loading...
هفت آسمون
admin4 بازدید : 108 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

التهاب و پارگی تاندون آشیل

التهاب و پارگی تاندون آشیلدسته: تربیت بدنی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 305 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14

پیش زمینه تاندون آشیل بزرگترین و مهمترین تاندون عضلانی در بدن است – تاندون آشیل تاندون عضله سه سر ساقی است و در پائین به استخوان پاشنه پا اتصال دارد التهاب و آسیب های آن علل مختلفی دارند که عموماً‌ ناشی از پرش رقص پای مکرر تمرین بیش از اندازه و گرم کردن نامناسب و کفش نامناسب و کف پای صاف است

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

التهاب و پارگی تاندون آشیل

 

پیش زمینه

 

تاندون آشیل بزرگترین و مهمترین تاندون عضلانی در بدن است – تاندون آشیل تاندون عضله سه سر ساقی است و در پائین به استخوان پاشنه پا اتصال دارد. التهاب و آسیب های آن علل مختلفی دارند که عموماً‌ ناشی از پرش, رقص پای مکرر, تمرین بیش از اندازه و گرم کردن نامناسب و کفش نامناسب و کف پای صاف است.
فرکانس

 

از التهاب و آسیب های تاندون آشیل آمار دقیقی در دست نیست چرا که بسیاری از آسیب های تاندون آشیل بدون مراجعه به پزشک بهبود می یابد اما تخمین زده می شود که شیوعی بین 18-5/6% در دوندگان داشته باشد.

 

آناتومی کاربردی
آشیل تاندون عضله سه سر ساقی است که در پشت ساق قرار دارد. این تاندون 15 سانتی متر طول دارد و در پائین با یک زاویه 30 درجه به استخوان پاشنه اتصال دارد. حرکات تاندون توسط یک بورس بافت همبند تسهیل می شود. این تاندون از محل اتصال به استخوان و عضله سه سر خونگیری می کند. 6-2 سانتی متر انتهای تحتانی تاندون آشیل عروق خونی ندارد و همین بخش است که در حرکات متوالی و تکراری بیشترین آسیب را  می بیند.

 

بیومکانیک ورزشی
واحد عضله – تاندونی پشت ساق که از عضله سه سر ساقی و تاندون آشیل شکل می گیرد در بالا به زانو و در پائین به استخوان پاشنه اتصال دارند و سبب بسته شدن زانو و خم شدن به عقب کف پا می شوند.
در حین دویدن نیرویی معادل 10 برابر وزن بدن بر واحد سطح تاندون آشیل وارد می شود.

 

شرح حال
•  آسیب تاندون آشیل اغلب در افراد مسن که گاهگاه ورزش می کنند رخ می دهد اما می تواند در ورزشکاران جوان آماده هم رخ دهد.
•  باید پرسیده شود که آیا اخیراً در میزان فعالیت و سطحی که در آن ورزش می شود تغیری داشته است یا خیر.
•  درد آشیل در هنگام ورزش نشانه آن است که غالباً دردی موضعی و سوزاننده است.
•  با پیشرفت التهاب شروع درد با فعالیت کمتر و زودتر رخ می دهد.

 

معاینه
•  فرد را در وضعیت خوابیده به شکم بطوریکه کف پا از تخت معاینه آویزان باشد معاینه می کنیم.
•  باید محل تاندون و عضله لمس شود و هر گونه تورم- گرمی و حساسیت در لمس تشخیصی است.
•  وجود کلیک ( صدای تق ) در معاینه می تواند نشانه التهاب تاندون باشد.
•  وجود تحلیل عضلانی عضله سه سر ساقی که با اندازه گیری دور ساق و مقایسه با طرف مقابل انجام می شود نشانه مزمن بودن التهاب است چرا که ورزشکار بخاطر درد موجود کمتر از آن پا استفاده کرده است.
•  باید دامنه حرکات فعال و غیر فعال ) توسط معاینه گر ) در مفاصل زانو و مچ پا تعیین گردد. افراد مبتلا به التهاب تاندون آشیل معمولاً‌ کاهش دامنه حرکات در مفصل مچ پا دارند.
•  باید به وضعیتهای مستعد کننده آسیب هم توجه شود مثل کف پای صاف و راه رفتن بصورتی که فرد کف پا را به سمت داخلی قرار می دهد.
•  باید یک معاینه عصبی – عروقی کامل در زیر زانو صورت گیرد.

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : التهاب و پارگی تاندون آشیل , دانلود مقاله التهاب و پارگی تاندون آشیل , خرید مقاله التهاب و پارگی تاندون آشیل , خرید و دانلود مقاله التهاب و پارگی تاندون آشیل , دانلود و خرید مقاله التهاب و پارگی تاندون آشیل , دانلود رایگان مقاله التهاب و پارگی تاندون آشیل , اهورا فایل , دانلود تحقیق التهاب و پارگی تاندون آشیل , دانلود و خرید تحقیق التهاب و پارگی تاندون آشیل , فروشگاه فایل اهورا , پروژ

admin4 بازدید : 44 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی

پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشیدسته: تربیت بدنی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 376 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 39

پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی در 39 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

قیمت فایل فقط 9,500 تومان

خرید

پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی

 

 

 


 

 

 

 

الگوی برنامه ریزی

 


 

مرحله 1- توسعه دانش توریسم ورزشی

 

 

 

مرحله 2- ارزیابی ظرفیت جامعه                                               

 

 

 

مرحله 3- تعیین اهداف و ساخت یک نسخه ( از الگو )

 

 

 

مرحله 4- ساخت یک شیوة راهبردی

 


 

فرایند برنامه ریزی

 

چه چیزی را باید بدانیم

 

 

 

در حال حاضر کجا هستیم

 

 

 


 

 

 

به کجا می خواهیم برویم

 

 

 

چگونه به آنجا خواهیم رسید

 


قیمت فایل فقط 9,500 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی , برنامه ریزی توریسم ورزشی , توریسم ورزشی , برنامه ریزی , تحقیق برنامه ریزی توریسم ورزشی , بررسی برنامه ریزی توریسم ورزشی , دانلود برنامه ریزی , مقاله ورزشی , ورزشی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

admin بازدید : 56 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

 

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرش

مجموعه : دکوراسیون

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرش

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرش 

شما برای پهن کردن فرش در منزل خود چه اصولی را مد نظر دارید؟ ما به شما اصول دکوراسیون مربوط به فرش را معرفی می کنیم. در مورد قوانینی که برای فرش وجود دارد، همیشه سوالات متنوعی مطرح می شود. یکی از سوالات مهم ابعاد فرش در فضا است. انتخاب ابعاد فرش متناسب با فضای موجود می تواند دشوار باشد ولی قوانینی در این مورد وجود دارد.

 

یکی از گفته های رایج در مورد فرش این است که فرش باید به اندازه ای باشد که در ست مبلمان زیر پایه های جلویی مبل و صندلی قرار گیرد و در واقع دکوراسیون پذیرایی را یکپارچه کند.در مقابل آن گفته می شود که باید همه پایه های مبلمان و صندلی روی فرش قرار بگیرد! پس به جای اینکه با این شنیده ها گیج شوید

 

بهتر است از قوانینی که با تجربیات گالری فرش گل فرنگ بدست آمده، دارد آگاه شوید تا به ابعاد و اندازه مناسب فرش دست پیدا کنید و بتوانید از نظر بصری دکوراسیون خانه خود را به بهترین شکل در بیاورید.

 

قانون شماره ۱: پایه های جلویی مبلمان روی فرش و پایه های پشتی خارج از فرش قرار گیرد.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشدر فضایی که می بینید پایه های جلویی صندلی و مبل در روی فرش قرار گرفته اند و پایه های عقبی خارج از آنها هستند. این مورد برای اکثر دکوراسیون خانه ها قابل استفاده است. فرش باعث اتصال وسایل و مبلمان به هم می شود و در عین حال آنها را به اندازه کافی از هم فاصله می دهد تا تقسیم فضایی درست شکل گیرد.

 

قانون شماره ۲: پایه جلویی چند مبل روی فرش قرار گیرد.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشقبل از اینکه نمونه ای از قانون دوم برایتان نقل کنیم بگذارید ترکیبی از دو مورد را داشته باشیم. در این تصویر تنها پایه های جلویی کاناپه روی فرش قرار دارد در حالی که در مبل تک نفره روبرویر کاناپه هر چهار پایه روی فرش قرار می گیرد. در دکوراسیون خانه تصویری که می بینید به دلیل ابعاد فضا و رنگ های متضاد فرش و کفپوش، این قانون تاثیر بهتری دارد.

 

قانون شماره ۳: همه پایه مبل ها روی فرش قرار بگیرد.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشنکته ای که در مورد این قانون وجود دارد این است که محل قرارگیری مبلمان و صندلی ها را نسبت به اندازه فرش در طراحی داخلی در ارجحیت قرار دهید. زمانی که انتخاب نامناسبی نسبت به فضا داشته باشید و از این قانون استفاده کنید، قرار دادن همه پایه های صندلی و مبلمان روی فرش باعث می شود فضای گرفته و شلوغ ایجاد کند.

 

قانون شماره ۴ : هیچ پایه مبلی روی فرش نباشد.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشبا در نظر گرفتن قانون چهارم اگر می خواهید فرشی کوچک در فضا داشته باشید، می توانید کاملا طرح فرش را در دکوراسیون خانه خود برجسته کنید. در این قانون هیچ کدام از پایه های مبلمان و صندلی و یا میز نباید با فرش تماسی داشته باشد.

 

قانون شماره ۵: ۴۵ سانتی متر از فضای خالی کفپوش در اطراف فرش وجود داشته باشد.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشاین قانون برای سالیان زیادی است که به عنوان استاندارد شناخته می شود. با توجه به این مورد باید حدود ۴۵ سانتی متر فضای خالی کف مابین فرش و دیوار وجود داشته باشد تا تقسیم بندی فضایی به خوبی صورت گیرد. قانون پنجم در فضا داخلی خانه باعث تفکیک فضاهای مختلف می شود.

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرش

 به گزارش پارس ناز استفاده از این قانون در فضای کوچک راحت تر است چون در این فضا ۴۵ سانتی متر از کفپوش در اطراف فرش به ۲۰ سانتی متر کاهش پیدا می کند.

 

قانون شماره ۶: تنها مقدار کمی از کف اطراف فرش در نظر بگیرید.

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشبا توجه به این قانون می توان از ابعاد فرش بزرگتری استفاده کرد تا کف اتاق را به میزان بیشتری پر کند. گالری فرش گل فرنگ متذکر می شود که حتما مقداری از کف را در کنار فرش تا دیوار خالی نگه دارید. با این قانون فرش فضای طراحی شده اتاق را تعریف می کند.

 

قانون شماره ۷: فرش ۳۰-۴۵ سانتی متر اطراف تخت خواب را پوشش دهد.

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرش

برای اینکه فرش در زیر تخت خواب دارای تعادل خوبی باشد، باید ابعاد فرش به اندازه ای باشد که از اطراف تخت خواب بین ۳۰ تا ۴۵ سانتی متر بر اساس اندازه سرویس خواب کف اتاق را پوشش دهد. بر اساس فضای اتاق خواب می توان از فرش های جداگانه در اطراف تخت خواب استفاده کرد.

نکات دکوراسیون رایج درمورد فرش

استفاده از فرش کوچک در قسمت پایینی تخت خواب هم می تواند اثر خوبی داشته باشد و طرح و نقش خوب آن فضا را تلطیف کند.در این صورت ابعاد فرش باید از عرض تخت خواب بیشتر باشد تا متعادل شود.

 

قانون شماره ۸: فرش به اندازه ۶۰ سانتیمتر از اطراف میز غذاخوری قرار را بپوشاند.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشزمانی که میز ناهارخوری را روی فرش قرار می دهید، امکان تنظیم ابعاد مورد نظر از فرش در اطراف میز وجود دارد. در این صورت می توانید از هر طرف میز غذاخوری ۶۰ سانتیمتر از فرش را ببینید. با پیروی از این قانون می توانید پایه های پشتی صندلی را حتی در زمان استفاده هم روی فرش قرار دهید. قانون هشتم نیازمند فضای بزرگ و مناسب برای فضای غذاخوری است.

 

قانون شماره ۹: مسیر راه رفتن را بپوشاند.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشبه گفته گالری فرش گل فرنگ فرش باید حداکثر فضای راه رفتن در ورودی خانه و یا راهروها را پوشش دهد. برای امنیت و راحتی بیشتر فضاها در این قانون بهتر است فرش در دکوراسیون خانه به گونه ای به کار برده شود که در هنگام راه رفتن هر دو پا روی فرش قرار گیرد.

 

قانون شماره ۱۰: فرش ها را با هم ترکیب کنید.
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشزمانی که می خواهید برای دکوراسیون خانه خود فرش انتخاب کنید، گزینه ای که در اختیار شما قرار می گیرد این است که از چند فرش در فضای داخلی خانه استفاده کنید. این قانون زمانی که فضای بزرگی در خانه با چند ست نشیمن و مبلمان دارید، بسیار موثر است.

 

قانون شماره ۱۱: قوانین را دور بزنید!
نکات دکوراسیون رایج درمورد فرشدر حالی که همه قوانین درست و کارآمد هستند، ممکن است با توجه به فضای خانه خود و یا حتی به دلایل سلیقه ای تصمیم بگیرید از آنها پیروی نکنید! دانستن قوانینی که برای محل و ابعاد مناسب فرش در دکوراسیون خانه وجود دارد، می تواند شما را با فضاها و تفکیک آنها آشنا کند ولی در نهایت شما تصمیم گیرنده هستید.

admin بازدید : 64 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

فالیتهای مالی وحسابداری

فالیتهای مالی وحسابداریدسته: حسابداری و مالی
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 87 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 47

این‌ استاندارد پس‌ از بررسی‌ و تصویب‌ توسط‌ هیئت‌ عامل‌ سازمان‌ به‌ موجب‌ مصوبه‌ مورخ‌ 2261383 مجمع‌ عمومی‌ سازمان‌ لازم‌الاجرا شده‌ است‌

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

فالیتهای مالی وحسابداری

 

این‌ استاندارد پس‌ از بررسی‌ و تصویب‌ توسط‌ هیئت‌ عامل‌ سازمان‌ به‌ موجب‌ مصوبه‌ مورخ‌ 22/6/1383 مجمع‌ عمومی‌ سازمان‌ لازم‌الاجرا شده‌ است‌.

این‌ استاندارد با نظارت‌ جناب‌ آقای‌ هوشنگ‌ نادریان‌ مدیرعامل‌ و رئیس‌ هیئت‌ عامل‌ سازمان‌ حسابرسی‌ و توسط‌ كمیته‌ تدوین‌ استانداردهای‌ حسابداری‌ با عضویت‌ (به‌ ترتیب‌ الفبا) آقایان‌ دكتر موسی‌ بزرگ‌ اصل‌، كامران‌ بحرینی‌، مهدی‌ شلیله‌، مجتبی‌ علیمیرزایی‌، دكتر حسین‌ كثیری‌ و دكتر رضا نظری‌ و با پشتیبانی‌ گروه‌ كارشناسی‌ مدیریت‌ تدوین‌ استانداردها (خانمها دكتر ویدا مجتهدزاده‌ و دكتر شهناز مشایخ‌ و آقایان‌ قاسم‌ بولو، دكتر امید پورحیدری‌، هوشنگ‌ جعفری‌، دكتر علی‌ رحمانی‌ و دكتر احمد مدرس‌) تدوین‌ شده‌ است‌.

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : فالیتهای مالی وحسابداری , فالیتهای مالی وحسابداری , فالیتهای مالی وحسابداری , فالیتهای مالی وحسابداری , فالیتهای مالی وحسابداری , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

admin بازدید : 54 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

حسابداری و كنترل های مالی دولتی

حسابداری و كنترل های مالی دولتیدسته: حسابداری و مالی
بازدید: 24 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 134 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 54

پس از خرید وسایل و كالا كه مستقیماً قابل بهره برداری در دستگاه دولتی می باشد به شرط اینكه عمر آن بیش از یكسال باشد از حساب موجودی جنسی و كالا به حساب دارائی ثابت و حساب معین مربوطه منظور شود

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

حسابداری و كنترل های مالی دولتی

 

شرح عملیات حسابداری :

1- هنگام ابلاغ اعتبار مصوب به تفكیك پروژه و ردیف متفرقه

اعتبار مصوب ××

دستگاه اجرائی××

2- پس از ابلاغ تخصیص در هر نوبت :

تخصیص اعتبار ××

اعتبار مصوب ××

3- هنگام صدور درخواست وجه برای دریافت تنخواه گردان حسابداری از خزانه :

درخواست وجه ××

تنخواه گران حسابداری ××

4- پس از دریافت اعلامیه واریز وجه به حساب بانك پرداخت تملك دارائیهای سرمایه ای :

بانك پرداخت تملك دارائیهای سرمایه ای ××

درخواست وجه ××

5- با اخذ ضمانتنامه یا سایر وثیقه های مورد قبول مربوط به شركت نمودن در مناقصه تادیه پیش پرداخت :

حساب تضمینات ××

طرف حساب تضمینات ××

6- هنگام تامین اعتبار جهت كنترل اعتبارات در قبال هر گونه ایجاد تعهد:

تامین اعتبار ××

ذخیره تامین اعتبار ××

7- پس از انعقاد قرار داد ساخت یا ایجاد دارائی سرمایه ای یا خرید اموال منقول سرمایه ای :

كنترل قرار دادها ××

طرف حساب كنترل قراردادها ××

8- هنگام پرداختهای غیر قطعی به افراد طرف قرارداد و عاملین ذیحساب :

 تنخواه گردان پرداخت ××

پیش پرداخت سالجاری ××

 علی الحساب سالجاری ××

                            بانك پرداخت تملك دارائیهای سرمایه ای ××

9- تامین اعتبار هنگام خرید موجودی جنسی :

تامین اعتبار ××

ذخیره تامین اعتبار ××

10- هنگام خرید موجودی جنسی برای هر یك از طرحها :

حساب موجودی جنسی كالا ××

بانك پرداخت تملك دارائیهای سرمایه ای ××

11- هنگام تحویل موجودی جنسی ‏، مصالح ، به پیمانكار بطور مستقیم یا از محل موجودی جنسی :

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : حسابداری و كنترل های مالی دولتی , حسابداری و كنترل های مالی دولتی , حسابداری و كنترل های مالی دولتی , حسابداری و كنترل های مالی دولتی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

admin بازدید : 70 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار موبایل آرایش مو،رنگ مو،بافت مو،صاف کردن مو

دانلود نرم افزار موبایل آرایش مو،رنگ مو،بافت مو،صاف کردن مودسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1920 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار موبایل آرایش مو،رنگ مو،بافت مو،صاف کردن مو

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار موبایل آرایش مو،رنگ مو،بافت مو،صاف کردن مو

 

اگه میخوای بدونی چه رنگ مویی به صورتت میخوره؟

اگه میخوای بدونی چطوری موتو صاف کنی؟

اگه میخوای بدونی چطوری میشه موتو فر کنی؟

اگه میخوای بدونی چطوری میشه موی برایق داشت!

و صدها سئوال دیگه که میتونی با دانلود این برنامه به تمام سئوالات پاسخ بدی+به همراه آموزش تصویری شنیون،رنگ مو،بافت مو و ...

برخی از عناوین موجود در برنامه

 جدیدترین مدل شینیون با تور عروس 

مدل موهای زیبا مخصوص دختر بچه ها با موهایی کوتاه

مدل موهای زیبا مخصوص دختر بچه با موهای بلند

 بهترین هایلایت های فانتزی برای زمستان 2016 

 رنگ موهایتان را تازه نگه دارید! 

 بافت موها با مدل های بسیار شیک و زیبا 

 روش های مختلف برای فر کردن مو در خانه 

 نکاتی که باید درباره بلوند کردن موها بدانیم 

 مدل موهای کوتاه مردانه کلاسیک و مدرن 

 آموزش 4 مدل بافت موی زنانه خارجی (عکس) 

 رنگ مو مناسب افرادی با پوست تیره 

 چه فرق مویی برای شما مناسب است؟! 

 جمع کردن موها به روشی ساده و شیک + آموزش تصویری 

 چگونه صبح ها با موهای زیبایی بیدار شویم؟ 

 مدل بافت موی زیبا و جالب 

 چگونه رنگ مو را از روی پوست پاک کنیم؟ 

 موهای سفید رو چطوری رنگ کنیم؟ 

 آموزش چند بافت موی مجلسی/ تصویری 

 موی چتری به چه صورت هایی می آید؟ 

 6 اشتباه در مدل مو که باعث می‌شوند سن شما بیشتر به نظر برسد 

 مدل موهای 5 دقیقه ای! 

 گچ مو و کاربرد آن در آرایش مو 

 چگونه موهای قهوه ای تیره را روشن کنیم؟ 

 ۵ نکته ی مهم برای کسانی که اولین بار مو های خود را رنگ می کنند 

 جدیدترین آرایش عروس مدل 95 و سال 2016 

 تصاویر شیک ترین و جدیدترین مدل های کوتاهی مو 

 آموزش هایلایت کردن مو 

 علت سفید شدن مو در سن جوانی 

 توصیه‌هایی برای آرایش مو توسط خودتان ! 

 با تغییر رنگ موهاآرایش صورت بایدچگونه باشد؟ 

 نکاتی در خصوص حالت دادن موها 

 چگونه موهای خیس را حالت دهیم. 

 چه مدل مویی به کی می یاد؟ 

 رنگی که باهربارشستن خوش رنگ تر می شود 

 چگونه دکلره و دکاپاژ کنیم؟ 

 جدیدترین سبک بی دردسر فرکردن موها 

 بهترین رنگ موی جهان در خانه شماست! 

 راهنمای قدم به قدم رنگ کردن مو 

 نکات مهمی که درمورد رنگ کردن مو نمی دانستید 

 با رنگ های گیاهی موهای تان را خوش رنگ تر کنید 

 اگر صورت تان لاغر است موهای تان را اینگونه درست کنید 

 یک روش خانگی برای صاف کردن موها

  آموزش مدل مو ساده مناسب نامزدی و عروسی 

و ده ها مطلب دیگر که میتوانید با دنلود این برنامه بخونید

 

 

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار موبایل آرایش مو،رنگ مو،بافت مو،صاف کردن مو , دانلود نرم افزار موبایل آرایش مو،رنگ مو،بافت مو،صاف کردن مو

admin بازدید : 76 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار اندروید آرایش ، ماشین ، کارت ، عروس , لباس عروس

نرم افزار اندروید آرایش ، ماشین ، کارت ، عروس , لباس عروسدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 6179 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

آرایش عروس،ماشین،کارت،لباس عروس

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

نرم افزار اندروید آرایش ، ماشین ، کارت ، عروس , لباس عروس

 

اگه میخوای همه چیز راجب لباس عروس،آرایش عروس،جهزیه عروس،تزئین وسایل عروس،کارت عروسی و ماشین و دسته گل عروس بدونی این برنامه کمک خیلی خوبی بهت میکنه

 

برخی از عناوین مطالب برنامه:

 جدیدترین مدل موی عروس 2016 

 آموزش مدل مو ساده مناسب نامزدی و عروسی 

 منحصر به فرد ترین مدل مو های بلند ، ویژه ی عروسی و نامزدی 

 جدیدترین آرایش عروس مدل 95 و سال 2016 

 شیک ترین مدلهای شینیون عروس 

 جدیدترین مدل شینیون با تور عروس 

 مدل آرایش و گریم عروس 

 مدل مو و آرایش عروس ایرانی 

 کارهایی که باید برای زیباترین عروس شدن انجام دهید 

 پنج نکته برای بهتر شدن آرایش چهره عروس 

 نکات مهم در آرایش عروس 

 7 نکته مهم که باید در آرایش عروس به آن دقت شود 

 تکنیک های ساده آرایشی مخصوص عروس ها 

 رازهای زیبایی عروس خانم ها در شب عروسی 

 باید و نبایدهای آرایش روز عروسی 

 آرایش عروس با این نکته ها یک آرایش خاص و متفاوت می شود!! 

مدل کیک های عقد و عروسی 2016

مدل های گل موی عروس جدید

مدل آرایش عروس محجبه – سری جدید

تزیین های زیبای حنا برای حنابندان

شیک ترین دسته گل های عروس 2016

آموزش مرحله به مرحله بافت و شنیون عروس

زیباترین مدل موهای عروس با طرح گل طبیعی

راهنمای خرید لباس عروس

درباره مزون های لباس عروس بدانیم 

عکس گل عروس

ست لباس عروس

تزئینات عقد و عروسی

مدل های زیبا و مدرن تخت خواب عروس

تزیین جا حلقه عروس و داماد

مدلهای تزیین ماشین عروس 95

از 0 تا 100 تشریفات عروسی

مدل کارت عروسی با ایده های خلاقانهمدل های شیک از تزیین و چیدمان وسایل جهیزیه عروس

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزار اندروید آرایش ، ماشین ، کارت ، عروس , لباس عروس , نرم افزار اندروید آرایش ، ماشین ، کارت ، عروس لباس عروس

admin بازدید : 42 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

برنامه اندروید آرایش حرفه ای لب،زدن رژلب،برق،حجم

برنامه اندروید آرایش حرفه ای لب،زدن رژلب،برق،حجمدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1665 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

برنامه اندروید آرایش حرفه ای لب،زدن رژلب،برق،حجم

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برنامه اندروید آرایش حرفه ای لب،زدن رژلب،برق،حجم

 

یکی از بهترین برنامه ها برای آرایش کاملا حرفه ای لب

بررسی مشکلات لب

آموزش تصویری استفاده از رژ لب

آموزش حرفه ای آرایش لب

و ده ها مطلب دیگر که با دانلود این برنامه می تونید آموزش ببینید

 

برخی از عناوین مطالب موجود در برنامه:

 آرایش لب های تان را با خط لب، مطابق مد روز انجام دهید! 

 با یک آرایش حرفه ای لب های تان را برجسته و زیبا کنید 

 چگونه ماندگاری رژ لب را زیاد کنیم؟ 

 گریم لبها برای زیبا و جذاب تر شدن چهره 

 نكته‌های‌ ریز آرایش لب ها كه خانم‌ها نادیده می‌گیرند 

 نکات جالب نحوه آرایش کردن برای مراسم های رسمی 

 آموزش آرایش لب چند رنگ 

 کشیدن صحیح خط لب و روش برجسته کردن لبها با خط لب 

 با ترفندهای زیر رژ لب های تان را ماندگار کنید 

 آرایش لبی زیبا با نکات زیر 

 آرایش لب‌ها به سبک آنجلینا جولی 

 برجسته کردن لب ها با آرایش 

 ایده جالب برای آرایش لب بصورت ترکیبی 

 فوت و فن استفاده از برق لب 

 آموزش تصویری حجم دادن به لب 

 رژلب قرمز ممنوع! 

 رنگ رژلب شخصیت شما را فاش میکند! 

 راهکارهایی برای زیبایی بیشتر لب ها 

 چه رنگ رژ لبی به پوست شما می آید؟ 

 چه رنگ رژ لبی برای چه لبی؟ 

 با بی رنگی لب چکار کنیم ؟ 

 چه رژلبهایی لبها را برجسته تر می کنند؟! 

 بدون جراحی و آرایش لبهایتان را برجسته کنید  

خودتان برق لب شکلاتی درست کنید! 

 زیاده روی در استفاده از رژ لب 

 جلوگیری از خشک شدن لب ها با روش های کاربردی

و ده ها مطلب دیگر

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : برنامه اندروید آرایش حرفه ای لب،زدن رژلب،برق،حجم , برنامه اندروید آرایش حرفه ای لب،زدن رژلب،برق،حجم

admin بازدید : 116 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن ، لاک زدن ، تزئین ناخن

دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن ، لاک زدن ، تزئین ناخندسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 2707 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن،لاک زدن،تزئین ناخن

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن ، لاک زدن ، تزئین ناخن

 

برخی از مطالب موجود در این برنامه:

 آموزش آرایش ناخن بسیار زیبا 

 طراحی ناخن برای میهمانی های فوری!! 

 مدل طراحی ناخن عروس، برای ناخن های کوتاه 

 طرح های ناخن زیبا برای مناسبت های خاص 

 ایده متفاوت و جالب برای طراحی ناخن 

 7 راه‌حل برای محافظت از ناخن‌های شكننده 

 طراحی ناخن شیک و زیبا با چسب 

 جدیدترین طرح های ناخن زیبا و جذاب -چندین طرح

مدل طراحی های زیبا و جالب ناخن ویژه نوروز 95

 لاک ترک ناخن 

 طراحی ناخن مینیمال؛ ساده اما شیک 

 10 مدل طراحی ناخن زیبا با استفاده از اشکال هندسی 

 9 آموزش درست کردن لاک ناخن در خانه 

 آیا میدانید چه مدل ناخنی به دست شما می آید؟ 

 عوارض استفاده از لاک ناخن 

 علت ریشه ریشه شدن پوست اطراف ناخن و درمان آن 

 چرا انگشت و ناخن بعضی ها خوشگل تره؟! 

 برای تقویت ناخن چه باید کرد؟ 

 مواد آرایشی ناخن 

 نحوه ترمیم ناخن شکسته 

 نكات مهم برای داشتن ناخنهای سالم 

 3 اشتباه مهم در مانیکور کردن ناخن 

 بهترین زمان مانیكور كردن ناخن ها 

 3 ماده خطرناک در لاک ناخن 

 راهنمای کوتاه کردن ناخن 

 نکات کلیدی جهت افزایش دوام لاک ناخن 

 ۹ راه برای داشتن ناخن هایی محکم و زیبا 

 دخترانی که دست‌هایی زیبا می خواهند 

 عوارض استفاده از لاک ناخن و پاک کننده های آن 

 ۸ نکته درباره ی انتخاب رنگ لاک ناخن 

 3 شیوه مقابله با قارچ ناخن 

 ناخن زود میشکنه چیکار باید کرد ؟ 

 برای داشتن ناخن هایی زیبا شامپوی تان را عوض کنید!! 

 نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعی 

 اگر می‌خواهید لاک بزنید باید چه کار کنید؟ 

 قابل توجه خانم ها : در زمستان لاک نزنید 

 ناخن های قویتر و مویی ضخیم تر با این غذاها 

 مراقبت طبیعی ناخن و ترمیم آن 

 طراحی ناخن با لاک های متالیک 

 مدل طراحی ناخن بهاره دخترانه 1395 

و ده ها مطلب و طرح که می توانید ناخن های زیبای داشته باشید و همه را شگفت زده کنید

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن ، لاک زدن ، تزئین ناخن , دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن،لاک زدن،تزئین ناخن

admin بازدید : 48 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اندروید آموزش بافتنی ، قلاب بافی ، شال و کلاه

دانلود نرم افزار اندروید آموزش بافتنی ، قلاب بافی ، شال و کلاهدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 6020 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار اندروید آموزش بافتنی ، قلاب بافی ، شال و کلاه

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار اندروید آموزش بافتنی ، قلاب بافی ، شال و کلاه

میخوای شال بافتنی ببافی؟

میخوای کلاه و کفش ببافی؟

میخوای لباس بافتنی هدیه بدی به عزیزانت؟

مهم نیست چقدر بافتنی بلدی چن با این برنامه میتونی به راحتی مدل های مختلف بافتنی برای گروه هاس سنی نوزاد تا بزرگسال ببافی

با دانلود این برنامه  و آموزش های آن تمام نیازهای لباس خودتان و عزیزانتان را برطرف کنید

مطالب موجود در این برنامه

نکاتی در مورد بافتنی 

بافت جای دکمه در بافتنی

سرانداختن بافتنی 

مقدمات آموزش بافتنی

اضافه کردن رج و دانه در بافتنی

کورکردن دانه ها در بافتنی 

مدل قلاب بافی -

مدل های در دست گرفتن قلاب در قلاب بافی

آموزش قلاب بافی - شماره های نخ و کاموا در قلاب بافی 

شال گردن جیب دار

بافت شال و کلاه سریع - چترنگ 

آموزش بافت شال گردن سگک دار یکطرفه 

آموزش گام به گام بافت یک شال گردن زیبا در کمترین زمان

پیراهن دخترانه

طرحهای طنابی 

بافت های توری بادومیل

 آموزش بافت پیراهن مجلسی دخترانه

پیراهن دخترانه

طرحهای طنابی 

بافت های توری بادومیل

 آموزش بافت پیراهن مجلسی دخترانه

اموزش دستکش یا ساق دست

آموزش تصویری بافت دستکش های بدون انگشت برای زمستان

دستکش بافتنی، مدل دستکش قلاب بافی و بافتنی زنانه 

آموزش بافت ساق دست

بافت سرهمی و ژاکت نوزاد

آموزش بافت ژاکت، شال و کلاه نوزادی 

آموزش بافت سرهمی 

آموزش رج به رج پانچو برای کوچولوها 

بافت پتو، آموزش بافت پتوی نوزاد قلاب بافی

آموزش بافت ژاکت، شال و کلاه نوزادی 

کفش نوزاد

کفش روفرشی بافتنی 

بافت کفش، آموزش بافت کفش روفرشی 

بافت کفش نوزادان زیر سه ماه 

آموزش بافت پاپوش زنانه

آموزش رج به رج پانچو برای کوچولوها

بلوز بافتنی بچه تا دو سال 

بافتنی برای کوچولوها

بافت بلوز بچه گانه 

بلوز ساده و زیبای زمستانی 

آموزش بافت جلیقه بافتنی زنانه 

آموزش بافت کت کوتاه فانتزی

آموزش بافت شلوار 

آموزش بافت کلاه پیشی (گربه) سایز 6 تا 9 ماهگی

بافت شال و کلاه فانتزی

بافت رنگارنگ روی موهای شما 

کلاه دست باف دخترانه 

 آموزش بافت کلاه دکمه دار

آموزش بافت کلاه دنباله دار 

چند نکته در مورد اندازه گیری برای بافت کلاه

جا تخم مرغی قلاب بافی 

آموزش بافت پادری 

نحوه ساخت تابلو با کاموا 

آموزش تصویری درست کردن عروسک بافتنی بدون بافتن + عکس 

بافت منگوله، آموزش بافت منگوله 

ساخت کیف بافتنی، آموزش درست کردن کیف بافتنی

 آموزش بافت گل زیبا

 

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار اندروید آموزش بافتنی ، قلاب بافی ، شال و کلاه , دانلود نرم افزار اندروید آموزش بافتنی ، قلاب بافی ، شال و کلاه , دانلود نرم افزار اندروید , نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار

admin بازدید : 98 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اندروید تست روانشناسی شخصیت،ازدواج،شناخت

دانلود نرم افزار اندروید تست روانشناسی شخصیت،ازدواج،شناختدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1918 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار اندروید تست روانشناسی شخصیت،ازدواج،شناخت

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار اندروید تست روانشناسی شخصیت ، ازدواج ، شناخت

 

یکی از قوی ترین برنامه ها با چندین تست خیلی جالب برای شناخت خود و دیگران

 

برخی از عناوین مطالب:

 آیا به عواطف و احساسات خود بها می‌دهید؟ 

 من چقدر تاثیرگذار هستم؟ 

 تست روانشناسی: به دنیای مجازی معتاد شده اید؟ 

 شخصیت شناسی از روی اهدای گل 

 تست: شما به‌زودی گرد می‌شوید؟! 

 شخصیت شناسی یا روانشناسی شخصیت 

 کسانی که زیاد آرایش می کنند این ویژگی شخصیتی را دارند؟ 

 تست: دیگران شما را چطور می‌بینند؟ 

 مدل دست دادن تان در موردتان چه می گوید؟ 

 شخصیت شناسی: من آدم خشنی هستم؟ 

 با این تست روانشناسی متوجه شوید همسر خوبی هستید یا نه؟ 

 طول انگشتان دست شما چه می‌گویند؟ 

 چقدر در زندگی خود «آرامش» دارید؟( تست روان‌شناسی) 

 خواستگارتان را از حالت انگشت پای او بشناسید 

 تست روانشناسی ای که به شما می گوید رابطه با نامزدتان ابدی است یا زودگذر 

 شخصیت شناسی از روی رفتار و حرکات 

 یک شخصیت شناسی جالب از روی رژ لب 

 حلقه ازدواج تان درباره شما چه می گوید؟ 

 شخصیت شناسی: کفش‌هایتان درباره‌ی شما چه می‌گویند؟ 

 شخصیت شناسی افراد بر اساس گروه خونیشان 

 تست خودشناسی، کدام نیم کره مغزتان فعال تر است؟ 

 شخصیت شناسی افراد از روی اس​ام​اس 

 تست روانشناسی زندگی زناشویی،چقدر در زندگی مشترک موفق هستید؟ 

 تستی مهم : با چه کسی ازدواج کنیم؟ 

 آمادگی برای ازدواج کردن(تست روانشناسی) 

 تست روانشناسی مخصوص مجردها 

 چه رنگی متعلق به شماست؟! 

 در تست طلاق شرکت کنید 

 مردان وفادار چه ویژگی‌هایی دارند؟ 

 شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد - تست روانشناسی 

و ده ها تست و مطلب راجب شناخت خود و دیگران

برای یاد گیری ده ها مطلب جالب می توانید این برنامه را هم اکنون دانلود کنید

 

منابع: سایت آکا ایران

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار اندروید تست روانشناسی شخصیت،ازدواج،شناخت , دانلود نرم افزار اندروید تست روانشناسی شخصیت ، ازدواج ، شناخت

admin بازدید : 50 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اندروید مجموعه دعا های افزایش رزق و روزی و افزایش مال،بخوانید و ثروت مند شوید

دانلود نرم افزار اندروید مجموعه دعا های افزایش رزق و روزی و افزایش مال،بخوانید و ثروت مند شویددسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 706 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار اندروید مجموعه دعا های افزایش رزق و روزی و افزایش مال،بخوانید و ثروت مند شوید

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

 

مجموعه کامل و مفصل راجب بهترین دعا ها و ذکر ها و آیات جهت افزایش رزق ور روزی،با دانلود و خواندن این مجموعه کامل باعث از بین رفتن بدهی های  و افزایش رزق و روزی شوید

**دارای مجوز رسمی وزارت ارشاد به شماره ثبت 20112365

می باشد**

100 درصد کاربردی

از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده.
 مرحوم کشمیری فرمود روزی از استادم مرحوم قاضی کیمیا خواستم گفت فردا بیا روز بعد که پیش او رفتم گفت این ذکر  را زیاد بگو  که خود کیمیاست. از حضرت  استاد بهجت نقل شده در آغاز وپایان ذکر ،صلوات بفرستدمثلاًاگر میخواهد110مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد110 بار بگوید ذکر را وباز صلوات بفرستد .

ذکر این است: اللّهُمَ  اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک

همچنین
از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند.

این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:
اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود: «اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

 «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی» (بیان آیت الله العظمی سید "صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن )

 

و ده ها دعا و ذکر دیگر که مفصل درباره هر کدام توضیح داده شده است.

برخی از عناوین موجود در این مجموعه

حدیث درباره استجابت دعا

12 دستورالعمل برای استجابت دعا

 دعاهایی که سریع اجابت می شوند 

آداب و شرایط دعا 

 این ذکر در زیاد شدن ثروت اثر عجیبی دارد 

 آیه هایی جهت افزایش رزق و روزی 

 ذکرهایی برای رفع فقر و تنگدستی 

 دعای بسیار مجرب برای ادای قرض 

 دعا به هنگام شروع تلاش روزانه 

 دعاها، نمازها و اذکار وسعت رزق
 آیه به جهت زیادی رزق 

 تکنیک های معنوی برای افزایش رزق و روزی 

 بهترین دعا برای ثروتمند شدن  

برای افزایش رزق و روزی این دعا را بخوانید ! 

 اعمال و اذکاری برای گشایش رزق و روزی 

 

با مبلغ ناچیز این مجموعه گرانبه را دریافت ،موجب افزایش رزق ور روزی خود بشوید و دوستان و آشنایان خود را شگفت زده کنید.

 

منابع

سایت بیتوته

کتاب گنجینه های معنوی

سایت تبیان

سایت ملکوتی ها

سایت 14 دعا

هرگونه کپی برداری از آن و انتشار و قرار دادن بر روی سایت ها و وبلاگ با توجه به قوانین جرائم کپی رایت و اینترنتی، ممنوع و حرام و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار اندروید مجموعه دعا های افزایش رزق و روزی و افزایش مال،بخوانید و ثروت مند شوید , دانلود نرم افزار اندروید مجموعه دعا های افزایش رزق و روزی و افزایش مال،بخوانید و ثروت مند شوید

admin بازدید : 56 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

موبایل یاب پیشرفته

موبایل یاب پیشرفتهدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1737 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

یک نرم افزار فوق العاده برای ردیابی افراد

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به صورت مکرر گوشی اندرویدی خود را گم می کنید ؟
دیگر نگران هیچ چیز نباشید شما تنها با هزینه 4000تومان صاحی ردیاب بسیار پیشرفته میشوید که میتوانید به راحتی موبایل خودرا بیابید
آیا تلفن همراه شما ربوده شده است؟
نگران نباشید ردیاب هوشمند در اختیار شماست

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : موبایل یاب پیشرفته , موبایل یاب پیشرفته , ردیاب موبایل , ردیاب پیشرفته , دانلود رایگان موبایل یاب پیشرفته , ردیابی پیشرفته خانواده , ردیابی پیشرفته موبایل

admin بازدید : 40 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

استخدامی ویژه(کارفرمای خودتان باشید)

استخدامی ویژه(کارفرمای خودتان باشید)دسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 954 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 120

آیاشمانیزمیخواهیددرآمدخودراتغییردهید؟،آیامیخواهیدبه موفقیت برسیدخودتان رااثبات كنید؟آیابه دنبال درامدی دیگردركنارشغلتان هستید؟آیامیخواهیدبرای خودتان كاركنیدوكارفرمای خودتان باشید؟گروه مابرای شماراه رانشان خواهدداد ماتبلیغ بیهوده نمیكنیم امتحان كنید حتماشماهم شنیده ایدکه میگن باکارکردن برای دیگران نمیشه میلیونرشد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

 

این برنامه برای گوشی های اندزویدی  2.2 به بالقابل اجراست

حتماشماهم شنیده ایدکه میگن باکارکردن برای دیگران نمیشه میلیونرشد راست میگن کافیست استخدام خودتان باشید.

كافیست خودتان راباوركنیدشماهیچ چیزازكسانی كه ازاین راه درآمدبالاكسب میكنندكم نداریدفقط كافیست تحقیق كنید،بیاموزیدوكسب وكارخودراشروع كنیدومااین راه مستندوواقعی  رابه شماعزیزان نشان میدهیم تاشمانیزدراین مسیرموفق باشید.

این كتاب به شماكمك میكندتاسریع ترروشهای روزكسب دزآمد ازطریق اینترنت راشناسایی كرده ونیزبرای دستیابی برای آن هدف گذاری كنیدشمادراصل راه چندساله رابامطالعه این كتاب درعرض چندروزطی خواهیدكردوخیلی سریع،آسان ومطمین كسب دزآمدراتجربه كنید ازشماعزیزان خواهشمندیم این برنامه راكاملا بادقت مطالعه كنید چون ازمقالات روزومعتبرگرفته شده وكاملاتجربه شده است ماامیدواریم تابامطالعه آن وعمل به آن بتوانیدبه هرآنچه كه میخواهید به راحتی ودركوتاهترین زمان ممكن دست یابید.فقط كافیست ترس،تردید وشك راكه بزرگترین دشمنان م.فقیت وشادكامی هستند وبوده اندراكناربگذارید

برای فایق امدن براین 3عنصرمخرب بازدارنده شماازموفقیت همواره باخودتكراركنید"من میتوانم" وبارهابگوییدتاملكه ذهنتان شود

بئانیداغلب کسانی که درحال حاضرپولدارهستندبدون پول شروع کردن ویاحنی به شدت مدیون بودند تقریباتمام کسانی که امروزدرراس قرارگرفته اندزمانی درقعربودند.اغلب میلیونرهاخودساخته اند وازهیچ شروع کردند وراهشان رابه سمت بالاهموارکردندوباتغییردادن فکرشان توانمندیهای درون خودراآزادکردندتابه نتایج مالی فوق العاده زیادی برسند این راهم بدانید هرکاری که دیگران درمحدوده عقل ومنطق انجام داده اند شماهم میتوانیدانجام بدهید بنابراین نبایدنشست بایدایستادوشروع کرد

مانیزراه رابه شماعزیزان نشان خواهیم داد.

فهرست مطالب

سایتهای پولساز

10سایت برتردرج آگهی رایگان

گام های سرمایه گذاری دربورس

بازغال پولدارشوید

بابیمه پولدارشوید

کسب وکارهای کوچک

اسرارمیلیاردرها

ثروتمندانه زندگی کنید

قهرمان رویاهات باش

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : استخدامی ویژه(کارفرمای خودتان باشید) , استخدامدرامداینترنتپول

admin بازدید : 64 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

لیست استیکر با اسم اشخاص

لیست استیکر با اسم اشخاصدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 2 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 10

همونطور که در جریانید ساخت استیکر با اسم خودتون از 5 هزار تا 15 هزار شروع میشه بنده یه جموعه 300 تایی از استیکر با انواع اسم ها اماده کردم که میتونید حتی تو کانال های خودتون به اشتراک بزارید

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

همونطور که در جریانید ساخت استیکر با اسم خودتون از 5 هزار تا 15 هزار شروع میشه بنده یه جموعه 300 تایی از استیکر با انواع اسم ها اماده کردم که میتونید حتی تو کانال های خودتون به اشتراک بزارید .

 

بخشی از اسم های موجود  در مجموعه

مروارید
ساناز
یگانه
شهرزاد
نیلوفر
سعید
ارش
میلاد
شیرین
یلدا
سهیل
مینا
یاسمین
رها
نوشین
صدف
حمید
منیره
غزاله
نفیسه
حانیه
سما
مهران
داریوش
هنگامه
نیما
ستاره
فرزاد
درسا
الوالفضل
فاطیما
پژمان
گندم
الهه
جواد
کتایون
پونه
بابک
سهیلا
فرشید
مهتاب
سپیده
سعیده
میثم
ازیتا
شهرام
هاله
مسعود
یگانه
سینا
حسنا
ماهان
ارام
پوریا
علیرضا
مهدیه
هما
ایمان
شیما
ساسان
کیمیا
اسماعیل
عسل
شهاب
ساحل
محمدرضا
شقایق
سیامک
متین
بهاره
پرهام
عرفان
لیلا
شادی
مهناز
باران
مهسا
شاهین
سالار
مریم
سایه
هلیا
پرنیان
امیر
عادل
فاطمه
امید
نرگس
فرشته  
السا
محیا
رضوانه
معین
مرتضی
مصطفی
عاطفه
فرزان
جواد
فروغ
دانیال
مهدی
مرضیه
منصوره
یلدا
نفس
رویا
پانیذ
حمزه
امیرحسین
سودا
سیاوش
کیاوش
احسان
کیوان
فاطمه
نیلا
نیلوفر
ساوان
مژده
روشنک
مهیار
مونا
علیرضا
پرویز
حسین
آترین
آتیلا
زهرا
محمد
علی
پریسا
امیر
مسعود
سمیه
سارا
لیلا
زهره
سمانه
ریحانه و ....

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : لیست استیکر با اسم اشخاص , استیکر با اسم خودمون

admin بازدید : 40 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

روت و آموزش تضمینی روت کردن گوشی اندرویدی

روت و آموزش تضمینی روت کردن گوشی اندرویدیدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 278 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 7

فهرست مطالب فصل اول روت چیست؟ شناسایی کامل روت و نکاتی کلیدی در مورد روت 3 فصل دوم و اصلی نحوه ی روت کردن گوشی های اندروید5 روت چیست؟ شناسایی کامل روت و مزایا و معایب آن و نکاتی کلیدی در مورد روت با سلام و عرض وقت بخیر خدمت دوستان عزیز این بار با آموزش کامل و تصویری روت کردن گوشی های اندرویدی در خدمت شما هستیمخب قبل از روت کردن گ

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

فهرست مطالب...

فصل اول :  روت چیست؟ شناسایی کامل روت و نکاتی کلیدی در مورد روت .......3

 فصل دوم  و اصلی : نحوه ی روت کردن گوشی های اندروید............................5

روت چیست؟ شناسایی کامل روت و مزایا و معایب آن و نکاتی کلیدی در مورد روت

با سلام و عرض وقت بخیر خدمت دوستان عزیز ... این بار با آموزش کامل و تصویری روت کردن گوشی های اندرویدی در خدمت شما هستیم...خب قبل از روت کردن گوشی شما لازم هست که ابتدا کامل روت رو بشناسید و با مزایا و معایب اون هم آشنا بشید...خب بریم سراغ اینکه روت چیست؟؟؟

روت یا ROOT در لغت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه ای به دستگاه اندروید شما...یعنی روت در کل یعنی قابلیت  دسترسی به چیزهایی در تنظیمات که شما در حالت عادی نمیتونید اونا رو انجام بدین...با روت کردن میتونید تغییرات بیشتری رو انجام بدین و تنظیمات دلخواهتون رو روی گوشیتون پیاده کنید...و میشه گفت که با روت کردن یجورای گوشیتون آپدیت میشه و به آخرین نسخه میره و امکانات جدیدی رو در گوشیتون میبینید ...البته روت کردن مزایا و معایبی که درادامه میگم پس حتما با دقت مطالب رو دنبال کنید.

خب همونطور که گفته شد با روت کردن شما از محدودیت های گوشی آزاد میشین و به تنظیمات بیشتر و جالبتری در گوشیتون دست پیدا کرده و استفاده میکنید و حتی گاها پوشه های سیستم گوشی رو هم مشاهده میکنید و میتونید موارد اضافی رو حذف کنید....با روت کردن از هنگ گوشی و کم سرعتی طبق تجارب بنده و دیگر کاربران راحت میشوید...باطری موبایل شما بهتر کار کرده و عمر بیشتری میکند...با روت کردن میتونید براحتی بعد از روت کردن خیلی از برنامه های پیش فرض گوشیتون که حافظه اشغال کردند رو حذف کنید برنامه هایی مثل گوگل پلاس گوگل موزیک توییتر  و خیلی برنامه های دیگر ،براحتی پس از روت با نصب  titanium backupمیتونید این کار رو انجام بدید... و ....
موفق باشین این جزوه با قیمت استثنایی برای شما عزیزان ...در صورتی موبایلی ها برای روت پنجاه هزار میگیرند اونم اگر بتونند روت کنند...

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : روت و آموزش تضمینی روت کردن گوشی اندرویدی , آموزش روت اندروید روت روت چیستروت کردنروت اندرویدروش روت کردنروتروت تضمینی گوشینحوه ی روت

admin بازدید : 118 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)

برنامه اندروید ضبط تماس

برنامه اندروید ضبط تماسدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 2321 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

بهترین و جدیدترین برنامه اندروید برای ضبط تماس های دریافتی و خروجی

قیمت فایل فقط 1,000 تومان

خرید

به نام خدا

با جدیدترین و بهترین برنامه ضبط تماس چرمهین می توانید تماس های دریافتی و خروجی را ضبط نمایید

کار برنامه به این صورت می باشد که با یک بار نصب و اجرا آن هر زمان که با کسی تماس گرفتید و یا کسی با شما تماسی گرفت بعد از وصل کردن برای پاسخگویی برنامه به صورت خودکار شروع به ضبط می کند و با بهترین کیفیت تماس های شما را ضبط می کند.

 

ویژگی ها :

محیط فارسی

ضبط صدای هر دو طرف با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن

امکان ذخیره سازی

امکان انتخاب فرمت خروجی

و...

 

تصاویری از محیط برنامه :

 

 

قیمت فایل فقط 1,000 تومان

خرید

برچسب ها : برنامه اندروید ضبط تماس , ضبط , ضبط تماس , برنامه ضبط تماس , ضبط تماس چرمهین , ضبط تماس اندروید , برنامه ضبط تماس حرفه ایی , برنامه اندروید , نرم افزار اندروید , برنامه ضبط تماس برای اندروید , ضبط تماس ایرانی , برنامه ضبط تماس ایرانی

admin بازدید : 50 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام،سرعت یاب ماشین و اجسام متحرک

دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام،سرعت یاب ماشین و اجسام متحرکدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 717 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام،سرعت یاب ماشین و اجسام متحرک

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام،سرعت یاب ماشین و اجسام متحرک

 

قطعا دیده‌اید که پلیس برای تشخیص سرعت یک وسیله نقلیه‌، یک دستگاه را در جلوی یک وسیله نقلیه در حال عبور نگاه میدارد و دستگاه بلافاصله سرعت آن وسیله نقلیه را نشان میدهد. این وسیله که تفنگ سرعت سنج نام دارد یکی از ابزارهای پلیسی است که حالا میتوانید آن را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خودتان داشته باشید. کافی است پس از نصب و اجرای نرم افزار ابتدای فاصله‌ی خود تا جسمی که قصد اندازه گیری آن را دارید به صورت تخمینی وارد کرده و سپس در هنگام عبور آن از جلوی دوربین دستگاه اندرویدی‌تان مکان نمای موجود در برنامه را همزمان با تغییر جابه جایی شی در صفحه نمایش حرکت دهید.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام،سرعت یاب ماشین و اجسام متحرک , دانلود نرم افزار سرعت سنج اجسام , سرعت یاب ماشین و اجسام متحرک

admin بازدید : 60 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

برنامه آرایش زنانه (چشم , ابرو) اندرویدی فوق العاده جالب وهدیه ای استثنایی و طلایی وبسیار مهیج جهت خانم های زیبا و خوش سلیقه

برنامه آرایش زنانه (چشم , ابرو) اندرویدی فوق العاده جالب وهدیه ای استثنایی و طلایی وبسیار مهیج جهت خانم های زیبا و خوش سلیقهدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 2333 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

انواع روش های آرایش ابرو روش آرایش پلک روش کاشت مژه مصنوعی آموزش ورداشتن ابرو آموزش طراحی چشم به سبک های 2016 آموزش رنگ کردن ابرو به همراه آموزش تصویری آرایش چشم و ابرو

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

برنامه آرایش زنانه (چشم , ابرو) اندرویدی فوق العاده جالب وهدیه ای استثنایی و طلایی وبسیار مهیج جهت خانم های زیبا و خوش سلیقه

 

انواع روش های آرایش مو

انواع روش های آرایش ابرو

روش آرایش پلک

روش کاشت مژه مصنوعی،آموزش ورداشتن ابرو،آموزش طراحی چشم به سبک های 2016

آموزش رنگ کردن ابرو و ده ها مطلب باور نکردنی دیگه که میتونید با دانلود این برنامه بهش دست پیدا کنید

به همراه آموزش تصویری

برخی از عناوین موجود در این برنامه

آرایشی زیبا مخصوص چشم های قهوه ای

گریم چشم ها

آموزش تصویری آرایش چشم

آرایش ترمیمی خاص حلقه سیاه دور چشم !!

چگونه چشمانی زیبا داشته باشیم!

خط چشم آرایش روزرا بیشتر جلوه می کند

با سایه , چشمان خود را خیره کننده سازید

قبل از آرایش چشم ها

سایه ای مناسب برای انواع چشمها

چطور قرمزی چشمهارا بعد از آرایش رفع کینم ؟

نکاتی مهم در آرایش چشم ها

آموزش قدم به قدم کشیدن سایه چشم طرح توت فرنگی

آموزش کشیدن خط چشم بالدار

آرایش چشم حرفه ای + 6 اشتباه رایج در آرایش چشم حرفه ای

چگونه چشمانی گیرا و جذاب داشته باشیم؟

3 مدل آرایش چشم زیبا مخصوص زمستان

نکاتی مهم در انتخاب رنگ سایه مناسب چشم که نمی دانستید

آموزش رنگ سایه ی های مناسب برای چشم های مختلف

راهنمای قدم به قدم آرایش چشم

رازهایی برای داشتن چشمان زیبا

راهنمای آرایش برای کسانی که پلک‌شان پف دارد

۶ گام به سوی داشتن ابروانی زیبا و فوق العاده

بهترین فرم ابرو برای انواع صورت +تصاویر مدل ابرو

چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ + عکس

چه معیاری برای رنگ ابرو باید در نظر داشت، رنگ پوست یا مو؟

توصیه های برای پر کردن ابروهای خالی

چگونه با فرمژه مژه های مان را حالت دهیم؟

اصول هماهنگی رنگ موها و ابروها

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

نکاتی کاربردی در استفاده از مداد ابرو که نمی دانستید

بهترین رنگ های سایه برای چشم قهوه ای چیست؟

4 نکته مهم در کشیدن خط چشم

با خط چشم های رنگی چشمان تان را زیبا و جذاب کنید

آموزش گام به گام زیباترین مدل های آرایش چشم به صورت تصویری

نحوه پاک کردن آرایش چشم بدون آسیب رساندن به چشم

چگونه ریمل بزنیم تا چشمان زیباتری داشته باشیم؟

نکاتی در مورد آرایش چشم در منزل

بهترین رنگ سایه برای چشم شما کدام است؟

آموزش آرایش افراد با چشم مشکی و پوست سفید

انتخاب رنگ لنز مناسب، برای چشم ها

آموزش تصویری آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب

نکات بهداشتی در رابطه با ابرو

چطور ابروی تاتو شده طبیعی دیده شود؟

چه رنگ مداد ابرو برای شما مناسب است؟

آموزش آرایش چشم زنانه طرح ترکی

آرایش چشم صورتی برای روزهای خاص

چگونه خط چشم نامرئی بکشیم؟

آموزش گام به گام کشیدن خط چشم برای تازه واردها

اگر شما چشمان ریز و یا پلک افتاده ای دارید، اینگونه آرایش کنید

نحوه آرایش اصولی چشم های مختلف

چگونه چشم ها را در صورت برجسته کنیم ؟

آموزش نصب مژه مصنوعی

بهترین روش اصلاح ابرو وآموزش صحیح اصلاح ابرو

آرایش چشم زیبا مخصوص خانم های عینکی

و ده ها مطلب جذاب دیگر

قیمت فایل فقط 3,900 تومان

خرید

برچسب ها : برنامه آرایش زنانه (چشم , ابرو) اندرویدی فوق العاده جالب وهدیه ای استثنایی و طلایی وبسیار مهیج جهت خانم های زیبا و خوش سلیقه , انواع روش های آرایش ابرو , روش آرایش پلک , روش کاشت مژه مصنوعی , آموزش ورداشتن ابرو , آموزش طراحی چشم به سبک های 2016 , آموزش رنگ کردن ابرو , به همراه آموزش تصویری آرایش چشم و ابرو

admin بازدید : 90 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک ها+گزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها،ایجاد تماس و پیامک غیر واقعی

نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک ها+گزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها،ایجاد تماس و پیامک غیر واقعیدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 2953 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک هاگزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها،ایجاد تماس و پیامک غیر واقعی

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک ها+گزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها،ایجاد تماس و پیامک غیر واقعی


با استفاده از این برنامه می‌توانید ورود تماس‌های خود را مدیریت کنید، کاری که همیشه آسان نیست!
با استفاده از این برنامه شما می‌توانید حافظه خود را از تماس‌هایی که تمایل به دریافت آن‌ها ندارید، پاک کنید.
ایجاد تماس های جعلی، یا پیامک‌های جعلی آسان است و بر روی تمامی سیستم عامل‌های اندروید کار می‌کند. گروه‌بندی‌های موجود در این برنامه و قابلیت‌های جستجو و مرتب کردن آن، این برنامه را تبدیل به یک ابزار کنترل هزینه مناسب می کند.
این برنامه در فیلتر کردن تماس‌ها و پیامک‌ها کمک شایانی به شما می‌کند و بر اساس قوانین خاصی آن‌ها را از حافظه گوشی شما، البته به صورت خودکار پاک می‌کند.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک ها+گزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها،ایجاد تماس و پیامک غیر واقعی , نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک هاگزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها،ایجاد تماس و پیامک غیر واقعی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

admin بازدید : 60 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

ابزار مناسب کنترل تلویزیون

ابزار مناسب کنترل تلویزیوندسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 11482 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

ابزار مناسب کنترل تلویزیون! یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل در دستان شماست! شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تلویزیون و کلیه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل نمایید این برنامه بر روی دستگاه‌های سامسونگ، Avr، شارپ، پاناسونیک، Xfinity، ایکس‌باکس و بهترین عملکرد را دارند برای دستگاه‌های MCE و WMC نیاز به گیرنده‌ی IR است *** تذکر ا

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

ابزار مناسب کنترل تلویزیون!

یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل در دستان شماست!

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تلویزیون و کلیه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل نمایید. این برنامه بر روی دستگاه‌های سامسونگ، Avr، شارپ، پاناسونیک، Xfinity، ایکس‌باکس و... بهترین عملکرد را دارند. برای دستگاه‌های MCE و WMC نیاز به گیرنده‌ی IR است.

*** تذکر: این برنامه با دستگاه‌های اندرویدی هوآوی، ویزیو و سونی ناسازگار است و از سری گوشی‌های ال‌جی، تنها با جی۳ سازگار است.

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : ابزار مناسب کنترل تلویزیون , ابزار مناسب کنترل تلویزیون! یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل در دستان شماست! شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تلویزیون و کلیه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل نمایید این برنامه بر روی دستگاه‌های سامسونگ، Avr، شارپ، پاناسونیک، Xfinity، ایکس‌باکس و بهترین عملکرد را دارند برای دستگاه‌های MCE و WMC نیاز به گیرنده‌ی IR است *** تذکر ا

admin بازدید : 66 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزارمدیریت تلفن همراه از طریق اینترنت از راه دور با کامپیوتر(مدیریت اسمس ،دوربین،تنظیمات،فایل هاو...)

نرم افزارمدیریت تلفن همراه از طریق اینترنت از راه دور با کامپیوتر(مدیریت اسمس ،دوربین،تنظیمات،فایل هاو...)دسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 15135 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

نرم افزارمدیریت تلفن همراه از طریق اینترنت از راه دور با کامپیوتر(مدیریت اسمس ،دوربین،تنظیمات،فایل هاو)

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

نرم افزارمدیریت تلفن همراه از طریق اینترنت از راه دور با کامپیوتر(مدیریت اسمس ،دوربین،تنظیمات،فایل هاو...)

 

با استفاده از نرم افزار بسیار مفید  دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید. مدیریت فایل ها، SMS ها، برنامه ها، عکس ها، موزیک ها، کانتکت ها و... از ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد.
این برنامه به اینترنت وصل شده و یک IP را در اختیار شما میگذارد، با وارد کردن آن IP در مرورگر کامپیوتر، وارد صفحه مدیریت این برنامه می شوید.

با این برنامه هر کار که خواستید از طریق اینترنت با گوشی خود انجام دهید

ویژگی های اپلیکیشن موبایل

- مشاهده و ویرایش تمام مخاطبین

- مشاهده و ویرایش اسمس ها

-زدن  اسمس به صورت تکی و گروهی
- انتقال عکس بین اندروید و کامپیوتر
- پخش و مدیریت موسیقی و فیلم در اندروید و انتقال آنها بین اندروید و کامپیوتر
- تنظیم کردن موزیک به عنوان صدای زنگ و خروجی گرفتن از رینگتون ها
- مشاهده لحظه ای صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی (نیازمند روت)
- ایمپورت و اکسپورت فایل های APK
- استفاده از دوربین جلو و عقب دستگاه های اندرویدی
- اشتراک گذاری محتوای کلیپ بورد
- انتقال اطلاعات با سرعت بالا
- اتصال به صورت بی سیم
- رابط کاربری جذاب

مدیریت دستگاه اندروید خود از طریق سیستم عامل های مختلف

ارسال و دریافت پیام های متنی فردی و گروهی از رایانه

کنترل کامل گوشی و استفاده از اپلیکیشن های مختلف آن در کامپیوتر

مشاهده اطلاعات تماس و ویرایش و مدیریت

مشاهده صفحه نمایش گوشی خود روی رایانه به صورت زنده

- مدیریت کلی برروی برنامه ها و بازی های نصب شده با اعمال کارهایی همچون حذف، نصب و غیره

- مدیریت برروی تنظیمات مختلف گوشی از جمله انتخاب زنگ تماس

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزارمدیریت تلفن همراه از طریق اینترنت از راه دور با کامپیوتر(مدیریت اسمس ،دوربین،تنظیمات،فایل هاو...) , نرم افزارمدیریت تلفن همراه از طریق اینترنت از راه دور با کامپیوتر(مدیریت اسمس ،دوربین،تنظیمات،فایل هاو)

admin بازدید : 92 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراهدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 11457 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه


کامپیوتر خود را به طور کامل کنترل نمایید.

 

حتی از راه دور از طریق اینترنت به تمام قسمت های کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید

 

یک نرم افزار قدرتمند و امن برای کنترل سیستم عامل های ویندوز و مک از طریق اسمارت فون ها و یا تبلت های اندرویدی می باشد که با داشتن آن مهم نیست که در کجای جهان قرار دارید تنها از طریق اتصال اینترنت کنترل کامپیوتر شخصی خودتان را در دست بگیرید و به فایل های خود از جمله عکس ها، برنامه های کاربردی مانند اوتلوک، ورد، فوتوشاپ، بازی ها و یا هر برنامه دیگر دسترسی داشته باشید! این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی سرویس های RDP، VNC و غیره به همراه محیط کاربری ساده و کلاسیک + امکانات و ویژگی های منحصر به فرد یک انتخاب عالی برای دسترسی به کامپیوتر از راه دور می باشد که آن را به تمام کاربرانی که مایلند PC خود را از طریق گوشی هوشمند خودشان کنترل کنند، پیشنهاد می دهیم!

 

شاید نرم افزارهای مختلفی را برای ریموت دسکتاپ انتخاب نموده اید که برای کار کردن باید علاوه بر نصب برروی گوشی برنامه دیگری را برروی کامپیوتر نصب نمایید اما این اپلیکیشن بر خلاف برنامه های مشابه نیازی به نصب کلاینت بر روی مک یا ویندوز ندارد  و مستقیما به RDP‌ وصل می شود، فقط کافیست آی پی و مشخصات کاربری را وارد کنید و به سیستم متصل شوید!

 

برخی از امکانات و قابلیت های :

 

* بهینه شده برای همه ی اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی

 

* دسترسی امن و نامحدود به تمامی قسمت های کامپیوتر

 

* پشتیبانی کامل از مالتی تسکینگ و دروازه RD مایکروسافت

 

* بروز شدن همیشگی با جدیدترین استانداردهای کمپانی مایکروسافت

 

*  فشرده سازی جهت افزایش سرعت اتصال از طریق اینترنت های 3G و 4G

 

* کنترل فوری و آسان برروی موس و کیبورد به صورت پیشرفته !

 

* رمزگذاری به صورت 128 بیتی برای اتصال به امن ترین روش ممکن

 

* راه اندازی سریع و بدون دردسر با استفاده از حساب جیمیل کاربر و شما

 

* پشتیبانی از توابع مختف چند لمسی، Enterprise-class، ماوس اسکرول و غیره

 

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و سریع برای دسترسی به کامپیوتر

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه , دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

admin بازدید : 38 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور،پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دور

نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور،پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دوردسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1380 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور،پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دور

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

تا به حال موبایل خود را گم کرده‌اید؟ یا پیش آمده که موبایل شما دزدیده شده‌ باشد؟ این برنامه با استفاده از GPS موقعیت  موبایل شما را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید آن را پیدا کنید.

قابلیت ها

● تعیین محل دستگاه های آندروید
● تنظیم مجدد صفحه PIN قفل دستگاه شما
● پاک کردن تمام داده های موجود در گوشی

 

 

آمار دزدی و گم شدن تلفن های هوشمند امروزه بسیار بالا رفته. دستگاه دوست داشتنی شما در اثر لحظه ای غفلت ممکن است برای همیشه از دست برود و پیدا کردن آن هم اگر نگوییم غیرممکن، بسیار سخت خواهد بود.

خوشبختانه به لطف هوشمندی تلفن ها راه هایی هست که کور سوی امیدی برای پیدا کردن دستگاه های گم شده ایجاد می کند. اپلیکیشن های بسیاری با هدف موقعیت یابی از راه دور عرضه شده اند. اما اهمیت زیاد این موضوع سرانجام گوگل را وادار کرد تا خودش آستین ها را بالا بزند و اپلیکیشنی مخصوص بسازد.

با دانلود این اپلیکیشن که در روزهای سخت به کمک شما می آید و با استفاده از GPS دستگاه، موقعیت آن را بر روی نقشه به نمایش می گذارد.

کنترل امنیت اندروید android device manager

برای آنکه سیستم بتواند دستگاه اندرویدی شما را ردیابی کند حتما باید دسترسی GPS به Google Services را پیش از این براش فراهم کرده باشید.

Aاین برنامه علاوه بر نمایش موقعیت کنونی دستگاه بر روی نقشه، کاربرد های دیگری هم دارد. برای مثال شما قادر هستید با استفاده از این سیستم بر روی دستگاه گم شده رمز بگذارید و ترتیبی دهید که غریبه ای نتواند وارد آن شود. برای این کار باید از بخش مدیریت گزینه Lock را انتخاب و رمز جدیدی تایپ کنید. شما در این بخش همچنین می توانید پیغامی را برای نمایش در صفحه قفل تلفن تایپ کنید تا شاید از این طریق یابنده خوش قلبی بتواند با شما تماس بگیرد.

اگر هم خیلی نگران محتوای داخل دستگاه خود هستید و می خواهید خیال خود را از هر گونه سو استفاده احتمالی راحت کنید، تنها کافی است گزینه Earase را انتخاب نمایید. این گزینه کلیه فایل ها و اپلیکیشن های موجود بر روی دستگاه شما را پاک می کند و هیچ چیزی روی آن باقی نمی گذارد.

گزینه دیگری که در این بخش وجود دارد، زنگ زدن به دستگاه است. فرض کنید که تلفن شما سایلنت است و می خواهید با زنگ زدن به آن پیدای اش کنید. قابلیت Ring حتی اگر دستگاه سایلنت باشد، زنگ آن را با بلند ترین میزان صدا به مدت ۵ دقیقه در خواهد آورد تا شانس بهتری برای پیدا کردن دستگاه داشته باشید.

همچنین می توانید این برنامه را بر روی موبایل فرزندان خود نصب کنید و امکان پیدا کردن موقعیت دقیق آنها را داشته باشید

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور،پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دور , نرم افزار پیدا کردن گوشی از راه دور،پاک کردن اطلاعات و رمز گذاشتن روی گوشی از راه دور

admin بازدید : 56 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

برنامه پیدا کردن گوشی تلفن همراه حتی در حالت بدون صدا بودن گوشی

برنامه پیدا کردن گوشی تلفن همراه حتی در حالت بدون صدا بودن گوشیدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 2463 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

برنامه پیدا کردن گوشی تلفن همراه حتی در حالت بدون صدا بودن گوشی

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برنامه پیدا کردن گوشی تلفن همراه حتی در حالت بدون صدا بودن گوشی

 

آیا تا به حال گوشی خود را گم کرده‌اید در عین حالی که بر روی حالت بی‌صدا قرار دارد؟

با این برنامه می‌توانید پیام کوتاهی به گوشی خود ارسال کنید و با این کار صدای زنگ را افزایش و حالت بی‌صدا را خاموش کنید. همچنین می‌توانید عبارت دیگری ارسال کنید که GPS دستگاه را فعال کرده و از طریق آن محل جغرافیایی گوشی را بیابید.

محبوبترین برنامه یافتن دستگاه گم شده اندرویدی در بین کاربران میباشد. این برنامه با به صدا در آوردن زنگ دستگاه در حالت حداکثر کاربر را از محل دستگاه مطلع میکند. البته اگر دستگاه شما در مکان دورتری از شما قرار داشته باشد، این اپلیکیشن توانایی ارسال مختصات GPS و لینک نمایش مکان دستگاه در Google Maps را نیز داراست که قابلیتی بسیار کاربردی به شمار میرود. به منظور استفاده از امکان ردیابی این برنامه باید یک اس ام اس که قبلا برای برنامه تعریف کرده اید را به دستگاه خود بفرستید.


ویژگیهای :
پیدا کردن دستگاه از طریق به صدا در آوردن زنگ و ویبره
پیدا کردن دستگاه از طریق GPS
محافظت از برنامه بوسیله پسوورد برای جلوگیری از ایجاد تغییرات در تنظیمات برنامه
اطلاع رسانی هنگام تغییر سیم کارت
حالت مخفی برای عدم نمایش اس ام اس دریافتی
امکان ایجاد لیست سیاه/سفید برای تعیین افراد مجاز به منظور فعالسازی برنامه از طریق اس ام اس
مصرف کم باتری

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : برنامه پیدا کردن گوشی تلفن همراه حتی در حالت بدون صدا بودن گوشی , برنامه پیدا کردن گوشی تلفن همراه حتی در حالت بدون صدا بودن گوشی

admin بازدید : 118 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه فیلم

دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه فیلمدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 4392 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه ودخترانه فیلم

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه فیلم

 

دوست دارید برای خودتان و  فرزندانتان انواع لباس   ببافید؟

میخواهید طرح های زیبا و جذاب ببافید؟

دوست دارید پیراهن،مقتعه،شنل،جلیقه،شال،جوراب،کاور،لباس مجلسی ببافید ولی بلد نیستید؟

 از طرح های ساده  که بافته اید ناراضی هستید؟

می خواهید برای خود و دخترتانپیراهن،مقتعه،شنل،جلیقه،شال،جوراب،کاور،لباس مجلسی   کاموایی ببافید؟

دوست دارید در مهمانی ها با لباس هایی که خودتان بافته اید بدرخشید؟

راه حل شما پیش ماست

ما در این برنامه به نکات قلاب بافی به همراه آموزش تصویری بافت انواع پیراهن،مقتعه،شنل،جلیقه،شال،جوراب،کاور،لباس مجلسی کاموائی به صورت مبتدی تا حرفه ای پرداخته ایم

و برای شما چندین فیلم آموزش بافتنی پیراهن،مقتعه،شنل،جلیقه،شال،جوراب،کاور،لباس مجلسی جمع آوری کرده ایم تا بتوانید از هم اکنون بعد از مشاهده این برنامه شیک ترین و زیباترین لباس ها را ببافید.

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه فیلم , دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه ودخترانه فیلم , دانلود نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه , نرم افزار موبایل آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه , آموزش بافت لباس زنانه و دخترانه , آموزش بافت لباس

admin بازدید : 86 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دست+فیلم

دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دست+فیلمدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 2131 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دستفیلم

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دست+فیلم

 

دوست دارید برای خودتان و یا همسر و فرزندتان دستکش با کاموا ببافید؟

 

میخواهید برای نوزاد خود طرح های زیبا و جذاب ببافید؟

 

دوست دارید دستکش و ساق دست ببافید ولی بلد نیستید؟

 

کودک و همسر شما از طرح های ساده دستکش که بافته اید ناراضی هستند؟

 

می خواهید برای خود و دخترتان ساق دست کاموایی ببافید؟

 

راه حل شما پیش ماست

 

ما در این برنامه به نکات قلاب بافی به همراه آموزش تصویری بافت انواع ساق دست و دستکش کاموائی به صورت مبتدی تا حرفه ای پرداخته ایم

 

و برای شما چندین فیلم آموزش بافتنی دستکش و ساق دست جمع آوری کرده ایم تا بتوانید از هم اکنون بعد از مشاهده این برنامه شیک ترین و زیباترین ساق دست ها و دستکش ها را به خانواده خود هدیه دهید.

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دست+فیلم , دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دستفیلم

admin بازدید : 52 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اندروید آموزش انواع کباب ایرانی وخارجی+فیلم

دانلود نرم افزار اندروید آموزش انواع کباب ایرانی وخارجی+فیلمدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 3723 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار اندروید آموزش انواع کباب ایرانی وخارجیفیلم

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

آموزش چندین مدل انواع کباب ایرانی

آموزش چندین مدل انواع کباب خارجی

 

+آموزش کامل انواع کباب به صورت فیلم و تصویر

 

با ما همراه باشید تا مانند سر آشپز های ایرانی و خارجی انواع کباب

کوبیده

جوجه ترش

کباب نگینی

کباب رولی

جوجه اسپانیایی

کباب فنلاندی

گشنیز کباب آذری

کباب میگو

کباب ژاپنی

انواع کباب ماهی

کباب چیکن ساتای

کباب لندنی

کباب اسپانیایی

کباب بختیاری

کباب دو رنگ

کباب هندی

و ده ها کباب موغ و کوبیده و ماهی که در این برنامه به شما آموزش می دهیم

ما در کنار شما هستیم تا بهترین و خوشمزه ترین غذاهای کبابی را برای خانواده درست کنید

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار اندروید آموزش انواع کباب ایرانی وخارجی+فیلم , دانلود نرم افزار اندروید آموزش انواع کباب ایرانی وخارجیفیلم

admin بازدید : 68 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

ترجمه سخن به 70 زبان زنده دنیا

ترجمه سخن به 70 زبان زنده دنیادسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 2855 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

بهترین نرم افزار مترجم سخن به 70 زبان زنده

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

ترجمه سخن به 70 زبان زنده دنیا

 

همه ما شاید علاقه ی شدیدی به یادگیری تمام زبان‌های دنیا داشته باشیم یا بخواهیم گردشگری که به شهر ما آمده است با آن مکالمه‌ی بکنیم همه و همه ما را ملزم به نصب یک دیکشنری یا مترجم خوب برای ترجمه‌ی لغات و حتی متن کرده است. نرم افزاری که محیط کاربری آسانی داشته باشد و بتوان در هر لحظه معنی لغتی را که می‌خواهیم به ما بدهد. وقتی سخن از دیکشنری و مترجم خوب و کاربردی در تلفن‌های هوشمند می‌شود اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد نرم افزار گفتگو ترجمه می‌باشد که از هر لحاظ ایده آل است. تا به حال در زمینه‌ی نرم افزارهای مترجم نرم افزارهای مختلفی ساخته شده که در این میان گفتگو مترجم از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای مترجم برخوردار است. به همین منظور دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری برای شما معرفی می‌کند که قطعا شگفت زده خواهید شد.

مترجم گفتگو

این نرم افزار به تمام زبان‌های دنیا مسلط است و به شما می‌کند تا حرفای دیگران را برایتان ترجمه کند. همانطور که سازنده نرم افزار می‌گوید یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دیکشنری است که قادر است لغات و متون و مکالمه روزانه را به 73 زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه کند که اینکار را به آسانی و تنها با یک کلیک انجام می دهد. یکی از قابلیت‌های بسیار عالی که در این نرم افزار دیده می‌شود امکان ترجمه ی آنلاین و گفتگوی روزمره بین دو شخص است که مکالمه شخص مقابل را برای شما به 73 زبان دنیا ترجمه می‌کند در واقع شما با اتصال به اینترنت و انتخاب زبان ترجمه می‌توانید ترجمه‌ی جملات و کلمات و مکالمه‌های روزمره مورد نظرتان را ببینید و بشنوید و ترجمه کنید. این نرم افزار از دو روش تایپ دستی و بصورتی صوتی متن شما را دریافت می‌کند و برای شما ترجمه می کند. همچنین می‌توانید تلفظ صحیح و درست کلمات را با استفاده از این نرم افزار بیابید.

مترجم گفتگو

گفتگو مترجم محبوب و کاربردی را می‌توانید به صورت رایگان از دریچه فناوری اطلاعات دریافت کنید و از امکانات ویژه‌ی آن لذت ببرید. این نرم افزار برای دانشجویان، گردشگران، کسانی که علاقه به یادگیری زبان‌های دیگر دارند، برای ترجمه کتاب‌های انگلیسی، ترجمه شبکه‌های غیر زبان فارسی، تلفظ صحیح جمله و ترجمه دقیق مکالمه از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار کاربردی نام برد.

مترجم گفتگو

این نرم افزار از زبانهای: آفریکانس، آلبانیایی، عربی، ارمنی، آذربایجان، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنیایی، بلغاری، کاتالان، سبویی، چینی(ساده)، چینی (سنتی) کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، استونیایی فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، اندونزی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مراتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربستان، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراین، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش و دیگر زبان‌ها را برای شما ترجمه و مکالمه‌های شما را دوبله می‌کند.
قیمت این نرم افزار ارزشمند در سایت اصلی 25000 هزار تومان بوده اما در سایت ما با قیمت 5000 هزار تومان عرضه میشود...      



این محصول حاوی یک فایل 1 صفحه ای آموزشی کار با نرم افزار است تا بیشتر از آن لذت ببرید.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : ترجمه سخن به 70 زبان زنده دنیا , مترجم سخن , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , دانلود رساله معماری , دانلود پایان نامه معماری , دانلود رساله معماری , پایان نامه معماری , رساله معماری

admin بازدید : 76 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار موبایل آرایش چشم،آرایش ابرو،آرایش مژه وپلک

دانلود نرم افزار موبایل آرایش چشم،آرایش ابرو،آرایش مژه وپلکدسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 2356 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

دانلود نرم افزار موبایل آرایش چشم،آرایش ابرو،آرایش مژه وپلک

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

دانلود نرم افزار موبایل آرایش چشم،آرایش ابرو،آرایش مژه وپلک

 

انواع روش های آرایش مو

انواع روش های آرایش ابرو

روش آرایش پلک

روش کاشت مژه مصنوعی،آموزش ورداشتن ابرو،آموزش طراحی چشم به سبک های 2016

آموزش رنگ کردن ابرو و ده ها مطلب باور نکردنی دیگه که میتونید با دانلود این برنامه بهش دست پیدا کنید

به همراه آموزش تصویری

برخی از عناوین موجود در این برنامه

 آرایشی زیبا مخصوص چشم های قهوه ای 

 گریم چشم ها 

 آموزش تصویری آرایش چشم 

 آرایش ترمیمی خاص حلقه سیاه دور چشم !! 

 چگونه چشمانی زیبا داشته باشیم! 

 خط چشم آرایش روزرا بیشتر جلوه می کند 

 با سایه , چشمان خود را خیره کننده سازید 

 قبل از آرایش چشم ها 

 سایه ای مناسب برای انواع چشمها 

 چطور قرمزی چشمهارا بعد از آرایش رفع کینم ؟ 

 نکاتی مهم در آرایش چشم ها 

 آموزش قدم به قدم کشیدن سایه چشم طرح توت فرنگی 

 آموزش کشیدن خط چشم بالدار 

 آرایش چشم حرفه ای + 6 اشتباه رایج در آرایش چشم حرفه ای 

 چگونه چشمانی گیرا و جذاب داشته باشیم؟ 

 3 مدل آرایش چشم زیبا مخصوص زمستان 

 نکاتی مهم در انتخاب رنگ سایه مناسب چشم که نمی دانستید 

 آموزش رنگ سایه ی های مناسب برای چشم های مختلف 

 راهنمای قدم به قدم آرایش چشم 

 رازهایی برای داشتن چشمان زیبا 

 راهنمای آرایش برای کسانی که پلک‌شان پف دارد 

 ۶ گام به سوی داشتن ابروانی زیبا و فوق العاده 

 بهترین فرم ابرو برای انواع صورت +تصاویر مدل ابرو 

 چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ + عکس 

 چه معیاری برای رنگ ابرو باید در نظر داشت، رنگ پوست یا مو؟ 

 توصیه های برای پر کردن ابروهای خالی 

 چگونه با فرمژه مژه های مان را حالت دهیم؟ 

 اصول هماهنگی رنگ موها و ابروها 

 آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای 

 نکاتی کاربردی در استفاده از مداد ابرو که نمی دانستید 

 بهترین رنگ های سایه برای چشم قهوه ای چیست؟ 

 4 نکته مهم در کشیدن خط چشم 

 با خط چشم های رنگی چشمان تان را زیبا و جذاب کنید 

 آموزش گام به گام زیباترین مدل های آرایش چشم به صورت تصویری 

 نحوه پاک کردن آرایش چشم بدون آسیب رساندن به چشم 

 چگونه ریمل بزنیم تا چشمان زیباتری داشته باشیم؟ 

 نکاتی در مورد آرایش چشم در منزل 

 بهترین رنگ سایه برای چشم شما کدام است؟ 

 آموزش آرایش افراد با چشم مشکی و پوست سفید 

 انتخاب رنگ لنز مناسب، برای چشم ها 

 آموزش تصویری آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب 

 نکات بهداشتی در رابطه با ابرو 

 چطور ابروی تاتو شده طبیعی دیده شود؟ 

 چه رنگ مداد ابرو برای شما مناسب است؟ 

 آموزش آرایش چشم زنانه طرح ترکی 

 آرایش چشم صورتی برای روزهای خاص 

 چگونه خط چشم نامرئی بکشیم؟ 

 آموزش گام به گام کشیدن خط چشم برای تازه واردها 

 اگر شما چشمان ریز و یا پلک افتاده ای دارید، اینگونه آرایش کنید 

 نحوه آرایش اصولی چشم های مختلف 

 چگونه چشم ها را در صورت برجسته کنیم ؟ 

 آموزش نصب مژه مصنوعی 

 بهترین روش اصلاح ابرو وآموزش صحیح اصلاح ابرو 

 آرایش چشم زیبا مخصوص خانم های عینکی 

 

و ده ها مطلب جذاب دیگر

 

 

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود نرم افزار موبایل آرایش چشم،آرایش ابرو،آرایش مژه وپلک , دانلود نرم افزار موبایل آرایش چشم،آرایش ابرو،آرایش مژه وپلک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10346
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,588
  • بازدید ماه : 16,728
  • بازدید سال : 76,362
  • بازدید کلی : 1,465,359