمات... 2

2-20-3 ویژگی‌های خدمات... 2

2-21 عرضه و تقاضا2

2-22 موانع اصلی توسعه جهانگردی در ایران.. 2

2-23 چالش های رو به روی گردشگری.. 2

2-23-1 جهانی شدن.. 2

2-23-2 پیرتر شدن بعضی از جوامع و جوان تر شدن جوامع دیگر. 2

2-23-3 تغییر نگرش ها2

2-23-4 افزایش وسایل نقلیه شخصی.. 2

2-23-5 گرم تر شدن هوا و محیط زیست... 2

فصل سوّم:روش اجرای تحقیق... 2

3-1 مقدمه. 2

3-2 ابزار سنجش و گردآوری اطلاعات (داده). 2

3-3 جامعه آماری.. 2

3-4 طرح کلی پژوهش.... 2

3-5 روش نمونه گیری.. 2

3-6 اعتبار. 2

3-7 پایایی.. 2

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها2

4-1 مقدمه. 2

4-2 توصیف داده ها2

4-3آزمون فرضیات... 2

4-3-1 آزمون فرضیه اول.. 2

4-3-2 آزمون فرضیه دوم. 2

4-3-3 آزمون فرضیه سوم. 2

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات.... 2

5-1 مقدمه. 2

5-2 نتایج پژوهش.... 2

5-2-1 نتیجه فرضیه اول.. 2

5-2-2 نتیجه فرضیه دوم. 2

5-2-3 نتیجه فرضیه سوم. 2

5-3 پیشنهادات مبتنی بر نتایج پژوهش.... 2

5-3-1 اقتصادی.. 2

5-3-2 اجتماعی.. 2

5-3-3 فرهنگی.. 2

5-4 پیشنهاد به محققان آتی.. 2

5-5 نتایج مقایسه با سایر تحقیقات... 2

5-6 محدودیت های پژوهش.... 2

پیوست ها2

منابع فارسی.. 2

منابع لاتین.. 2

فهرست جداول....................................... ح

جدول شماره 1-1، پیش بینی wto درباره تعداد جهانگردان و وجوه دریافتی.. 2

جدول شماره 2-1 تعاریف فنی گردشگری.. 2

جدول شماره 4-1 توزیع فراوانی نمونه آماری تحقیق بر حسب جنسیت... 2

جدول شماره 4-2 توزیع فراوانی سن پاسخگویان.. 2

جدول شماره 4-3 توزیع فراوانی میزان تحصیلات پاسخگویان.. 2

جدول شماره 4-4 توزیع فراوانی شغل پاسخگویان.. 2

جدول شماره 4-5 توزیع فراوانی درآمد.. 2

جدول شماره 4-6 ورود گردشگران با مرور زمان باعث تغییر در گویش و زبان محلی مردم می شود.2

جدول شماره 4-7 در مواقعی ممکن است گردشگر و شیوه زندگی او توسط افراد محلی پذیرفته شود که در این صورت منجر به تعارض الگوهای آداب و رسوم وباورهای رایج پیشین منطقه میشود.2

جدول شماره 4-8 ورودگردشگران به جامعه میزبان باعث تغییر در پوشش و ارزش های بومی منطقه می گردد.2

جدول شماره 4-9 گردشگری باعث احیا هنرها و پیشینه سنتی (صنایع دستی) میگردد.2

جدول شماره 4-10 رونق گردشگری منجر به اشتغال زایی و کاهش بیکاری می گردد.2

جدول شماره 4-11 رفت وآمد مسافران و اقامت آن ها در منطقه موجب تخریب محیط زیست می شود.2

جدول شماره 4-12 با مشاهده رفتارگردشگران ، مردم محلی به تقلید از رفتار آنها تشویق شده و در نتیجه باعث تضعیف قواعد اخلاقی منطقه می شود.2

جدول شماره 4-13 رونق و گسترش گردشگری سبب ازیاد اتومبیل ها و سهولت در حمل و نقل می گردد.2

جدول شماره 4-14 رونق گردشگری منجر به افزایش قیمت ها(زمین،مسکن،خوراک و...)و گرانی می شود.2

جدول شماره 4-15 گردشگری فرصت های خاصی را برای اشتغال زنان و جوانان فراهم کرده و در نتیجه موجب افزایش درآمد خانوارمی گردد.2

جدول شماره4 -16 ورود گردشگران و تأثیرات اقتصادی.. 2

جدول شماره 4-17 ضریب همبستگی بین پایگاه اجتماعی- اقتصادی و تأثیرات اقتصادی.. 2

جدول شماره 4- 18 ورود گردشگران و تأثیرات اجتماعی.. 2

جدول شماره4- 19 ضریب همبستگی بین پایگاه اجتماعی- اقتصادی و تأثیرات اجتماعی.. 2

جدول شماره 4- 20 ورود گردشگر و تأثیرات فرهنگی.. 2

جدول شماره 4- 21 ضریب همبستگی بین پایگاه اجتماعی- اقتصادی و تأثیرات فرهنگی.. 2

فهرست اشکال....................................... ح

شکل شماره 1-2 مدل مفهومی.. 2

شکل شماره 1-3 چارچوب نظری تحقیق. 2

شکل شماره 1-4 منطقه مورد مطالعه. 2

شکل شماره 2- 2 سیستم گردشگری.. 2

فهرست نمودارها........................ ط

نمودار شماره 4-1. 2

نمودار شماره4-2. 2

نمودار شماره 4-3. 2

نمودار شماره 4-4. 2

نمودار شماره 4-5. 2

نمودار شماره 4-6. 2

نمودار شماره 4-7. 2

نمودار شماره 4-8. 2

نمودار شماره 4-9. 2

نمودار شماره 4-10. 2

نمودار شماره 4-11. 2

نمودار شماره 4-12. 2

نمودار شماره 4-13. 2

نمودار شماره 4-14. 2

نمودار شماره 4-15. 2

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی صنعت توریسم , گردشگری , گردشگر , پایگاه , پایگاه اجتماعی , پایگاه اقتصادی , اقتصاد , فرهنگ

admin بازدید : 60 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

راههای تقویت مشاركت مردم در توسعه ی صنعت گردشگری در استان خوزستان

راههای تقویت مشاركت مردم در توسعه ی صنعت گردشگری در استان خوزستاندسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 259 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

انسان پیشرفته امروز ی به دلیل انگیزه ها و دلایل متعالی تری چون آشنایی با فرهنگ و تمدنهای دیگر، ملاقات دوستان و اقوام و … اقدام به سفر و مسافرت می نماید اقدام و اشتیاق انسان به مسافرت در دنیای كنونی، صنعت بزرگی به نام «صنعت جهانگردی» را به وجود آورده است كه منبع درآمد بسیاری از كشورها محسوب میشود

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

شرح مختصر: انسان پیشرفته امروز ی به دلیل انگیزه ها و دلایل متعالی تری چون آشنایی با فرهنگ و تمدنهای دیگر، ملاقات دوستان و اقوام و … اقدام به سفر و مسافرت می نماید . اقدام و اشتیاق انسان به مسافرت در دنیای كنونی، صنعت بزرگی به نام «صنعت جهانگردی» را به وجود آورده است كه منبع درآمد بسیاری از كشورها محسوب میشود .

در جهان حاضر توسعه و پیشرفت رمز ماندگاری و حیات پویا و مقتدرانه ملتها ، جوامع ، فرهنگها و تمدنها به شمار می رود . بـدون تـوسعه و حـركت در سیـر تعالـی و ترقی نمی توان فقط به افتخارات گذشته متكی بود .

لذا توسعه صنعت گردشگری به وسیله ایجاد انگیزه و بررسی راه های تقویت مشاركت مردم در این توسعه، برای این صنعت امری حیاتی است.

امروزه گردشگری و صنعت جهانگردی منبع درآمد بسیاری از كشورها محسوب می شود و بسیاری از آنها از این منبع درآمد برای ایجاد اشتغال، رشد بخش خصوصی و حركت در مسیر توسعه اقتصادی استفاده می كنند.

لذا پژوهشگر در این تحقیق برآن است تا بتواند راه های تقویت مشاركت مردم در توسعه صنعت گردشگری –گردشگری داخلی- را مورد بررسی قرار دهد. به همین دلیل با توجه به مبنای نظری تحقیق از پرسشنامه ی محقق ساخته به منظور سنجش وضعیت موجود گردشگری و نقش رسانه ها و اعتماد مردم به دستگاههای امنیتی و قضایی و نیز اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران در توسعه این صنعت استفاده شد.

جامعه نمونه این مطالعه 200 نفر از شهرستانهای( شوش، آبادان، دشت آزادگان، رامهرمز و اهواز) می باشد.

هدف كلی این پژوهش شناسایی راههای تقویت مشاركت مردم در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان خوزستان است.

نتایج بدست آمده نشان داد :

فرضیه اصلی:اعتماد مردم به نظام حاكم ،دستگاه قضایی و امنیتی و اطلاع رسانی رسانه ها بر تقویت مشاركت مردم در توسعه صنعت گردشگری موثر است.

فرضیه فرعی اول: اعتماد مردم به نظام حاكم برجامعه بر تقویت مشاركت مردم در توسعه صنعت گردشگری موثر است

فرضیه فرعی دوم: اعتماد مردم به دستگاه قضایی و امنیتی بر تقویت مشاركت مردم در توسعه صنعت گردشگری موثر است

فرضیه فرعی سوم: اعتماد مردم به اطلاع رسانی رسانه ها بر تقویت مشاركت مردم در توسعه صنعت گردشگری موثر است

نتایج بدست آمده نشان داد

1- ایجاد جو اعتماد در كشور نسبت به نظام حاكم می باشد . به عبارت دیگر در پرتو اعتماد و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی مردم می توانند با طیب خاطر و اطمینان كامل سرمایه هایشان را در زمینه توسعه صنعت گردشگری بكار اندازند همچنین گردشگران نیز با احساس امنیت كامل مكانی را جهت گردشگری انتخاب می نمایند.

2- تحقیق حاضر نشان می دهد كه پاسخ دهندگان به پرسشنامه معتقدند كه افزایش امنیت داخلی و اجرای عدالت و انصاف و قانون گرایی باعث تقویت مشاركت مردم در این صنعت می شود .

3- همچنین در این تحقیق نشان داده شده است كه بطور كلی رسانه ها در زمره عوامل تاثیر گزار بر مشاركت مردم در رشد صنعت گردشگری می باشد . تبلیغات مناسب در زمینه معرفی راههای سرمایه گذاری مردم و بخش خصوصی ، همچنین تهیه برنامه ها و گزارشات تخصصی در زمینه معرفی و اعلام حمایت دولت از بخش خصوصی ، همچنین تهیه برنامه ها و گزارشات تخصصی در زمینه معرفی و اعلام حمایت دولت از بخش خصوصی و همچنین حمایت دولت از مشاركت مردم در زمینه این صنعت و ا سوی دیگر معرفی جاذبه های هر استان در زمینه گردشگری از عوامل موثری میباشد كه می تواند باعث تقویت مشاركت و سرمایه گذاری مردم در این صنعت می باشد . اطلاع رسانی در عمق مشاركت نهفته است .

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول : كلیات

1-1- مقدمه4

2-1- بیان مسئله4

3-1- پیشینه تحقیق6

4-1- اهمیت و ضرورت تحقیق7

5-1- اهداف تحقیق8

6-1- سوالات تحقیق8

1-6-1- سوال اصلی تحقیق:8

2-6-1- سئوالات فرعی تحقیق:8

7-1- فرضیات تحقیق8

1-7-1- فرضیه اصلی:8

2-7-1- فرضیه فرعی9

8-1- متغیرهای تحقیق9

1-8-1- متغیر های مستقل9

2-8-1- متغیر وابسته9

9-1-روش تحقیق9

10-1-قلمرو تحقیق :9

1-10-1- قلمرو موضوعی :9

2-10-1- قلمرو مكانی(جامعه آماری) :10

3-10-1- قلمرو زمانی :10

11-1- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه10

12-1- موانع و محدودیتهای تحقیق10

13-1- تعاریف واژه ها و اصطلاحات11

1-13-1- گردشگری(پارسائیان، علی ، اعرابی ، سید محمد، 1377)11

2-13-1- گردشگر11

3-13-1- مسافر : (داروند زاده 1381)11

4-13-1- جاذبه های تاریخی : (سایت chn، 1383)11

5-13-1- جاذبه های طبیعی : ( همان منبع)11

6-13-1- صنعت گردشگری :11

7-13-1- مشاركت: (گرافت و كلاری ، 1991)11

8-13-1- امنیت :11

9-13-1- اعتماد به نظام: (صفدری ، 1374 : 48)12

10-13-1- رسانه ها :12

11-13-1- پژوهش در صنعت گردشگری : (داروند زاده ، 1381)12

12-13-1- سازمان جهانی جهانگردی : (سایت chn،1383)12

فصل دوم : ادبیات پژوهش

1-2- مقدمه14

2-2- تعاریف و اصطلاحات گردشگری18

1-2-2- تعریف گردشگری18

2-2-2- تعریف گردشگر19

3-2-2- مسافر20

4-2-2- گردشگر20

5-2-2- بازدید كننده20

6-2-2- تور20

3-2-تاریخچه گردشگری20

4-2- گردشگری در جهان اسلام و قرآن كریم22

5-2- گردشگری در دنیای حاضر24

6-2- اَشكال گردشگری25

1-6-2- گردشگری با انگیزه ماجرا جویان25

2-6-2- گردشگری روستایی26

3-6-2-گردشگری بوم شناختی (اكوتوریسم)26

4-6-2-گردشگری حمل و نقل آبی27

5-6-2- گردشگری مسكونی27

6-6-2-گردشگری مذهبی27

7-6-2- گردشگری قومی28

8-6-2-گردشگری نوستالوژیك28

7-2- گردشگری با توجه به هدف28

1-7-2-گردشگری فراغتی و سرگرمی28

2-7-2- گردشگری فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی29

3-7-2-گردشگری ورزشی31

4-7-2- گردشگری تجارت و كسب و كار31

5-7-2- گردشگری سمینارها و كنفرانسها32

8-2- اهداف توسعه گردشگری33

9-2- مزایای عمده گردشگری33

10-2- برخی از نقاط ضعف گردشگری34

11-2- گردشگری در ایران34

1-11-2- جاذبه های گردشگری در ایران34

2-11-2-جاذبه های فرهنگی ایران37

3-11-2-جاذبه ها و مناظر طبیعی ایران37

4-11-2-موانع توسعه گردشگری در ایران38

4-11-2-1- برخی از مشکلات و موانع گردشگری در ایران38

5-11-2- گردشگری در خوزستان40

1-5-11-2-پیشینه تاریخی خوزستان40

2-5-11-2- موقعیت جغرافیایی- حدود و مساحت41

6-11-2- آثار باستانی و بناهای تاریخی و مذهبی خوزستان42

1-6-11-2-ویرانه های شهر قدیم اهواز42

2-6-11-2-گورستان زرتشتیان42

3-6-11-2-مقبره علی بن مهزیار اهوازی42

4-6-11-2-مقبره حضرت سید عباس42

5-6-11-2-شهر باستانی شوش42

6-6-11-2-چغازنبیل (معبد زیگورات)42

12-2- دستگاه های امنیتی در گردشگری44

1-12-2- امنیت44

2-12-2-امنیت قضایی44

3-12-2-امنیت دسته جمعی44

4-12-2-عوامل تهدید کننده امنیت45

1-4-12-2- تجاوز45

2-4-12-2-ستمگری و ستم پذیری45

3-4-12-2-تهدید و ارعاب46

3-4-12-2-رابطه بین جهانگردی و جرم46

13-2- مشاركت48

1-13-2-شرایط عمده اجرای مشاركت :49

2-13-2-كاركردهای مشاركت اجتماعی50

3-13-2-مشارکت مردم و رابطه آن با امنیت50

4-13-2-اعتماد به نظام جمهوری اسلامی51

14-2- جهانگردی و رسانه ها53

فصل سوم : روش پژوهش

1-3- مقدمه57

2-3- جامعه آماری و حجم نمونه57

1-2-3- جامعه آماری57

2-2-3- شیوه نمونه گیری و حجم نمونه57

3-3- روش جمع آوری اطلاعات58

4-3- ابزار جمع آوری اطلاعات58

5-3- پایایی و روائی پرسشنامه59

1-5-3- پایایی (Reliablity )59

2-5-3- روائی ( validity )60

6-3- چارچوب نظری تحقیق60

فصل چهارم : یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آن

1-4- مقدمه64

2-4- تجزیه و تحلیل داده های دریافتی64

1-2-4-آمار تو صیفی64

2-2-4-آمار استنباطی75

فصل پنجم : بحث و تفسیر

1-5- مقدمه81

2-5- نتیجه گیری پژوهش82

3-5- پیشنهادهای پژوهش83

4-5- پیشنهادات برای محققین آتی86

منابع88

Abstract90

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : راههای تقویت مشاركت مردم در توسعه ی صنعت گردشگری در استان خوزستان , مشاركت , توسعه ی صنعت گردشگری , استان خوزستان , گردشگری

admin بازدید : 32 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی تاثیر تبلیغات گردشگری ایران و میزان اثر بخشی آن بر جذب گردشگران خارجی به ایران

بررسی تاثیر تبلیغات گردشگری ایران و میزان اثر بخشی آن بر جذب گردشگران خارجی به ایراندسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 8647 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 233

با رشد بیش از پیش شهرنشینی و زندگی ماشینی، برای گریز از زندگی مدرن و یافتن زمان فراغت انسان بر آن شد تا سفر را به عنوان امری واقع تجربه كند

قیمت فایل فقط 16,900 تومان

خرید

شرح مختصر:

با رشد بیش از پیش شهرنشینی و زندگی ماشینی، برای گریز از زندگی مدرن و یافتن زمان فراغت انسان بر آن شد تا سفر را به عنوان امری واقع تجربه كند. در این میان پیشرفت چشمگیر صنعت حمل و نقل و ارتباطات امر سفر را در چارچوب وسیله‌ی نقلیه‌ی ایمن و شبكه‌ی راه‌های وسیع و گسترده آسان نمود.

بدین ترتیب صنعتی شدن جوامع همراه با افزایش درآمد مردم از یک سو و مهیا شدن اوقات فراغت برای تجدید نیرو وگسترش نوآوری‌های تكنولوژیكی از سوی دیگر زمینه را برای سفر به نقاط دور و نزدیك با هدف استفاده مطلوب از زمان فراغت، كنجكاوی در مورد طبیعت،شناخت فرهنگ و تاریخ ملت‌ها فراهم آورد. در نتیجه گردشگری به طور گسترده بر بستری از فن آوری های ارتباطی شكل گرفت.

صنعت گردشگری در پنجاه سال گذشته رشد روزافزون و مستمری داشته است. اكنون نیز شتابان به سمت آینده در حركت است.این جابجایی عظیم گردشگران بر روی كره‌ی زمین یکی از منابع مهم درآمدی جهان به حساب می‌آید همچنین به عنوان گسترده‌ترین صنعت خدماتی جهان حائز جایگاه ویژه‌ای است؛ این صنعت با تأسیس امكانات و زیرساختهای ویژه فرصت‌های شغلی بیشماری را برای كشور میزبان بوجود می‌آورد.

بدین ترتیب گردشگری كه در ابتدا بعنوان یك پدیده‌ی فرهنگی- اجتماعی مطرح شده بود كم‌كم بعنوان عاملی مهم در رشد و توسعه‌ی اقتصادی شناخته شد. صلح، امنیت، دموكراسی، آزادی وپیشرفت‌های فرهنگی اجتماعی نیز از دیگر پیامدهای مثبت این صنعت عظیم به شمار می‌آیند.

وجود این همه آثار و منافع موجب شد تا گردشگری مورد توجه بسیاری از كشورها قرار گرفته، با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری های كلان سود سرشاری را نصیب خود نمایند و برای كسب عواید بیشتر در رقابتی تنگاتنگ با یكدیگر قرار گیرند. اسپانیا، آمریكا، فرانسه، چین وایتالیا از كشورهای صاحب نام در این صنعت هستند.

((جهانگردی پدیده‌ای است چند بعدی كه عوامل مختلفی چون شرایط عمومی كشور، ثبات اقتصادی و اجتماعی، امنیت داخلی، تقویت و گسترش زمینه های مختلف خدماتی از قبیل سیستم حمل و نقل، توسعه‌ی هتل‌ها، مراكز تفریحی و... در موفقیت آن سهم بسزایی دارند.)) (رستمی،1377)

اما در كنار این عوامل، بازاریابی و تبلیغات از شاخص‌های اصلی و مهم در رشد و گسترش گردشگری هستند.تبلیغات یكی از شیوه‌های مهم و مؤثر در اطلاع رسانی می‌باشد و میلیون‌ها نفر را به خود جذب كرده است. در تحولات عمومی جهان، در همه‌ی امور جاری فعالیت‌های بشری و در تمام تار و پود زندگی انسان رخنه كرده است. نه تنها معرفی كالاها و خدمات بلكه رقابت‌های تجاری نیز بدون تبلیغات مؤثر و گسترده میسر نیست.

در واقع تبلیغات ابزار مهمی برای ارتباط با بازار و جامعه و نفوذ در دل و فكر مخاطبان به منظور تأثیرگذاری و تغییردر تصمیم و رفتار آنان است. تبلیغ وسیله‌ای است برای تأثیر و تغییر. تغییری كه تبلیغ ایجاد می‌كند، تغییر در نگرش، بینش، دانش، روش و رفتارهای انواع مخاطبان است. (روستا، 1381) ارقام سرسام آوری كه در این زمینه هزینه می‌شود، به واقع اعجاب‌انگیز است و نشانه‌ی اهمیت اقتصادی این امر می‌باشد.

ضرورت وجود تبلیغات در صنعت گردشگری نیز همچون دیگر صنایع به خوبی احساس می‌شود. تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم به عنوان بخش عمده‌ای از فرایند ارتباطات جهانی نقش اساسی در ایجاد شناخت و گسترش جهانگردی در میان ملت‌ها ایفا خواهد كرد.

تبلیغات با استفاده از ابزار مناسب انگیزه‌ی انسان برای سفرو تغییر در محیط زندگی را فراهم می‌آورد. تبلیغات زمینه‌ی شناخت و اطلاع‌رسانی كمی و كیفی گردشگران از مقاصد گردشگری، جاذبه‌ها و خصوصیات ملل مختلف، خدمات موجود و ترغیب به مسافرت را برای گردشگران فراهم می‌سازد.(رستمی،1377 )

رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، تبلیغات محیطی، اینترنت، شبكه‌های ماهواره‌ای و... از جمله رسانه‌ها و ابزار مهم تبلیغاتی محسوب می‌شوند اما در این میان ظهور و گسترش شبكه‌های تلویزیونی ـ ماهواره‌ای و اطلاع‌رسانی جهانی همچوناینترنت تأثیر شگرفی بر گردشگری گذاشته است این تکنولوژی ها مردم را قادر ساختند تا به شكلی مستقیم، بی‌واسطه و سریع با آداب و رسوم، سنت‌ها، شرایط اجتماعی و خدمات موجود در كشورهای دیگر آشنا شوند.

ایران به علت برخورداری از شرایط متنوع آب و هوایی، تاریخ و تمدن كهن، آثار باستانی، چشم‌اندازهای زیبا، هنر اصیل و صدها امتیاز فرهنگی و... طبق اعلام سازمان یونسكو جزء یكی از ده كشور اول جهان از نظر ظرفیت‌های گردشگری به شمار می‌رود. با این حال كشور ما هنوز نتوانسته جایگاه مناسبی را در صنعت گردشگری بین‌المللی از آن خود كند براستی چه عواملی موجب شده تا ایران نتواند آنگونه كه شایسته است در عرصه‌ی توریسم بین‌المللی بدرخشد؟

نتایج حاصل از تجارب كشورهای صاحب‌نام در این صنعت نشان می دهد كه یكی از عوامل اساسی ركود گردشگری در ایران عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب در عرصه‌ی بین‌المللی است. فقدان تبلیغات مناسب موجب شده تا كشور ایران علیرغم دارا بودن توانمندی‌های بسیار برای جهانیان ناشناخته بماند. از این روی دغدغه‌ی پژوهشگر بر این است تا به بررسی تأثیر تبلیغات در جذب گردشگران خارجی به ایران بپردازد و شیوه‌ها و ابزار مناسب در این زمینه را شناسایی نماید. امید است نتایج حاصل از این پژوهش موجب ایجاد تحول، رشد و شكوفایی صنعت گردشگری و در نتیجه توسعه‌ی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی كشور عزیزمان ایران گردد.

فهرست مطالب

فصل اول : کلیات پژوهش

1ـ1 بیان مسأله

1-2 اهمیت موضوع

1-3 ضرورت تحقیق

1-4 اهداف تحقیق

1-5 سؤالات تحقیق

1-6 فرضیات

1-7تعاریف عملیاتی

1-8 شاخص سازی

1-9 چارچوب نظری

1-10 مدل تحقیق

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

2-1 بخش اول: "تبلیغات"

2-1-1 تعریف تبلیغات

2-1-2 سابقه‌ی تبلیغات تجاری در جهان

2-1-3 تاریخچه‌ی تبلیغات در ایران

2-1-5 عناصر موجود در پیام تبلیغاتی

2-1- 6 فنون تبلیغات

2-1-7 الگوهای تبلیغ

2-1-8 انواع تبلیغات

2-1-9 انواع جاذبه‌های تبلیغ

2-1-10 تكنیك‌های اجرایی تبلیغات بازرگانی

2-1-11 شگردهای جلب مخاطب مورد استفاده در تبلیغ بازرگانی

2-1-12 نقش تصویر در تبلیغ:

2-2 بخش دوم:" گردشگری"

2-2-1 تعریف گردشگری

2-2-2 تاریخچه گردشگری

2-2-2-1 پیشینه گردشگری در جهان

2-2-2-2 پیشینه گردشگری در ایران

2-2-3 اهمیت گردشگری

2-2-3-1 آثار اقتصادی گردشگری

2-2-3-1-1 گردشگری و اشتغال

2-2-3-3 آثار سیاسی

2-2-3-4 آثار زیست محیطی

2-2-3-5 آثار آموزشی

2-2-4 انوع جاذبه‌های گردشگری

2-2-5 انواع گردشگری:

2-2-6جایگاه ایران در صنعت گردشگری

2-3-بخش سوم : "نظریه‌های گردشگری"

2-3-1 انگیزش در جهانگردی

2-3-2 عوامل مؤثر بر انگیزه‌های سفر

2-3-3 نظریه های انگیزش در جهانگردی

2-3-3-1نظریه‌ی نیازها

2-3-3-1-1فرآیند انگیزش در نظریه نیازها

2-3-3-2 نظریه‌ی انتظار و احتمال

2-3-3-3 نظریه درون‌گرایی و برون‌گرایی

2-3-3-4 نظریه سلسله مراتب انگیزه‌های سفر

2-3-3-5 نظریه‌های رفتار مصرف كننده در جهانگردی

2-4 بخش چهارم :" نظریه‌های ارتباطی در تبلیغات "

2-4-1 كاربرد فرآیند ارتباطات در تبلیغات

2-4-2انتظارات فرهنگی و درك

2-4-3نظریه طرح ذهنی

2-4-4 فرآیندهای گزینشی

2-4-5 اعتبار منبع

2-4-6 اثرهای تكرار

2-4-7 الگوی سلسله مراتب اثرها

2-4-8 كاركرد رسانه‌ها

2-4-9 برجسته سازی

2-4-10نظریه‌ی دو عاملی

2-4-11نظریه استفاده و خشنودی

2-4-12 فرمول آیدا

2-5 بخش پنجم : "اثر بخشی تبلیغات"

2-5-1 شرایط اثربخشی رسانه‌ها

2-5-2 شرایط تأثیر تبلیغات

2-5-3 مدل عوامل مؤثر بر روی اثربخشی تبلیغ

2-5-4عوامل مؤثر برروی اثربخشی تبلیغ

2-5-5 مدل مسیر دو سویه اثربخشی تبلیغات

2-6 بخش ششم : تبلیغات و گردشگری

2-6-1 تبلیغات در عصر اطلاعات

2-6-2 فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

2-6-2-1 فناوری اطلاعات

2-6-3 تاثیر فناوری اطلاعات در گردشگری

2 -6-4 تبلیغات اینترنتی

2-6-5 نقش اینترنت در توسعه‌ی صنعت گردشگری

2-6-6 – شبکه های تلویزیونی ماهواره ای

2-6-7 ابزار تبلیغات گردشگری

2-6-7-1 ابزارهای اصلی تبلیغات

2-6-7-2 ابزارهای فرعی تبلیغاتی و بازاریابی جهانگردی

2-7بخش هفتم: پیشینه پژوهش

2-8 بخش هشتم: عملكرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

فصل سوم : روششناسی

3-1 روش تحقیق:

3-2 ابزار تحقیق

3-3 جامعه آماری

3-4 حجم نمونه

3-5 روش نمونه گیری

3-6 رویه جمع آوری اطلاعات

3-7 اعتبار و پایایی تحقیق

3-8 محدودیت های تحقیق

فصل چهارم : یافته های پژوهش

مقدمه

بخش اول) 4-1تجزیه و تحلیل توصیفی

بخش دوم ) 4-2 تجزیه و تحلیل استنباطی

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 نتیجه گیری

5-2 پیشنهادات

5-3 پیشنهاداتی برای محققین بعدی

منابع فارسی

مقالات

پایان نامه ها

منابع اینترنتی ( مقالات فارسی ) :

پیوست الف

پیوست ج

قیمت فایل فقط 16,900 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تاثیر تبلیغات گردشگری ایران و میزان اثر بخشی آن بر جذب گردشگران خارجی به ایران , تبلیغات گردشگری ایران , اثر بخشی , جذب گردشگران خارجی , ایران

admin بازدید : 92 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی جاذبه های توریستی و موانع جذب جهانگردان به منطقه كلیبر

بررسی جاذبه های توریستی و موانع جذب جهانگردان به منطقه كلیبردسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 185 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 234

مسافرت و صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید بسیاری از كشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

شرح مختصر:

مسافرت و صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید. بسیاری از كشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند. بویژه در كشورهای در حال توسعه كه شكل های دیگر توسعه اقتصادی مثل تولید یا استخراج منابع طبیعی، از نظر اقتصادی به صرفه نیست، یا نقش چندان مهمی در صحنه تجارت و بازرگانی ندارد. به توسعه صنعت گردشگری توجه زیادی می شود. بنابراین تردیدی نیست كه همه كشورهای جهان تلاش می كنند تا در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برآمده و سهم بیشتری از درآمد و بالا بردن سطح اشتغال ناشی از بهینه سازی این صنعت خدماتی در كشور خود داشته باشند.

صنعت گردشگری امروز در اغلب كشورهای جهان، به ویژه جهان سوم، كلید اقتصادی به شمار می رود تا جای که در كشورها گردشگری بیش از سایر برنامه های توسعه در اولویت قرار گرفته است. و تلاش می شود كه عواملی را كه در گسترش و رونق صنعت گردشگری مؤثرند شناسایی شوند. طرفداران صنعت جهانگردی بر این باوردند كه این صنعت می تواند تنشهای سیاسی را كاهش دهد و برای صلح جهانی عامل تعدیل كنده به حساب آ ید. در حالی که مرزهای خارجی كشورها كم رنگ می شود. پدیده ای به نام «دهكده جهانی» معنا و مفهوم پیدا می كند و بدین گونه دنیا روز به روز كوچكتر و افراد به هم نزدیكتر و صمیمی تر می شوند.

در كشور ما كه عنایت به درآمدهای غیرنفتی از سیاستهای ا قتصادی دولت محسوب می شود. توسعه جهانگردی می تواند به عنوان منبع درآمدزا و پربهره تلقی شود، كه در صورت برنامه ریزی صحیح قادر خواهد بود منبع ارزی قابل توجهی را در اختیار متولیان اقتصادی كشور قرار دهد. عواملی كه جهانگردان را وادار به انتخاب مكانی برای سیاحت در كشورهای خاورمیانه از جمله ایران می نماید. می توان به چند دسته تقسیم نمود كه از بین آنها مهمترین، وجود ویژگیهای خاص بناها و مجموعه های تاریخی است. چرا كه اینگونه مكانهای ویژه، مفاهیم واقعی زندگی و فرهنگ گذشتگان مردمان این مرز و بوم را برای آنها بیان و یا ترجمه می كند. جهانگردان برای رسیدن به چنین هدفی هرگونه هزینه و رنج سفری را از جان دل می پذیرند. ولی آنچه حركت آنها را در این راستا تسریع می نماید. وجود انگیزه های جنبی، سرگرمیها، و وسایل راحتی جهانگرد است كه در مرحله دوم اهمیت قرار می گیرد. در اینجا چنانچه این امر مورد توجه ویژه قرار نگیرد. و عملاً با فقدان یا كمبود آن روبرو باشیم یقیناً تأثیر شدیدی در ایجاد انصراف برای نیل به چنین حركتی خواهد داشت. بنابراین باید نقاط ضعف این صنعت در ایران شناسایی شود. تا شاهد رشد این صنعت باشیم. هنگامی كه با عینك جامعه شناسی به صنعت جهانگردی می نگریم. در می یابیم كه جهانگردی یك ابزار گفتگوی فرهنگی و ایجاد تفاهم است كه در تمام طول تاریخ بشر تا عصر صنعت چنین بوده است. ولی چگونگی جلوه های جهانگردی از عصر صنعت تا به امروز این اصل را از صورت عام و فراگیر خود دور كرده است. صنعت با تمام جلوه های فنی و اجتماعی خود بر جهانگردی هم مانند هر چیز دیگر اثرهای آشكار به جا نهاده است. یكی از اثرهای عمده ای كه صنعت جدید و پیامدهای اجتماعی آن بر پدیده جهانگردی فرو نهاده از معناهای فرهنگی آن است. جهانگردی در عصر صنعت و ماشین بیش از آنكه یك حركت فرهنگی باشد یك حركت روانشناختی اجتماعی شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب
مقدمه 1
فصل اول : کلیات
(1-1)-عنوان پژوهش 4
(1-2)-بیان مسئله 4
(1-3)-اهمیت و ضرورت تحقیق 6
(1-4)-اهداف پژوهش 7

فصل دوم : چارچوب نظری ومفاهیم کلیدی
(2-1)- تعریف مفاهیم 9
(2-1-1)-تعریف لغوی جاذبه 9
(2-1-2)-تعریف لغوی موانع 9
(2-1-3)-تعریف لغوی جهانگرد (توریست) 10
(2-1-4)-تعریف جهانگرد دیدگاههای مختلف 11
(2-2-1)-تعریف لغوی جهانگردی 12
(2-2-2)-تعریف جهانگردی ازدیدگاههای مختلف 12
(2-2-3)-تعریف انواع مختلف جهانگردی 13
(2-2-4)-اشکال عمده جهانگردی 14
(2-2-5)-انواع مسافرت 15
(2-2-6)-انواع کلی جهانگردی 16
(2-3)-آثار فرهنگی و اجتماعی جهانگردی 17
(2-4)-چهارچوب تئوریکی پژوهش 23
(2-4-1)-فرضیه های پژوهش 26
(2-4-3)-تعاریف واژه ها و اصطلاحات 27
مدل تحلیلی پژوهش 27
(2-5)-پیشینه تحقیق 30
(2-5-1)-پیشینه تاریخی صنعت توریسم 30
(2-5-2)-عهد باستان 30
(2-5-3)-قرون وسطی 31
(2-5-4)-رنسانس 32
(2-5-6)-انقلاب صنعتی 32
(2-5-7)-جهانگردی در زمان کنونی 33
(2-5-8)-تاریخچه جهانگردی در ایران 34
(2-5-9)-تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 36
)2-5-10)-تحقیقات انجام شده در داخل کشور 49
(2-6)-توریسم و جهانی شدن 59
(2-6-1)-ویژگیهای جهانی شدن 61
(2-6-2)-عوامل مؤثر بر جهانی شدن 62
(2-6-3)-پیامدها وابزارهای جهانی شدن 62
(2-6-4)-ابعاد جهانی شدن 63
(2-6-5)-واژه گردشگری الکترونیکی 64
(2-7)-مفهوم جامعه شناسی جهانگردی 67
(2-7-1)-شیوه های شناخت جهانگردی 69
(2-7-2)-شناخت چند رشته ای جهانگردی 73
(2-8)-سیاستگزاری و برنامه ریزی گردشگری 73
(2-8-1)-تعیین استراتژیکی و سیاستهای گردشگری 73
(2-8-2)-سیاستگزاری 75
(2-8-3)-برنامه ریزی 78
(2-8-4)-اهمیت برنامه ریزی جهانگردی 81
(2-8-5)-مدیریت 84

فصل سوم : بررسی وضعیت جغرافیایی ، تاریخی ، سیاسی ، فرهنگی و جاذبه های توریستی شهرستان کلیبر
(3-1) -موقعیت جغرافیایی شهرستان کلیبر 87
(3-2)-بررسی پیشینه تاریخی شهرستان کلیبر 87
(3-3)-بخش اول : جاذبه های طبیعی شهرستان کلیبر 90
(3-3-1)-آب و هوا 90
(3-3-2) -ناهمواریها 91
(3-3-3)-رودها 91
(3-3-4)-رودخانه ارس 91
(3-3-5)-کلیبرچای 92
(3-3-6)-ایلنگه چای 92
(3-4)-جنگلها و مراتع شهرستان کلیبر 92
(3-4-1)-منطقه حفاظت شده ارسباران 93
(3-4-2)-آب های معدنی 94
(3-4-3)-مخازن و معادن زیرزمینی 95
(3-5)-بخش دوم : جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان کلیبر 95
قلعه های تاریخی 96
(3-5-1)-قلعه بابک 96
(3-5-2)-قلعه آوارسین 97
(3-5-3)-قلعه پیغام 98
(3-5-4)-قلغه اغی 98
(3-5-5)-قلعه قلعه کندی 98
(3-6)-برجهای تاریخی شهرستان کلیبر 99
(3-6-1)-برج کلیبر 99
(3-6-2)-برج خانباغی 99
(3-6-4)-برج قارلوجا 99
(3-7)-اماکن مقدّس و مذهبی 100
(3-7-1)-بقعه شاه قاسم 100
(3-7-2)-بقعه شاه حیدر 100
(3-7-3)-بقعه شیخ محمد انصاری 100
(3-9)-قصرهای (کانتور) تاریخی 100
(3-9-1)-قصر آینالو 100
(3-9-2)-کانتور وینق 100
(3-10)-پلهای تاریخی 101
(3-10-1)-پلهای تاریخی خدآفرین 101
(3-11)-گورستان اسکو 101
(3-11-1)-مسجد کلاسور 102
(3-11-2)-مسجد جامع کلیبر 103
(3-11-3 )- حمام خزنه کلیبر 103
(3-12)-مکانهای ورزشی 103
(3-12-1)-مکان سوارکار قرقیه 103
(3-12-2)-کوهستان بذ (کوهنوردی) 104
(3-13)-صنایع دستی 104
(3-13-1)-قالیبافی 105
(3-13-2)-گلیم و جاجیم بافی 105
(3-13-3)-فرشبافی 105
(3-13-4)-خورجین 105
(3-13-5)-ورنی بافی 106

فصل چهارم : روش تحقیق
(4-1)-نوع روش تحقیق 108
(4-2)-ابزار جمع آوری داده ها 108
(4-3)-نحوه استخراج داده ها 109
(4-4)-اعتبار و روایی تحقیق 109
(4-5)-شیوه های تجزیه و تحلیل 111
(4-5)-نمونه گیری 111
(4-6)-واحد آماری 112
(4-7)-محدودیتهای تحقیق 112

فصل پنجم : یافته های پژوهش و تحلیل اطلاعات
(5-1)-آمار توصیفی 115
(5-2)-آمار تحلیلی 184

فصل ششم:نتیجه گیری
(6-1)-خلاصه تحقیق 227
(6-2)-نتیجه گیرى 228
(6-3)-ارائه پیشنهادات 229
(6-4)-منابع وماخذ 233
(6-5)-فهرست پایان نامه ها 239
(6-6)-ضمایم 197

بررسی برخی ازعوامل موثر بر عدم جذب جهانگردان به كشور

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی جاذبه های توریستی و موانع جذب جهانگردان به منطقه كلیبر , جاذبه های توریستی , موانع جذب جهانگردان , منطقه كلیبر , توریست

admin بازدید : 70 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در پیشتیبانی از مدیریت کیفیت جامع TQM

بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در پیشتیبانی از مدیریت کیفیت جامع TQMدسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 320 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 94

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی رشته مدیریت جهانگردی(همراه با پرسشنامه)

قیمت فایل فقط 14,800 تومان

خرید

بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در پیشتیبانی از مدیریت کیفیت جامع TQM

چکیده

هدف این تحقیق بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در پیشتیبانی از مدیریت کیفیت جامع TQM  می باشد.  در این پژوهش، از روش توصیفی-همبستگی استفاده کرده‌ایم. جامعه آماری این پژوهش  کلیه کارکنان و كارمندان اداره امور مالیاتی شهرستان که بصورت رسمی یا قراردادی مشغول به کارهستند. حجم نمونه این تحقیق با استفاده از جدول مورگان 66 نفر، محاسبه شد که با روش نمونه‌گیری تصادفی ساده و با مراجعه مستقیم به پاسخگویان ،پرسشنامه ها توزیع و تکمیل گردید.

در این پژوهش برای برآورد پایائی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد.  ضریب آلفای بدست آمده در این مطالعه برای متغیر استفاده از فناوری اطلاعات در حمایت از مدیریت کیفیت جامع 785/0 می­باشد. هم­چنین برای 3 خرده مقیاس (عامل) رهبری مدیریت عالی، روابط با مشتری و روابط با عرضه ­کننده به ترتیب 671/0، 724/0 و 577/0 بدست آمده است.

از هر دو نوع آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده کرده‌ایم. از آمار توصیفی برای نمایش اطلاعات جمعیت شناختی و از آمار استنباطی جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات پژوهش بهره گرفته ایم.

چکیده. 1

فصل اول

کلیات پژوهش

1-1- مقدمه. 3

1-2- بیان مسئله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت موضوع. 4

1-4-اهداف پژوهش.... 5

1-4-1-هدف اصلی.. 5

1-4-2- اهداف فرعی.. 5

1-5- فرضیات پژوهش.... 5

1-6- سوالات تحقیق.. 5

1-7- قلمرو تحقیق.. 6

1-7-1- قلمرو موضوعی.. 6

1-7-2- قلمرو مکانی.. 6

1-7-3- قلمرو زمانی.. 6

1-8- تعریف اصطلاحات پژوهش.... 6

فصل دوم

ادبیات پژوهش

2-1- بخش اول : مدیریت کیفیت جامع.. 8

2-1-1- مقدمه. 8

2-1-2-تعریف.. 9

2-1-3- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت... 9

2-1-3-1- فرایندگرایی.. 9

2-1-3-2- مشتری‌محوری.. 9

2-1-3-3- ارتقای مستمر و فراگیر فرایندها و سیستم‌ها 9

2-1-4- اصول مدیریت جامع کیفیت... 9

2-1-5- جنبه های مدیریت كیفیت جامع.. 11

2-1-6- نقش مدیریت جامع درتغییرات سازمانی.. 12

2-1-6-1- تغییر فرهنگی: 13

2- 1-7- محدودیت های مدیریت کیفیت جامع.. 13

2-1-7-1- مدیریت كیفیت جامع و دولت... 13

2-1-7-2- چالشهای دولتی: 14

2-1-8-  ارتباطات و آموزش مدیریت كیفیت جامع.. 15

2-1-9- سنجش و اندازه گیری مدیریت جامع.. 16

2-1-9-1- مشتریان: 17

2-1-9-2- اهداف استراتژیك: 17

2-1-10- اثرات مدیریت کیفیت جامع درسازمان.. 17

2-1-10-1-دیدگاه ضمنی از سازمان.. 17

2-1-10-2- جهت زمانی اولیه: 18

2-1-10-3-تاثیر بر فرهنگ سازمانی.. 18

2-1-10-4-الزامات رهبری: 18

2-1-10-5-تاكید بر كنترل مدیریت... 18

2-1-11-مدیریت کیفیت جامع ومشتری مداری.. 19

2-1-12-کیفیت خدمات.. 20

2-1-13-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات.. 20

2-1-14- سنجش و اندازه گیری.. 21

2-1-14-1- مشتریان.. 21

2-1-14-2- اهداف استراتژیک... 21

2-1-15- مدیریت کیفیت جامع و برنامه ریزی استراتژیک... 21

2-1-15-1- دیدگاه ضمنی از سازمان.. 22

2-1-15-2- جهت زمانی اولیه. 22

2-1-15-3- تاثیر بر فرهنگ سازمانی.. 22

2-1-15-4- الزامات رهبری.. 23

2-1-15-5- تاکید بر کنترل مدیریت... 23

2-1-16- برقراری ارتباط بین برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت کیفیت جـــامع: 23

2-1-17-جنبه های مدیریت کیفیت جامع.. 24

2-1-18- جنبه های مختلف مدیریت کیفیت جامع : 24

2-1-19- مدیریت کیفیت جامع به عنوان فلسفه مدیریت... 26

2-1-20- مدیریت کیفیت جامع و دولت... 26

2-1-20-1- چالشهای دولتی.. 27

2-1-20-2- سبک مدیریت و شایستگی های رهبری.. 28

2-1-21-  درک وابستگیهای درونی و تعاملات بین سیستم ها، تغییرات، یادگیری.. 28

2-2- بخش دوم: فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر مدیریت کیفیت جامع.. 29

2-2-1- تعریف فناوری اطلاعات.. 29

2-2-2- سیستم اطلاعات و فناوری اطلاعات.. 30

2-2-2-1- سطح حرفه‌ای  فناوری اطلاعات.. 31

2-2-2-2- سطح آموزشی فناوری اطلاعات.. 31

2-2-3- تأثیر فناوری اطلاعات.. 31

2-2-4- تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع.. 34

2-2-5- علل ناکامی مدیریت کیفیت جامع در فناوری اطلاعات.. 36

2-2-5-1- تغییر فرهنگی.. 37

2-2-6- فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش مدیریت کیفیت جامع.. 37

2-2-7- سودمندی مدیریت کیفیت جامع از فناوری اطلاعات.. 38

2-2-8- تأثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت كیفیت جامع:مطالعه موردی کاربرد TQM در کشور ژاپن: 38

2-2-9- مدیریت کیفیت جامع فناوری اطلاعات.. 42

2-2-9-1- اصول پیاده سازی مدیریت کیفیت در فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان(مجازی) بر مبنای تکنیک 5s  42

2-2-10-  مفهوم فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع.. 42

2-2-11- مفهوم 5s (فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت در سازمان) 43

2-2-12- حوزه های پیاده سازی 5s در فناوری اطلاعات.. 43

2-2-13- مفهوم و روش اجرای 5s. 44

2-2-13-1- تفکیک و تعمیر (S1) 44

2-2-13-2- ترتیب و تنظیم(S2) 46

2-2-13-3- تمیزی(S3) 46

2-2-13-4- تداوم و ایمنی (S4 ) 47

2-2-13-5- تعلیم و انظباط (S5) 48

2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی.. 49

2-3-1-پیشینه پژوهش.... 49

2-3-1-1-تحقیقات داخلی: 49

2-3-1-2-تحقیقات خارجی: 49

فصل سوم

روش تحقیق

مقدمه. 52

3-1-روش تحقیق.. 52

3-2-جامعه آماری.. 53

3-3-حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 53

3-4-ابزار پژوهش.... 53

3-5-روش گردآوری داده ها 54

3-6 -روایی وپایائی پرسشنامه. 54

3-6-1-روایی(اعتبار): 54

3-6-2-پایائی(اعتماد): 54

3-7 -متغیرهای تحقیق.. 55

3-8 - روش تجزیه وتحلیل داده ها 55

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه. 57

4-2 تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان.. 57

4-3 تحلیل توصیفی مقدماتی.. 60

4-4 آزمون نرمال بودن متغیرها 61

4-5  بررسی فرضیه های تحقیق.. 61

4-6- آزمون رتبه بندی فریدمن.. 71

فصل پنجم

خلاصه و نتیجه گیری

5-1- مقدمه. 73

5-2- نتایج استنباطی.. 73

5-3- آزمون نرمال بودن متغیرها 74

5-4- بررسی فرضیههای تحقیق.. 74

5-5- پیشنهادات.. 75

5-6-  پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. 75

5-7-  محدودیت های پژوهش.... 75

منابع و مأخذ. 77



فهرست جداول

عنوان                                                                          صفحه

جدول 4-1: توزیع افراد بر حسب جنس.... 57

جدول 4-2: توزیع افراد بر حسب وضعیت تاهل.. 58

جدول 4-3: توزیع افراد بر حسب سوابق کاری.. 58

جدول 4-4: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات.. 59

جدول 4-5: شاخصههای توصیفی مربوط به میزان استفاه از فناوری اطلاعات.. 60

جدول 4-6: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق.. 61

جدول 4-7: نتایج آزمون t تک نمونهای برای رهبری مدیریت عالی.. 62

جدول 4-8: شاخصه های توصیفی نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی به تفکیک نظرات زن و مرد. 62

جدول 4-9: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی بین نظرات زن و مرد. 62

جدول 4-10: شاخصه های توصیفی نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی به تفکیک نظرات افراد مجرد و متاهل.. 63

جدول 4-11: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی بین نظرات افراد مجرد و متاهل.. 63

جدول 4-12: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی و سن کارکنان.. 63

جدول 4-13: میانگین و انحراف معیار میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی به تفکیک نظرات افراد با سوابق کاری مختلف.. 64

جدول 4-14: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی بین نظرات افراد با سوابق کاری مختلف.. 64

جدول 4-15: میانگین و انحراف معیار میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی به تفکیک نظرات افراد با سطوح مختلف تحصیلات.. 64

جدول 4-16: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از رهبری مدیریت عالی بین نظرات افراد با سطوح مختلف تحصیلات.. 64

جدول 4-17: نتایج آزمون t تک نمونهای برای روابط با مشتری.. 65

جدول 4-18: شاخصه های توصیفی نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری به تفکیک نظرات زن و مرد. 65

جدول 4-19: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری بین نظرات زن و مرد. 66

جدول 4-20: شاخصه های توصیفی نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری به تفکیک نظرات افراد مجرد و متاهل.. 66

جدول 4-21: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری بین نظرات افراد مجرد و متاهل.. 66

جدول 4-22: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری و سن کارکنان   66

جدول 4-23: میانگین و انحراف معیار میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری به تفکیک نظرات افراد با سوابق کاری مختلف.. 67

جدول 4-24: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری بین نظرات افراد با سوابق کاری مختلف.. 67

جدول 4-25: میانگین و انحراف معیار میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری به تفکیک نظرات افراد با سطوح مختلف تحصیلات.. 67

جدول 4-26: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با مشتری بین نظرات افراد با سطوح مختلف تحصیلات.. 67

جدول 4-27: نتایج آزمون t تک نمونهای برای روابط با عرضهکننده. 68

جدول 4-28: شاخصه های توصیفی نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده به تفکیک نظرات زن و مرد. 68

جدول 4-29: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده بین نظرات زن و مرد. 68

جدول 4-30: شاخصه های توصیفی نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده به تفکیک نظرات افراد مجرد و متاهل.. 69

جدول 4-31: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین نمرات میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده بین نظرات افراد مجرد و متاهل.. 69

جدول 4-32: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده و سن کارکنان.. 69

جدول 4-33: میانگین و انحراف معیار میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده به تفکیک نظرات افراد با سوابق کاری مختلف.. 70

جدول 4-34: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده بین نظرات افراد با سوابق کاری مختلف.. 70

جدول 4-35: میانگین و انحراف معیار میزان استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده به تفکیک نظرات افراد با سطوح مختلف تحصیلات.. 70

جدول 4-36: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین استفاده از فناوری اطلاعات جهت حمایت از روابط با عرضهکننده بین نظرات افراد با سطوح مختلف تحصیلات.. 70

جدول 4-37: نتیجه آزمون معنیداری فریدمن برای اولویت بندی استفاده از فناوری اطلاعات در حمایت از عوامل مربوطه  71

جدول 4-38: نتایج اولویتبندی استفاده از فناوری اطلاعات در حمایت از عوامل مربوطه بر اساس آزمون فریدمن   71



فهرست نمودارها

عنوان                                                                                            صفحه

نمودار 4-1: چگونگی توزیع افراد بر حسب جنس.... 57

نمودار 4-2: چگونگی توزیع افراد بر حسب وضعیت تاهل.. 58

نمودار 4-3: چگونگی توزیع افراد بر حسب سوابق کاری.. 59

نمودار 4-4: چگونگی توزیع افراد بر حسب سطح تحصیلات.. 59

قیمت فایل فقط 14,800 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در پیشتیبانی از مدیریت کیفیت جامع TQM , مدیریت کیفیت جامع , فناوری اطلاعات , مدیریت منابع انسانی , آموزش کارکنان , مشارکت کارکنان , میزان تحصیلات کارکنان , بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات در پیشتیبانی از مدیریت کیفیت جامع TQM , تحقیق , پژوهش , پایان نامه , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه , دانلود مقاله , دانلود پروژه

admin بازدید : 94 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه های توسعه گردشگری شهری

سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه های توسعه گردشگری شهریدسته: مدیریت هتلداری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 495 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 114

پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی رشته مدیریت جهانگردی (همراه با پرسشنامه)

قیمت فایل فقط 14,800 تومان

خرید

سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه های توسعه گردشگری شهری


شرح مختصر: هدف اصلی این پژوهش بررسی اعتماد عمومی نسبت به سنجش توسعه گردشگری و مجرای آن در منطقه  می­باشد.اعتماد درمعنای کلی بازگوی این باوراست.که دیگران با کنش خود به آسایش یا رفاه اعتماد کنندگان کمک کرده و ازآسیب زدن به آنها یا منافع شان خودداری کنند. با توجه به موضوع و اهداف مورد بررسی در این پژوهش برای بدست آوردن حجم نمونه در این تحقیق از فرمول کوکران استفاده شده است و حجم نمونه 100 نفر تعیین شده و سپس با استفاده از روش نمونه گیری اتفاقی(تصادفی ساده)جمع آوری اطلاعات به صورت فیزیکی صورت گرفت.در این پژوهش جهت بررسی داده های آماری از نرم افزار spss استفاده شده است.دو نوع آمار توصیفی و استنباطی برای تحلیل داده ها استفاده شده است.در این پژوهش از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شده است.

فصل اول 1

کلیـــات تحقــیق 1

1-1- مقدمه 2

1-2- بیان مسئله 3

1-3- ضرورت واهمیت موضوع: 4

1-4- قلمرو تحقیق 4

1-4-1- قلمرو موضوعی 4

1-4-2- قلمرو زمانی تحقیق 4

1-4-3- قلمرو مکانی تحقیق 5

1-5- تعاریف واژه های تحقیق 5

فصل دوم 6

ادبیــات تحقــیق 6

2-1- مقدمه 7

2-2- تعریف گردشگری 7

2-3- اهمیت گردشگری 8

2-3-1- افزایش در آمد 9

2-4- انواع گردشگری 10

2-4-1-گردشگری شهری 10

2-4-2- گردشگری فرهنگی 11

2-5- اصول گردشگری 19

2-6- گردشگری، تفریح وفراغت 20

2-7- سیستم گردشگری 21

2-8- صنعت گردشگری 23

2-9- مدیریت بازاریابی گردشگری 24

2-10- تأثیرات اقتصادی بر گردشگری 26

2-11- تأثیرات فرهنگی واجتماعی بر گردشگری 27

2-12- موانع توسعه گردشگری 28

2-13- تعریف اعتمادعمومی 29

2-14- مفهوم اعتماد 30

2-15- اهمیت اعتمادعمومی 31

2-16- انواع اعتماد عمومی 32

2-17- ابعاد اعتماد 36

2-17-1- اعتماد بنیادین یا امنیت وجودی: 36

2-17-2- اعتماد بین شخصی 37

2-17-3- اعتماد اجتماعی یا اعتماد به غریبه ها 38

2-17-4- اعتماد نهادی 38

2-18- پیامدهای اعتماد اجتماعی 39

2-19- راهکارهای بهبود اعتماد عمومی 39

2-20- دلایل عمومی افول اعتماد عمومی 40

2-21- مشارکت 41

2-22- عوامل مؤثر بر مشارکت افراد از دیدگاه نظریه پردازان 44

2-23- پیشینه وفرهنگ مشارکت در ایران 48

2-25- تاریخچه  57

2-25-1- موقعیت جغرافیایی : 57

2-25-2- جمعیت : 57

2-25-3- آب و هوای : 58

2-25-4-زبان و نژاد مردم  58

2-25-5- مذهب مردم : 58

2-25-6 -آثار تاریخی شهر  59

بخش سوم: تحقیقات انجام شده در داخل و خارج كشور 66

2-26- پیشینه تحقیق 66

2-26-1- پیشینه داخلی 66

2-26-2- پیشینه خارجی 71

2-27- نتیجه گیری 72

فصل سوم 73

روش تحقیق 73

3-1- مقدمه 73

3-2- روش پژوهش 74

3-3- جامعه آماری 74

3-4- نمونه آماری 75

3-5- ابزار جمع‌آوری اطلاعات 76

3-6- روایی و پایایی پرسشنامه 77

3-6-1- تعیین اعتبار(روایی) پرسشنامه 77

3-6-2- تعیین پایایی(قابلیت اعتماد) پرسشنامه 78

3-7-تجزیه و تحلیل آماری 79

فصل چهارم 80

تجزیه و تحلیل آماری 80

4-1- مقدمه 81

4-2 - آمار توصیفی 81

4-2-1- جنسیت: 81

4-1-2- سن 82

4-1-3- میزان تحصیلات 84

4-1-4- شغل 84

4-1-5- میزان درآمد 86

4-2-1- نتایج توصیفی 87

4-2-1-1- ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه های پرسشنامه: 87

فصل پنجم 91

نتیـجه گیــری 91

5-1- مقدمه 91

5-2- خلاصه تحقیق 92

5-3- نتیجه گیری 93

5-4- محدودیت تحقیق 96

5-5- پیشنهادات 96

منابع 97

قیمت فایل فقط 14,800 تومان

خرید

برچسب ها : سنجش اعتماد عمومی نسبت به برنامه های توسعه گردشگری شهری , اعتماد عمومی , گردشگری شهری , مشارکت , تحقیق , پژوهش , پایان نامه , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه , دانلود مقاله , دانلود پروژه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10346
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 19,315
  • بازدید سال : 78,949
  • بازدید کلی : 1,467,946