loading...
هفت آسمون
admin بازدید : 79 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل , فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

همه ما این روزا بخشی از وقت خودمون رو به گشت و گذار توی اینترنت و به اصطلاح وبگردی میگذرونیم. این روزا دسترسی به اینترنت خیلی راحت شده و خیلی ها با گوشی خودشون به اینترنت متصل میشن و در کل اینترنت بخشی از زندگیشون شده.

 

کسب درآمد از اینترنت

از چند سال پیش که با اینترنت آشنا شدم در کنار وب گردی های روزانه متوجه شدم که میشه توی اینترنت هم کسب درآمد کرد و در کنار گشت و گذار توی اینترنت این امکان وجود داره که بتونی پولی از اینترنت در بیاری. توی این چند سال روش های مختلفی رو تست کردم و با آزمایش و خطا پیش رفتم، از ثبت نام و فعالیت تو سایتهای کلیکی گرفته تا فروش کالای دست دو و آکبند. اما یکی از روش های جذاب و جالبی که دو سه سال پیش باهاش آشنا شدم فروش فایل بود. اگه داری این مطلب رو میخونی معنیش اینه که تو هم به کسب درامد اینترنتی اهمیت میدی، بنظرم خیلی خوبه که توام فروش فایل رو تجربه کنی. تا آخر این مطلب با من همراه باش تا جزییات بیشتری در زمینه فروش فایل توی اینترنت رو توضیح بدم.

 

فروش فایل

همونطور که قبلا گفتم الان خیلی ها برای رفع نیازهای خودشون از اینترنت استفاده می کنن ، بعنوان مثال وقتی نیاز به اطلاعاتی داری یا وقتی برای یکی از درسها نیاز به تحقیق و پروژه داری خیلی زود توی اینترنت موضوع مورد نظرتو جستجو میکنی و فایل و اطلاعاتی که بهش نیاز داری رو پیدا میکنی. حتما شما هم توی این تحقیق های اینترنتی به فایل هایی برخورد کردی که برای اینکه بتونی دانلودش کنی باید اول یه مبلغی رو بصورت اینترنتی پرداخت کنی و بعد از پرداخت آنلاین بهت اجازه میدن که فایل مورد نظرتو دانلود کنی.
خب شاید تا اینجای کار نکته خاصی رو حس نکرده باشی اما میدونی که خودت هم میتونی یکی از این فروشنده های فایل باشی و برای خودت یه کسب و کار اینترنتی راه بندازی؟ نگران سرمایه نباش ، برای شروع این کسب و کار نیازی به سرمایه گذاری نیست و بدون هیچ هزینه ای می تونی کار خودت رو شروع کنی و درآمد کسب کنی.

 

ساخت فروشگاه فایل بدون سرمایه !

بله. بدون هیچ هزینه ای می تونی فروشگاه فایل خودت رو ایجاد کنی! کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و بعدش یه فروشگاه فایل برای خودت ایجاد کنی و شروع به کار کنی و فایل های خودت رو توی فروشگاهت ثبت کنی و درآمد کسب کنی.
طبیعیه که یه سری سوالات جواب داده بشه سوالاتی مثل اینکه چرا فروشگاه رایگان میدن؟ چی بهشون میرسه؟ و … خب قطعا راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش قوی نیاز به سرمایه داره ولی توی سایت فایل ناب شما بدون هیچ هزینه ای فروشگاه خودتون رو میسازی و شروع به کسب درآمد اینترنتی میکنی و زمانی که فایلی رو فروختی اونوقت بخشی از درآمد حاصل از این فروش به سایت میرسه و این یعنی تضمین میده که تا زمانی که شما از سایت فایل ناب درآمد نداشتی هیچ هزینه ای رو همن پرداخت نمیکنی. کارمزد سایت فقط ۲۰% از هر فروشه و بقیه پول به حساب کاربر واریز میشه.

 

بازاریابی فایل و کسب درآمد اینترنتی

اگه فایلی برای فروش نداری بازم می تونی از سایت فایل ناب درآمد اینترنتی کسب کنی. کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و فروشگاه خودتو ایجاد کنی ، فقط تو قسمت ایجاد فروشگاه باید گزینه ای که مربوط به نمایش همه فایل ها هست رو انتخاب کنی ؛ اینجوری تمام فایل هایی که بقیه توی این سایت ثبت کردن توی فروشگاهت نمایش داده میشه و کافیه تو این محصولات رو تبلیغ کنی و به ازای هر فروش پورسانت بگیری.

تبلیغ این محصولات هم کار سختی نیست و نیاز به هزینه نداره ، فقط باید یه وبلاگ بسازی و توضیحات هر محصول رو توی وبلاگت مثل یک مطلب ثبت کنی.

 

حرف آخر

حالا اگه بعد از خوندن این توضیحات دوست داری که توام کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی کافیه قدم اول رو برداری و توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی.

برای ثبت نام در فایل ناب کلیک کن!

موفق باشی

راستی منتظر مطالب بعدی من باش و به وبلاگم سر بزن. توی مطالب بعدی جزییات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام ، آموزش ساخت فروشگاه ، آموزش ثبت محصول ، تکنیک های افزایش فروش و … ارائه خواهم کرد. ضمنا وبلاگمو به دوستات معرفی کن تا اونا هم با نحوه کسب درآمد از اینترنت آشنا بشن و بخاطر معرفی این کار رفاقتتون هم بیشتر بشه.

 

منبع:

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

admin بازدید : 75 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)

روش های مطالعه و برنامه ریزی

روش های مطالعه و برنامه ریزیدسته: علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 18 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 14 

از آن جایی كه برای موفقیت در كنكور عوامل بسیار سهیم هستند در این فصل نكات مهم در روش مطالعه كنكور ارائه خواهد شد

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

روش های مطالعه و برنامه ریزی

 

فنون موفقیت برای كنكور
از آن جایی كه برای موفقیت در كنكور عوامل بسیار سهیم هستند در این فصل نكات مهم در روش مطالعه كنكور ارائه خواهد شد.
1- مثبت گرا باشید خود را فرد موفقی ببینید،‌ به خودتان اطمینان دهید كه موفق می شوید زیرا مثبت فكر كردن باعث اعتماد به نفس می شود و هیچ وقت جنبه های منفی را در نظر نگیرید زیرا باعث ناامیدی و د لسردی شما می شود اگر خود را باور نداشته باشید آن وقت چه انتظاری از دیگران دارید كه برایتان قضاوت مثبتی داشته باشند. 
كسی كه خود را كم استعداد- كم حافظه می بیند و نوعی تصویر منفی از خود دارد ضربه محكمی بر ذهن خود وارد می كند.
پس من حافظه قوی دارم و می خواهم موفق شوم و حتما موفق می شوم.
2- اگر خود را برای كنكور آماده می كنید بیهوده وقت خود را تلف نكنید.
هرزمانی آمادگی لازم را داشتید، مطالعه را شروع كنید و دائما" وقت مطالعه را به عقب نیاندازید. زیرا كم كم به دنبال سپری شدن وقت خود احساس ناامیدی خواهید كرد و سعی كنید هیچ وقت به دنبال فرصت مناسب برای مطالعه نباشید. از همین فرصت موجود نهایت استفاده را ببرید و همه زمانها برای مطالعه ارزشمند باشد، زمان برای همه یكسان است. اما فقط تعدادی از افراد طرز استفاده صحیح آن را می دانند، و اینان هستند كه در كنكور و مراحل مختلف زندگی موفقند.
- متخصصین امور مطالعه، اغلب محتوای یك كتاب را حرف ربط، حرف اضافه و مشابه آن ذكر كرده اند تا این كه معنی و مفهوم خاصی را برداشته باشد. لذا همه محتوای یك كتاب مهم و مفید هستند كه آنهم باید به صورت كلمات كلیدی یادداشت شوند.
- تعدادی از داوطلبان كنكور برای خواندن كتابهای درسی اینطور فكر می كنند كه ابتدا باید كتاب را به طور كامل بخوانند و بعد سراغ كتاب دیگری بروند.
این روش خواندن صحیح نیست. در هرصورت باید این نكته را مدنظر داشته باشید كه ابتدا كتاب های مورد علاقه تان را بخوانید و از طرفی در طول روز فقط یك كتاب خاص را نخوانید بلكه ساعات مطالعه را به چند قسمت تقسیم كنید و در هرزمانی یك بخش از كتاب را بخوانید. این روش در فرآیند مطالعه بسیار مهم و مفید است.
حتی المقدور سعی كنید یك كتاب تخصصی و یك كتاب عمومی مطالعه كنید، یعنی یك كتاب مربوط به تجزیه تحلیل و یك كتاب عمومی و یا حفظی. 
- مطالعه دروس به ویژه اگر به منظور قبول شدن در كنكور باشد، نیازمند طرح یك برنامه جامع و مانع است كه در آن از تمام شرایط به بهترین نحو استفاده شود. آنهایی كه بدون برنامه شروع به خواندن كتاب می كنند و نمی دانند كه چه مدتی یا چند صفحه را می خواهند بخوانند، هیچ گونه اطلاعات اولیه ای نسبت به كتاب ندارند و به اصطلاح خودشان آن قدر می خوانند تا سه شوند، بدانند كه بدترین شیوه مطالعه را انتخاب كرده اند و بعد از مدت كوتاهی مطالعه خستگی عارض گشته و حواس پرتی باعث كاهش راندمان خواهد شد. مانند معماری كه ساختمان را بدون نقشه قبلی شروع كرده است. درهنگام برنامه ریزی دروس مهم تر كه باید زمان مطالعه بیشتری را به آنها اختصاص دهید دروسی هستند كه از ضریب بیشتر برخوردار هستند و یا در آنها ضعف بیشتری را درخود احساس می كنید، كه در قسمت بعدی كتاب اهمیت و الویت دروس درج شده است.
- هرچند وقت یك بار برای خود یك آزمون آزمایشی ترتیب دهید. برای این منظور می توانید از تست های كنكور سال گذشته و كتاب های كمك آموزشی معتبر كه به صورت تستی تهیه شده اند استفاده كنید. شركت در آزمون های آزمایشی كه از جانب سازمان های آموزشی معتبر برگزار می شوند نیز بسیار كمك كننده است و سعی كنید همه مواردی را كه در كنكورهای آزمایشی تجربه می كنید فقط اطلاعات نباشند. طریقه تست زدن، دقت، سرعت و غیره كه در جلسه كنكور اصلی گریبانگیرمی شود را یاد بگیرید تاگرفتار عوامل جانبی نشوید.
- توجه به ضرایب مربوط به دروس عمومی و اختصاص را درنظر داشته باشید ضمنا" مطالعه دقیقی از چگونگی سهمیه های ورودی و دانشگاههای مورد نظر خود داشته باشید كه قصد دارید به چه دانشگاه و چه رشته ای بروید مطالعه دانشگاههای روزانه، شبانه ، پیام نور، رشته ای خاص و ... ضروری می باشد. تقریبا" 22 نوع دانشگاه داریم.

- بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه و مراكز آموزش عالی چند روز مانده به برگزاری كنكور دچار اضطراب، بی خوابی، افسردگی و امثال آن می شوند و در نتیجه با وجود آگاهی های لازم و توانمندی و زحمات زیاد توفیق راه یافتن به دانشگاه را پیدا نمی كنند در حالی كه برای درمان هر یك از عوارض زیان آور راه حل های علمی وجود دارد. یكی از سودمندترین راه ها برای غلبه یافتن به عوارض یاد شده استفاده از روش های آرامش دهی است. با انجام این كار دو هفته قبل از امتحان می توان تا حدود زیادی مشكل را مرتفع نماید و با تولید انرژی مثبت از خود و كشیدن چند نفس عمیق با آرامش كامل خودتان را طوری تجسم كنید كه در ساعت 8 صبح روز امتحان كنكور سرجلسه بر روی صندلی مورد نظر نشده اید و به تمام سئوالات بدون هیچ اشتباهی و با سرعت و اعتماد به نفس پاسخ می دهید و احساس خوبی دارید. این كار را به مدت دو هفته شب ها قبل از خواب انجام دهید حتما" نتیجه خوب آن را احساس خواهید كرد و اگر با استفاده از قوه تخیل حالت دانشجو بودن خود را نیز مجسم كنید كه مثلا" در رشته مورد علاقه تان قبول شده اید و به هر صورت اگر توان اجرای این اعمال را نداشته و احتیاج به اتخاذ تصمیم و همفكری در مورد هدایت تحصیلی و مواردی نظیر ترس از امتحان، اضطراب امتحان و روش های مطالعه صحیح و ... دارید حتما" با یك مشاور یا روانشناس تماس بگیرید و با كمك او مشكل خود را قبل از ورود به جلسه مرتفع نمایید.
- پیشنهاد می شود حدود دو هفته قبل از برگزاری كنكور، دیگر كتاب های درسی و كمك درسی را نخوانید و فقط به مرور یادگیری ها و یادداشت های خود كه بصورت طرح های شبكه ای و به شكل سازمان یافته ای نوشته اید بپردازید. این كار بسیار مهم تر از خواندن یك كتاب درسی جدید خواهد بود. و سعی كنید خودتان را در روزهای آخر بیش از اندازه خسته نكنید كه باعث فشار روحی گردیده و عوامل منفی برای شما خواهد داشت، اگر برنامه ریزی دقیق داشته باشید خود به خود این مسئله حل شده است.
- هیچگاه به یك درس خاص بعنوان عامل منحصر به فرد قبولی خود تكیه نكنید زیرا در صورتیكه در آن درس خاص نمره خوبی كسب نكنید نخواهید توانست با دروس دیگر این نقیصه را جبران نمائید.
همچنین یك درس تضمین كننده قبولی شما نخواهد بود و برای قبول شدن هر سئوال می تواند برای شما ارزشمند و مهم و سرنوشت ساز باشد. همواره به یاد داشته باشید كه در گروه آزمایشی، دروس اختصاصی و عمومی ضریب بالا عامل لازم برای موفقیت شما هستند ولی كافی نیستند، به خصوص اگر قصد داریددر یك رشته بالا یا ممتاز قبول شوید همه سئوالات برای شما مهم هستند.
- شب قبل از برگزاری كنكور و امتحان مطالعه نكنید فقط استراحت كنید و تمامی وسایل مورد نیاز امتحان را آماده نمایید. در صبح روز امتحان كمی زودتر بیدار شوید با توكل بر خدا نماز خود را بخوانید و حتما" چند آیه از قرآن را تلاوت نمایید كه عامل مهم برای آرامش شما خواهد بود. صبحانه كاملا" مفصل و مقوی بخورید كمی قدم بزنید و یك ساعت قبل از امتحان حركت كنید كه مبادا دیر شود و آْرامش شما مختل گردد. شاد و خوشحال باشید و با ذهن مثبت و تصویر مثبتی از خود به مراكز مورد نظر بروید و سعی كنید با دوستان خود در مورد سئولات و درس ها اصلا" صحبت نكنید زیرا ممكن است یك سئوال را بلد نباشید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید. به محض اعلام ورود به جلسه با نام و یادخدا حركت كنید و وارد جلسه شوید.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : روش های مطالعه و برنامه ریزی , روش های مطالعه برنامه ریزی پروژه پژوهش پایان نامه جزوه مقاله ,دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود پایان نامه دانلود جزوه دانلود مقاله

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10346
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 581
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 17,003
  • بازدید سال : 76,637
  • بازدید کلی : 1,465,634