loading...
هفت آسمون
admin بازدید : 79 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل , فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

همه ما این روزا بخشی از وقت خودمون رو به گشت و گذار توی اینترنت و به اصطلاح وبگردی میگذرونیم. این روزا دسترسی به اینترنت خیلی راحت شده و خیلی ها با گوشی خودشون به اینترنت متصل میشن و در کل اینترنت بخشی از زندگیشون شده.

 

کسب درآمد از اینترنت

از چند سال پیش که با اینترنت آشنا شدم در کنار وب گردی های روزانه متوجه شدم که میشه توی اینترنت هم کسب درآمد کرد و در کنار گشت و گذار توی اینترنت این امکان وجود داره که بتونی پولی از اینترنت در بیاری. توی این چند سال روش های مختلفی رو تست کردم و با آزمایش و خطا پیش رفتم، از ثبت نام و فعالیت تو سایتهای کلیکی گرفته تا فروش کالای دست دو و آکبند. اما یکی از روش های جذاب و جالبی که دو سه سال پیش باهاش آشنا شدم فروش فایل بود. اگه داری این مطلب رو میخونی معنیش اینه که تو هم به کسب درامد اینترنتی اهمیت میدی، بنظرم خیلی خوبه که توام فروش فایل رو تجربه کنی. تا آخر این مطلب با من همراه باش تا جزییات بیشتری در زمینه فروش فایل توی اینترنت رو توضیح بدم.

 

فروش فایل

همونطور که قبلا گفتم الان خیلی ها برای رفع نیازهای خودشون از اینترنت استفاده می کنن ، بعنوان مثال وقتی نیاز به اطلاعاتی داری یا وقتی برای یکی از درسها نیاز به تحقیق و پروژه داری خیلی زود توی اینترنت موضوع مورد نظرتو جستجو میکنی و فایل و اطلاعاتی که بهش نیاز داری رو پیدا میکنی. حتما شما هم توی این تحقیق های اینترنتی به فایل هایی برخورد کردی که برای اینکه بتونی دانلودش کنی باید اول یه مبلغی رو بصورت اینترنتی پرداخت کنی و بعد از پرداخت آنلاین بهت اجازه میدن که فایل مورد نظرتو دانلود کنی.
خب شاید تا اینجای کار نکته خاصی رو حس نکرده باشی اما میدونی که خودت هم میتونی یکی از این فروشنده های فایل باشی و برای خودت یه کسب و کار اینترنتی راه بندازی؟ نگران سرمایه نباش ، برای شروع این کسب و کار نیازی به سرمایه گذاری نیست و بدون هیچ هزینه ای می تونی کار خودت رو شروع کنی و درآمد کسب کنی.

 

ساخت فروشگاه فایل بدون سرمایه !

بله. بدون هیچ هزینه ای می تونی فروشگاه فایل خودت رو ایجاد کنی! کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و بعدش یه فروشگاه فایل برای خودت ایجاد کنی و شروع به کار کنی و فایل های خودت رو توی فروشگاهت ثبت کنی و درآمد کسب کنی.
طبیعیه که یه سری سوالات جواب داده بشه سوالاتی مثل اینکه چرا فروشگاه رایگان میدن؟ چی بهشون میرسه؟ و … خب قطعا راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش قوی نیاز به سرمایه داره ولی توی سایت فایل ناب شما بدون هیچ هزینه ای فروشگاه خودتون رو میسازی و شروع به کسب درآمد اینترنتی میکنی و زمانی که فایلی رو فروختی اونوقت بخشی از درآمد حاصل از این فروش به سایت میرسه و این یعنی تضمین میده که تا زمانی که شما از سایت فایل ناب درآمد نداشتی هیچ هزینه ای رو همن پرداخت نمیکنی. کارمزد سایت فقط ۲۰% از هر فروشه و بقیه پول به حساب کاربر واریز میشه.

 

بازاریابی فایل و کسب درآمد اینترنتی

اگه فایلی برای فروش نداری بازم می تونی از سایت فایل ناب درآمد اینترنتی کسب کنی. کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و فروشگاه خودتو ایجاد کنی ، فقط تو قسمت ایجاد فروشگاه باید گزینه ای که مربوط به نمایش همه فایل ها هست رو انتخاب کنی ؛ اینجوری تمام فایل هایی که بقیه توی این سایت ثبت کردن توی فروشگاهت نمایش داده میشه و کافیه تو این محصولات رو تبلیغ کنی و به ازای هر فروش پورسانت بگیری.

تبلیغ این محصولات هم کار سختی نیست و نیاز به هزینه نداره ، فقط باید یه وبلاگ بسازی و توضیحات هر محصول رو توی وبلاگت مثل یک مطلب ثبت کنی.

 

حرف آخر

حالا اگه بعد از خوندن این توضیحات دوست داری که توام کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی کافیه قدم اول رو برداری و توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی.

برای ثبت نام در فایل ناب کلیک کن!

موفق باشی

راستی منتظر مطالب بعدی من باش و به وبلاگم سر بزن. توی مطالب بعدی جزییات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام ، آموزش ساخت فروشگاه ، آموزش ثبت محصول ، تکنیک های افزایش فروش و … ارائه خواهم کرد. ضمنا وبلاگمو به دوستات معرفی کن تا اونا هم با نحوه کسب درآمد از اینترنت آشنا بشن و بخاطر معرفی این کار رفاقتتون هم بیشتر بشه.

 

منبع:

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

admin بازدید : 177 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

مقاله بزه دیدگی اطفال بزهکار

مقاله بزه دیدگی اطفال بزهکاردسته: مطالعات خانواده
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 324 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 23

در این نوشتار پس از ذكر پیشینه‎یِ تاریخی بزه دیده در فرایند كیفری و نگاهی مختصر به تاریخچه‎یِ بزه دیده شناسی، در مورد مبانی نظری بزه‎ دیدگی اطفال سخن به میان آمده و بی ‎توجهی به «وضعیت خاص» اطفال چون كم سن و سال بودن، وابستگی به پدر و مادر، نیاز به محبت، همنشینی با همسالان كژرو و نظایر آن، از یك سو و از سوی دیگر، بی توجهی به این «وضعیت خاص» از سوی

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

چکیده
مقدمه و مبانی نظری
پیدایش بزه‎دیده شناسی و سیر تكاملی آن
مبانی نظریِ بزه‎دیده شناسی اطفال
روش تحقیق
ویژگی‎های مردم شناسانه‎ی مددجویان تحت پژوهش
یافته‎های پژوهش
نتیجه‎گیری نهایی و ارائه‎یِ چند پیشنهاد
چند پیشنهاد عملی
پی نوشت‎ها

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله بزه دیدگی اطفال بزهکار , اطفال بزهکار، بزه دیدگی اطفال، بزه دیدگی اطفال بزهکار، دانلود رایگان مقاله بزه دیدگی، دانلود رایگان مقاله بزه دیدگی اطفال، دانلود رایگان مقاله بزه دیدگی اطفال بزهکار، مقاله بزه دیدگی، مقاله بزه دیدگی اطفال، مقاله بزه دیدگی اطفال بزهکار , بزه دیدگی اطفال

admin بازدید : 87 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

عوامل انحراف نوجوانان

عوامل انحراف نوجواناندسته: مطالعات خانواده
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 85 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 82

امروزه یکی از مسائل پیچیده ای که جوامع را درگیر خودساخته است، مسئله نوجوانان وجوانان بزهکار است که درسطح جامعه به اعمال خلاف قانون می پردازند درواقع ، اعمال بزهکارانه این نوجوانان ، توجه بسیاری ازروانشناسان وجامعه شناسان ومددکاران اجتماعی را به خود معطوف کرده ووجود این معضل دراجتماع ، همگان را برآن داشته است تا با مشارکت یکدیگروارائه راهکارهای من

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

مقدمه :

امروزه یکی از مسائل پیچیده ای که جوامع را درگیر خودساخته است، مسئله نوجوانان وجوانان بزهکار است که درسطح جامعه به اعمال خلاف قانون می پردازند . درواقع ، اعمال بزهکارانه این نوجوانان ، توجه بسیاری ازروانشناسان وجامعه شناسان ومددکاران اجتماعی را به خود معطوف کرده ووجود این معضل دراجتماع ، همگان را برآن داشته است تا با مشارکت یکدیگروارائه راهکارهای مناسب دروضعیت این قشر ازاجتماع ، به وضعیت آنها سامان دهند. درعین حال ، بزهکاران نوجوان درهراجتماعی یافت می شوند وقوانین مربوط به مجازات آنها برحسب دولت ها متفاوت است . ازسوی دیگر ، نمی توان هرنوجوان ناسازگاری را بزهکار دانست زیرا اعمالی که این گروه انجام می دهند دارای یک جهت مشخص می باشد .

نگاه نهج‏البلاغه به نوجوانان

دوره نوجوانی حساس‏ترین و با اهمیت‏ترین دوران زندگی انسان است كه معمولاً بین سنین ۱۲ الی ۱۸ سالگی می‏باشد. در این دوره فرد نه كودك و نه هنوز به درستی بالغ شده است و دوره بحرانی زندگی خود را می‏گذراند كه گاهی رفتار و اعمال كودكانه او موجب آزار بزرگترها و گاهی رفتار عاقلانه او باعث تحسین و تعجّب آنها می‏شود.

نوجوان در سنینی قرار دارد كه به درستی نمی‏داند چه باید بكند؟ كدام شیوه را در زندگی خود برگزیند؟ برخی بزرگترها به او می‏گویند: تو هنوز بچّه‏ای! گاهی دیگران به او می‏گویند: تو دیگر بزرگ شده‏ای چرا كار بچّه‏گانه از تو سر می‏زند؟ او خود را در این امر و نهی، سرزنش و عتاب، حیران می‏بیند.

مراحل رشد

دوره نوجوانی به سه مرحله تقسیم می‏شود:

۱. مرحله قبل از بلوغ: كه هنوز فرد در این مرحله احساس كودكی می‏كند و به تدریج صفات بلوغ شروع به ظاهر شدن می‏كند.

۲. مرحله بلوغ: كه بین مرحله كودكی و نوجوانی قرار دارد. معیارهای بلوغ در این مرحله ظاهر می‏شود و بیشترین تغییر جنسی صورت می‏گیرد و بر والدین و مربیان لازم است در این مرحله عنایت ویژه‏ای به نوجوان نمایند و راهنمایی‏های لازم را نسبت به او دریغ ننمایند و نوجوان را از نظر فكری یاری دهند. چون آنان برای رشد روانی و سازندگی خود، نیازمند هدایت و راهنمایی مربیان صالح و اندیشمند هستند تا چگونه زیستن را بیاموزند و هویت خود را دریابند و از بروز اعمال ناهنجار در برابر حوادث به وجود آمده جلوگیری نمایند.

۳. مرحله بعد از بلوغ: كه شخصیت نوجوان تا حدّی در این مرحله شكل گرفته و انتخاب دوست، شغل، رشته تحصیلی و... بهترین همدم او در زندگی است.

نوجوان در این مرحله با تغییراتی روبه‏روست كه از جمله آن، رشد بی‏تناسب اعضا و اندامهاست كه گاهی نمی‏تواند بر اندامهای خود مسلّط شود. پر انرژی، پر سر و صدا و شلوغ، كم‏حوصلگی، سركش و طاغی و ناآرام بودن، دوستدار احترام به شخصیت و استقبال از راهنمایی‏های دیگران، از دیگر ویژگی‏های اوست.

نهج‏البلاغه یكی از برترین كتابی است كه به اخ‏القرآن (برادر قرآن) شهرت یافته است. این كتاب «آن چنان بزرگ و با عظمت است كه دست عقول بشر به این آسانی به آن نمی‏رسد. دلیل آن همین است كه این كتاب تراوش روح با عظمت كسی است كه مظهر اسم اعظم خداوند است، معلّم جبرائیل، قرآن ناطق و بزرگ‏ترینِ مفسّران و تربیت شده پیامبر عظیم‏الشّأن است.»

 منابع :

1- مشكانی، محمدرضا، مشكانی، زهرا سادات (۱۳۸۱)؛ سنجش تأثیر عوامل درونی و بیرونی خانواده بر 2- 2- بزهكاری نوجوانان، مجله جامعه شناسی ایران، دوره چهارم، شماره ۲
3-  پیكا، ژرژ (۱۳۷۰)، جرم شناسی، ترجمه دكتر علی حسین نجفی ابرند آبادی، تهران انتشارات دانشگاه شهید بهشتی، چاپ اول.
4- چلبی، مسعود، روز بهانی، توران (۱۳۸۰)؛ نقش خانواده به عنوان عامل و مانع بزهكاری نوجوانان، پژوهشنامه دانشكده ادبیات و علوم انسانی، شماره ،۲۹ دانشگاه شهید بهشتی
5- محسنی، منوچهر (۱۳۸۰) جزوه جامعه شناسی انحرافات
- سروستانی، صدیق (۱۳۷۲) جامعه شناسی انحرافات، تهران، انتشارات دانشگاه تهران
تهیه و تنظیم: غ- پارسا

6- سایت آفتاب

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                            صفحه        

مقدمه .................................................................................................1

بزهکاری چیست وبزهکارکیست ؟...................................................2

تعریف نوجوانی از نظر دائره المعارف بریتانیکا ….............................2

نگاه نهج‏البلاغه به نوجوانان.............................................................6

بررسی حالت‌های روانی نوجوانان و جوانان......................................15

مشکلات و مسائل نوجوانان.............................................................21

عوامل مستعدکننده بزهکار..............................................................33

نوجوانان تنها.................................................................................35

مشکلات تحصیلی نوجوانان.............................................................39

نوجوانان، جوانان و بحران هویت.......................................................45

چگونه بحران هویت راحتتر طی می شود؟ …....................................54

عوامل موثر در بزهکاری ..................................................................55

علل خودكشی در نوجوانان و جوانان..................................................72

علل فرار کودکان و نوجوانان از خانه …............................................76

پیشگیری ودرمان .............................................................................80

منابع ........................................................................................................81

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : عوامل انحراف نوجوانان , عوامل , انحراف , نوجوانان , عوامل انحراف نوجوانان , علت انحراف , علت انحراف نوجوانان

admin بازدید : 74 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف

دانلود پاورپوینت حجاب و عفافدسته: مطالعات خانواده
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 3088 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 26

دانلود رایگان پاورپوینت حجاب و عفاف دانلود رایگان تحقیق و مقاله حجاب و عفاف

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف به صورت کامل به همراه تصویر و توضیحات کامل قابل ارائه در هر سمیناری در 26 اسلاید قوی ترین  پاورپوینت حجاب و عفافدر ایران در زیر لیست برخی از عناوین موجود در این پاورپوینت

حجاب و عفاف در قرآن کریم

مفهوم حجاب

آثار و پیامدهای رعایت حجاب

الف- آثار فردی


ب - آثار اجتماعی

انواع حجاب قرآنی

ارزش واقعی زن

فرشته ی عفت

جوان بوالهوس

حیای چشم

عصاره ی گل نجابت

توصیف زن

چادر مشکی از دیدگاه روانشناسی

رشد گرایش به حجاب اسلامی در کشور سوئد

از بی حجابی در ایران تا تحمل ناسزا به خاطر حجاب در انگلیس!!

خودفراموشی

نتیجه

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف , دانلود پاورپوینت حجاب و عفاف , دانلود تحقیق حجاب و عفاف

admin بازدید : 32 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

رابطه شیوه های دلبستگی با رضایتمندی زناشویی

رابطه شیوه های دلبستگی با رضایتمندی زناشوییدسته: مطالعات خانواده
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 46 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 21

خانواده اصلی ترین هسته هر جامعه و کانون حفظ سلامت وبهداشت روانی است و نقش مهمی در شکل گیری شخصیت فرزندان یعنی پدران و مادران اینده جامعه دارد

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

فرمت ورد

تعداد صفحات :21

خانواده اصلی ترین هسته هر جامعه و کانون حفظ سلامت وبهداشت روانی است و نقش مهمی در شکل گیری شخصیت فرزندان یعنی پدران و مادران اینده جامعه دارد و هیچ نهاد و مرجعی نمی تواند جایگزین خانواده به ویژه مادر شود...

خانواده را موسسه یا نهاد اجتماعی معرفی کرده اند که ناشی از پیوند زناشوئی زن و مرد است و در ان اعضای خانواده که شامل زوجین و فرزندان و گاهی هم اجداد و نوه هاست براساس همزیستی مسالمت امیز, صفا , صمیمیت , انس و تفاهم مشارکت و تعاون زندگی می کنند. خانواده ها معمولا واحدی کوچک متشکل از حداقل دو یا سه نفر است ولی از نظر اهمیت ان را از مهمترین نهادهای اجتماعی و نخستین منبع سازندگی و پرورش نسل و عالی ترین سرچشمه خوشبختی و غنی ترین منبع عاطفه دانسته اند.

از جمله مظاهر زندگی اجتماعی انسان , وجود تعامل های سالم و سازنده میان انسان ها و برقرار بودن عشق به همنوع و ابراز صمیمیت وهمدلی به یکدیگر است, انسان موجودی چند بعدی است که بخش مهمی از ماهیت پیچیده او را میل به زندگی جمعی و پیوند جویی با همنوع تشکیل می دهد. روان شناسان و سایر متخصصان علوم رفتاری از جمله متخصصانی هستند که با مطالعه ابعاد پیچیده رفتار و انسان و دنیای روانی او برای بهزیستی و دستیابی به سلامت تن و روان اطلاعات و راهبردهای سودمندی را ارایه می دهند تا از این راه رسیدن به زندگی صلح اینده و توام با اسایش برای فرد فرد ادمیان امکان پذیر گردد.

مقدمه

اهداف تحقییق

فرضیه های تحقیق:

تعریف متغیرهای تحقیق

رضایتمندی زناشوئی :

الف)تعریف نظری:

۱) دلبستگی

سبک ایمن:

سبک اجتنابی:

سبک مضطرب - دو سوگرا :

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

نظریه های دلبستگی

نظریه روانکاوی :

نظریه کردار شناسی :

نظریه یادگیری اجتماعی

نظریه بوم نگری

نظریه روان شناسی شناختی

دلبستگی در گستره تحقیقات

تفاوتهای فردی در دلبستگی بین اشخاص

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : رابطه شیوه های دلبستگی با رضایتمندی زناشویی , رابطه شیوه های دلبستگی رضایتمندی زناشوییتحقیق دلبستگی و رضایتمندی زناشویی

admin بازدید : 66 دوشنبه 17 آبان 1395 نظرات (0)

ازدواج

ازدواجدسته: مطالعات خانواده
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 59 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 41

موضوع تحقیق ازدواج می باشد که در 7 فصل عنوان گردیده است

قیمت فایل فقط 1,500 تومان

خرید

یكی از مهم‌ترین مسایل در نهاد خانواده، ازدواج و مسایل پیرامون است. ازدواج یك نقطه عطف در زندگی انسان است و یكی از مهمترین تصمیمات طول زندگی فرد است.

ازدواج موفق پایه و بنیانی عالی برای ایجاد خانواده‌ای شاد و مستحكم است و « هیچ چیزی در جهان نمی‌تواند زندگی انسانها را شاداب‌تر و بهتر كند مگر افزایش ازدواج‌های موفق».

ازدواج در زمره پیچیده‌ترین روابط انسانی است، ازدواج برخوردی شگفت میان فرهنگ و طبیعت یا قواعد اجتماعی و كشش جنسی است. ازدواج مظهر برخورد فرهنگ و طبیعت است. ازدواج فرایندی است از كنش متقابل بین یك مرد و یك زن كه برخی شرایط قانونی را تحقق بخشیده‌اند و مراسمی برای برگزاری زناشویی خود برپاداشته‌اند. با پذیرش اسلام توسط ایرانیان، سنتها و آیین ازدواج نیز تحت تاثیر اسلام قرار گرفت. اسلام دین كاملی است و بر امر ازدواج اهتمام بسیار دارد. آیات و احادیث پیامبر دلیل روشنی بر این توجه و اهتمام است.

پیامبر اسلام می‌فرماید:

  • ازدواج سنت من است.
  • در اسلام هیچ بنایی نزد خداوند محبوبتر از ازدواج نیست.
  • كسی كه ازدواج را از ترس فقر و ناداری ترك كند، همانا به خداوند گمان بد برده است، زیرا خداوند می‌فرماید اگر فقیر باشند، خداوند با فضل و رحمت خویش آنان را بی‌نیاز می‌سازد.
  • مرد مسلمان بعد از اسلام هیچ فایده‌ای بهتر از همسر مسلمان (یا نیكوكار) نبرده است.

در صورتی كه بخواهیم در خانواده با مشكلات كمتر و آسیب‌های كمتری روبه‌رو باشیم، نیاز هست كه به امر ازدواج توجه كنیم. توجه به ازدواج توجه به خانواده است. یكی از مهمترین كارهایی كه می‌توانیم انجام دهیم آموزش است اما آیا ازدواج نیاز به آموزش دارد؟ آیا اجداد و نیاكان ما برای ازدواج آموزش می‌دیدند كه ما الان نیاز به آموزش داشته باشیم؟ و آیا این مساله این‌قدر جدی است كه باید برای آن آموزش دید؟

ما معتقدیم كه ازدواج نیاز به آموزش دارد و اجداد و نیاكان ما هم این آموزش را می‌دیدند. آنها از طریق ارتباطات چهره به چهره و مشاهده رسومی كه تا حد بسیار زیادی انعطاف‌ناپذیر بود و به دلیل ساده‌تر بودن زندگی، آموزش مورد نیاز خود را از محیط خود دریافت می‌كردند.

قیمت فایل فقط 1,500 تومان

خرید

برچسب ها : ازدواج , تحقیق ازدواج زن مرد همسر دختر پسر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10346
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,741
  • بازدید ماه : 16,881
  • بازدید سال : 76,515
  • بازدید کلی : 1,465,512